گل لاله : نکات طلایی نگهداری، انواع نماد گل لاله آوری کود | atisflower

گل لاله از خانواده ی سوسن‌ها است و با تنوعی رنگی زیاد وجود دارد طوری که می‌توانید باغچه تان را با رنگ‌های مختلف آن طراحی و نقاشی کنید. لاله ی وحشی یا اصلاح نژاد نشده گل‌های کوچک قرمز و نارنجی دارد اما امروزه نژادهای اصلاح شده اندازه درشت تر و رنگ‌ها و شکل‌های بیشتری دارند و بسیار زیبا و چشم نواز هستند. لاله های زرد برای هر مناسبت شادی مانند جشن سالگرد یا جشن تولد عالی هستند. ما می توانیم تضمین کنیم که دوستان، خانواده یا عزیزان شما مطمئناً یک دسته گل عمودی از گل لاله های زرد را دوست دارند.

  • تابستان های بارانی، سیستم های آبیاری و خاک مرطوب مرگ لاله هاست.
  • شک نیست که واژهٔ لاله به لال که به معنی «سرخ» است وابسته‌است و گلی که لاله خوانده شده به مناسبت همین رنگ است.
  • این گل به طور خودکار بسته به دمای محیط در اوایل بهار تا اردیبهشت گلدهی میکنند.
  • در نهایت پیازها را به گونه ای که شکم پیاز کمی رو به بالا باشد، در خاک بکارید.
  • لاله بومی مناطق خشک اروپای مرکزی و بخش شرقی آسیاست، بنابراین هرچه بتوانید شرایط محیطی را برای آن شبیه تر به این مکان‌ها فراهم کنید، لاله عمر بیشتری خواهد داشت.

با این تفاسیر میتوان گل لاله رو سمبل یا نماد شهادت دانست. در این مطلب در مورد زمان و مکان برگزاری جشنواره گل لاله استانبول صحبت خواهیم کرد. علت سوراخ شدن برگ گلهای آپارتمانی می تواند به دلیل همه حشرات، بیماری قارچی، کمبود مواد غذایی، نور نامناسب و .. از گل لاله می توان برای رفع خشکی پوست صورت و پیشگیری از چین و چروک نیز بهره برد. کافی است دم‌کرده‌ی لاله سرخ را با روغن زیتون مخلوط کنید و به پوست صورت بمالید. عمر گل لاله کوتاه می باشد و پس از 20 روز کم کم پژمرده می شود اما پیاز آن همچنان سالم باقی می ماند.

گونه های مخصوص گل لاله

نیازهای آبیاری گل لاله اساساً فراتر از باران های گاه به گاه وجود ندارد. در این روش بهترین و مناسب ترین زمان و مکان برای کاشت باغچه و مکانی بیرون از محیط گلخانه و در اواخر ماه آبان می باشد. سوخ هایی که در باغ کاشته شده بودند تمام فصل زمستان در خاک بوده اند و زمانی در فصل بهار هوا گرم تر شود گل دهی دارند.

نماد گل لاله قرمز

پس نگران سرمازدگی گیاه در زمستان نباشید چرا که دمای پایین برای جوانه زدن ضروری هم هست. این گونه از لاله ها را از خانواده هیبریدهای Darwin می دانند. این هیبریدها با هدف ایجاد ساقه گل بلند، عطر خوب و محکمی ساقه ها برای مقاومت در برابر باد و باران تولید می شود. در واقع این هیبریدها حاصل کراس بین لاله های Red Emperor با دیگر لاله ها هستند.

مجله خبری گل و گیاه آتیس‌ها اغلب در نقاشی‌های عصر طلایی هلند به تصویر کشیده می‌شوند و از آن زمان با هلند، تولیدکننده اصلی بازارهای جهانی، مرتبط شدند. در قرن هفدهم هلند، در زمان شیدایی لاله، عفونت پیازهای لاله توسط ویروس شکستن لاله، الگوهای متنوعی را در گل‌های لاله ایجاد کرد که بسیار مورد تحسین و ارزش قرار گرفت. تکثیر گل لاله به دو روش کاشت بذر و تکثیر پیاز گل انجام می‌شود. اگر گل لاله را در منزل نگهداری می‌کنید از دریافت نور کافی توسط گیاه اطمینان حاصل کنید. برای این کار بهتر است گلدان گل لاله عباسی را پشت پنجره جنوبی خانه قرار دهید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی