پیاز گل لاله فروشگاه گل ناز | atisflower

به این صورت که ساقه در چند سانتی متری در زیر گل خم می شود. اگر لاله را برای استفاده شاخه بریده پرورش می دهید باید زمانی که جوانه ها به طور کامل رنگ گرفتند اما باز نشدند برداشت شود. اگر زودتر از این زمان برداشت شوند نمی توانند کاملاً باز شوند. لاله با دمگل کوتاه و دارای گل های درشت و با دوام که برای کاشت گلدانی مناسب است. در صورت آلودگی گیاه به این ویروس رگبرگ های گل زرد رنگ شده و شکل خاصی به خود می گیرد. و در صورت مرطوب بودن بیش از حد خاک یا بسته بودن سوراخ زهکش خاک انتهای گلدان باتلاقی شده و گیاه را در معرض پوسیدگی های پیاز قرار می دهد.

  • با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد.
  • لاله ها بسته به نوع می توانند از یک تا ده سال زندگی کنند.
  • رنگ سفید ملایم لاله ها حال و هوای بسیار آرام و شادی به فضا می دهد.
  • هرگز این برگها را تا زمانی که کاملا قهوه‌ای نشده‌اند از گیاه جدا نکنید.
  • اگر دوست دارید پیاز شما هر سال گل بدهد بهتر از پیاز ایرانی تهیه نمایید چرا که پیاز هلندی عقیم می کنند و تنها دو سال بیشتر گل نمی دهد.

در اصل مرکز پرورش اصلی گل لاله کشور ترکیه است، اگر چه هلند بیشتر با گل لاله شناخته می‌شود اما ارتباطی با جشنواره‌ای که در استانبول برگزار می‌شود، ندارد. اگر داخل گلدان کاشته اید تا قبل از جوانه زنی نیاز به نور نیست. ولی بعد از برگ زنی پیازها باید گلدان را به محل نورگیر منتقل نمود. البته میتوان همان ابتدا گلدان ها را در محلی نورگیر قرار داد تا نیاز به جابجایی گلدان ها نباشد. پس از کاشت پیاز ها تا قبل از گلدهی هرگز خاک را زیر رو رو نکنید و پیاز ها را از خاک در نیاورید. همچنین در صورتی که لایه کاغذ مانند روی پیاز وجود ندارد آنرا نخرید.

پایه گلدان پلیمری

لاله در هلند به وفور کشت و اصلاح نژاد شد و لاله هلندی نام گرفت. در صورت استفاده از یخچال نیز توجه داشته باشید که دمای قسمتهای مختلف یخچال با یکدیگر متفاوت است. طبقات پایین یخچال ممکن است بسیار سرد باشد و مناسب نگهداری پیازهای لاله نباشد. برای طولانی‌ترین عمر گلدان، ساقه‌های گل لاله را به صورت مورب برش دهید، سپس دو سوم بالای گل‌ها را در قیف روزنامه بپیچید و به مدت یک یا دو ساعت در آب خنک قرار دهید. سپس ساقه ها را مجددا برش دهید و لاله ها حداقل یک هفته ماندگاری دارند.

کاشت پیاز گل لاله در گلدان

پارک امیرگان در قرن 16 میلادی ساخته شده و مکانی تاریخی است که چندین بنای تاریخی در آن وجود دارند که امروزه تبدیل به کافه و رسمجله خبری گل و گیاه آتیسان شده‌اند. اما دلیل عمده شهرت این پارک داشتن مجموعه‌ی بزرگی از گل‌های لاله است و هر ساله در ماه آوریل سرتاسر این پارک را لاله‌های رنگارنگ می‌پوشانند. یکی از خاستگاههای گل لاله ایران عزیز ماست که در اینجا این افتخار رو داریم که پیاز گل لاله ایرانی درجه یک را که مخلوطی از بیش از ۸ رنگ است را به شما همراهان عزیز تقدیم کنیم.

پس از رشد جوانه دما را افزایش دهید تا به 17 تا 20 درجه برسد و آرام آرام نور را هم افزایش دهید. برای تکثیر پیازهایی که سالم و مرغوب هستند را ضدعفونی و تمیز کنید. گل لاله از طریق بذر و سوخ قابل تکثیر و افزایش می باشد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی