پیاز گل لاله فروشگاه گل ناز | atisflower

هیچ چیز مانند یک دسته گل بزرگ از لاله های صورتی زیبا ” تبریک ” نمی گوید . یک قانون خوب این است که پیازها را زمانی بکارید که میانگین دمای شبانه در منطقه شما بین 40 تا 50 درجه باشد. گلهای عمودی ممکن است تک یا دوتایی باشند و شکل آنها از فنجان، کاسه و جام ساده تا اشکال پیچیده‌تر متفاوت است.

  • اگر در منطقه ی شما بارش مداوم برف و باران وجود دارد، نیازی به آبیاری نیست اما اگر بارندگی وجود ندارد، خاک را تا قبل از یخ زدن زمین و سردشدن هوا، هفته ای یک بار آبیاری کنید.
  • بیماری کورشدن گل لاله گل دهی شروع می شود اما در مراحل بعدی رشد، گل باز نخواهد شد و در مرحله‌ی بعد از شروع گل ها شروع به ریزش می کنند.
  • در ماه اسفند لاله‌ها شروع به جوانه زنی کرده و گلبرگ های خود را به تماشا می گذارند تا چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب نمایند.
  • در این زمان جوانه های تازه روییده که رنگ سفیدی دارند را مشاهده خواهید کرد.
  • پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۴۲–۳۸.
  • همان طور که در مباحثی که قبلا برایتان ذکر شد گفتیم لاله در زمان های قدیم در ایران با نام گلی که گلبرگ های آن سرخ بوده و وسط آن نیز سیاه باشد معروف و مشهور بوده است.

برای تغذیه مجله خبری گل و گیاه آتیس از کودهای نیتروژن بالا استفاده نکنید، گیاهان پیاز دار به نیتروژن بالا حساس هستند. دمای ایده آل برای رشد لاله دمای بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است. برای نگهداری این گیاه در منزل حتما گلدان را پشت پنجره ی جنوبی قرار بدید. از نظر سمیت برای کودکان و حیوانات خانگی جز گیاهان سمی دسته بندی می‌شود. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۶.

تکثیر گل لاله

پیازچه‌ها را در فاصله 15 تا 18 سانتی‎‌متری و در عمق 10 سانتی‌متری خاک بکارید. در ادامه با انجام مراقبت‌های لازم می‌توانید از داشتن گل‎های جدیدتان لذت ببرید. ولی اگر از پیاز لاله ایرانی استفاده کنید هر ساله‌ می‌توانید از پیاز آن استفاده کنید. روش کاشت گل لاله به این صورت که پیاز مرغوب گل لاله را در گلدان یا زمین مد نظر می‌کارند. از لحاظ گیاه شناسی انواع گل لاله به دو گروه بزرگ لاله های پرورشی و لاله های خودرو تقسیم می شود.

گلدان استوانه میکا با پایه پلیمری

محل اصلی رویش لالهٔ خودرو در آسیای مرکزی در نظر گرفته می شود. در مورد نگه داری و کاشت گل‌های زیبای لاله بایستی بدانید که خاک گل لاله باید از زهکشی درستی برخوردار باشد. گل لاله یکی از انواع گل‌هایی است که در آسیا و اروپا به طور فراوان پیدا می شود. در موارد زیر به برخی از ویژگی های گل لاله اشاره شده است که می توانید اطلاعات بسیار خوبی از آن کسب نمایید. این نوع از گل لاله برعکس نوع زودرس تک پر، طول آن بلند و به ارتفاع 45 تا 75 سانتی متر هم می رسد. برای رفع این مشکل گیاه را در محل پر نورتر قرار بدید و در فصل رشد از کودهای پتاسیم بالا و فسفر بالا استفاده کنید.

کود مناسب

موز از میوه های محبوب، پر طرفدار و لاکچری به شمار می رود که طعم دلچسب و خوشمزه ای دارد که بسیار گوشتی است و خواص بسیاری برای سلامتی دارد. اولین بار در دهه 1950 معرفی شد، لاله های ترکیبی داروین تلاقی میان لاله های دیرهنگام و لاله های امپراطور اولیه است. این والدین همان چیزی است که به آنها شکوفه های بزرگ، شکیل و شکوفائی نسبتاً زودهنگام می دهد. بسته به فصل و موقعیت شما، هیبریدهای داروین معمولاً از اواسط فروردین تا تیر شکوفا می شوند. در تهیه داروهای خواب‌ آور از این گیاه استفاده می‌کنند.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی