پیاز گل لاله رنگارنگ + آموزش کاشت کهکشان بذر فروش انواع بذر گل و گیاه | atisflower

سپس پیازهای کوچک به پیاز اصلی را با دقت جدا کنید، باید آنها را محکم بشکنید. علاوه بر کاربرد در گل آرایی، لاله کاربرد پزشکی هم دارد. از آن در داروهای درمان سرماخوردگی، سرفه، سردردهای سینوسی و درمان تب یونجه استفاده می‌شود.

  • عمق کاشت پیاز گل لاله حدودا دو یا سه برابر ارتفاع آن است (حدودا عمق سانتیمتری).
  • به همین دلیل لاله سرخ را نماد عشق بی‌پایان عاشق به معشوق می‌دانند.
  • گل لاله با این که دارای قسمت های سمی می باشد ولی در طول جنگ جهانی دوم از آن به عنوان غذا استفاده می کردند.
  • لاله‌ها معانی نمادین مختلفی دارند ، اما معمولاً نشان‌دهنده عشق عمیق و بی‌مصرف هستند.
  • اما در مناطق گرمسیری قبل از کاشت ابتدا باید سوخ ها(پیازها) با سرما تیمار شوند.یکی از انواع لاله های مشهور ایران، گل لاله واژگون است که زیبایی فوق العاده ای دارد.
  • یکی از انواع لاله‌های نادر لاله‌هایی با رنگ سیاه هستند.

گل لاله از جمله گل‌هایی است که دارای تنوع رنگ و شکل می باشد. از این گل در سرتاسر جهان بیش از 160 گونه یافت شده است. برگ های این گل بسیار زیبا از یک پوشش مومی شکل تشکیل یافته است که به صورت مارپیچی بر روی ساقه ها قرار گرفته اند. گل لاله با این که دارای قسمت های سمی می باشد ولی در طول جنگ جهانی دوم از آن به عنوان غذا استفاده می کردند. گل لاله، گلی جذاب از خانواده ی سوسنی ها با نام علمی Tulipa sppاست و به دلیل تنوع در نوع و رنگ هایی که دارد یک گزینه ی عالی برای فرش کردن باغچه هاست. گل لاله دراصل متعلق به ایران می باشد و بعد به ترکیه وارد شده و از آنجا جهانی شده است.

چگونه گل لاله را پیش رس کنیم؟

در بسیاری از منابع منشا مجله خبری گل و گیاه آتیس لاله را از ایران می‌دانند و شرایط جغرافیایی و آب و هوایی ایران امکان رشد مناسبی برای گل لاله فراهم می‌کند. نام «گل لاله» از کلمه لال یا همان کلمه لعل از زبان سانسکریت به معنی «قرمز» گرفته شده‌است. واژهٔ لاله امروزه به گل‌های پیازداری گفته می‌شود که نام علمی آنها تولیپا و از راستهٔ سوسن‌سانان و از تیرهٔ سوسنیان است و کاسه و جام آن تشکیل جامی کامل می‌دهد.

لاله های سفید

بر اساس آمارهای موجود در جهان این گل در جایگاه سوم در بین پر طرفدارترین گل‌ها قرار دارد. نام گل لاله از کلمه لال یا همان کلمه لعل از زبان سانسکریت به معنی «قرمز» گرفته شده‌ است. واژهٔ لاله امروزه به گل های پیازداری گفته می‌شود که نام علمی آنها تولیپا و از راستهٔ سوسن سانان و از تیرهٔ سوسنیان است و کاسه و جام آن تشکیل جامی کامل می دهد. این گل از گروه سوسنیان به شمار می‌آید و در این زمره جای می گیرد.

بذر توت فرنگی سفید پک ۲۰ تایی

نگهداری از گیاهان و گلها در خانه به شما این امکان را می دهد که در مقیاس بسیار کوچکتر و به روش بسیار آسان باغبانی کنید و به خصوص برای ساکنان آپارتمان بسیار مفید است. گل های مخصوص مناطق گرمسیری گیاهانی هستند که به گرما، بی آبی و خشکی هوا مقاوم می باشند. گل ها و گیاهان طبیعت را به خانه ها، ارزانی می دارند و به همین خاطر بهتر است تا جایی که می… برای از میان بردن کرم‌ های معده، افزایش قوای جنسی از دم کرده گل لاله استفاده می‌کنند. همان طور که در مباحثی که قبلا برایتان ذکر شد گفتیم لاله در زمان های قدیم در ایران با نام گلی که گلبرگ های آن سرخ بوده و وسط آن نیز سیاه باشد معروف و مشهور بوده است. همانند هر گیاه و گل طبیعی گل‌ های لاله نیز یک سری نیازمندی‌ ها دارند که بایستی بدان توجه کرد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی