پیاز گل لاله رنگارنگ + آموزش کاشت کهکشان بذر فروش انواع بذر گل و گیاه | atisflower

این نوع از مجله خبری گل و گیاه آتیس لاله از خانواده Liliaceae بوده و مربوط به راسته Liliales است. بیش از ۱۰۹ گونه از این گیاه را میتوان در سراسر کشورهای جنوب اروپا، شمال آفریقا، آناتولی و ایران یافت. امروزه لاله های بسیاری که مورد کاشت و برداشت قرار میگیرد از نوع Tlipa gesneriana هستند. شما عزیزان برای این که به محیط اطراف خود زیبایی بینطیری ببخشید میتوانید از این نوع گل لاله استفاده کنید.

  • توجه داشته باشید که پیاز گل لاله هلندی فقط دو سالگی می‌دهد چرا که هلندی ها پیاز را عقیم می کنند.
  • ما در گُل سِتان همیشه گل ها را غنچه تهیه می کنید تا بیشترین ماندگاری را برای شما داشته باشد.
  • برای طولانی‌ترین عمر گلدان، ساقه‌های گل لاله را به صورت مورب برش دهید، سپس دو سوم بالای گل‌ها را در قیف روزنامه بپیچید و به مدت یک یا دو ساعت در آب خنک قرار دهید.
  • دمای ایده آل برای رشد لاله دمای بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است.

در هنگام اواسط پاییز می توان برای کاشت این گل اقدام کرد چرا که زمان بسیار مناسبی است. خاکی که گل لاله بتواند به خوبی در آن رشد و نمو یابد خاک شنی و رسی باشد. شک نیست که واژهٔ لاله به لال که به معنی «سرخ» است وابسته‌است و گلی که لاله خوانده شده به مناسبت همین رنگ است.

راهنمای سفر به ترکیه

این گل با اینکه زیبایی خاصی دارد از آن می توان برای تولید داروهای خواب آور برای کسانی که خواب راحتی ندارند استفاده نمود. شما عزیزان بایستی در مواجهه با ریشه این گل با آگاهی و توجه بسیار رفتار نمایید چرا که سمی است. اگر منطقه‌ای که قصد کاشت گل لاله را در آن دارید سرد باشد به دلیل رطوبت بسیاری که در آنجا ممکن است باشد می توانید پیازهای خود را از دل خاک بیرون کشیده و در انبار نگه دارید. گل لاله پس از این که نابود می شود پیاز آن را از دل خاک بیرون می کشند و ساقه آن نیز بریده می شود. جالب است بدانید پیازی که پس از، از بین رفتن گل لاله از خاک بیرون می آورند را خشک می کنند و سال بعد دوباره کاشت انجام می دهند. از پیازهایی که به هنگام کاشت گل هلندی استفاده می کنند به مدت دو سال فقط کاربرد دارند.

بذر بونسای سرو ژاپنی پک ۲ عددی

این روزها دغدغه های فکری و مشغله های فراوان اجازه رسیدن به علایق شخصی را نمی دهد. اما اگر ساده ترین راه را برای اولین قدم خود انتخاب کنید، حتما موفق خواهید شد. کاشت گیاهان زیبا نیز از علایق بسیاری از افراد است که به دلیل مشغله های فراوان همیشه به تعویق می افتد. اما خرید اینترنتی و آسان بهترین راهکار برای این افراد به حساب می آید که قدمی در مسیر آرزوهای خود بردارند.

تور اروپا

جهت انبار کردن از گلدان ها و یا ظرفهای پلاستیکی استفاده نکنید. شود.ارقام لاله باگلهای صورتی ارغوانی و قرمزدر مقایسه با ارقام زرد و سفید به بیماریهای ویروسی مستعدتر هستند. شته یکی از اصلی ترین عوامل شیوع بیماریهای ویروسی است که باید از فعالیت آن در اطراف گیاهان لاله جلوگیری شود. توان گیاهان جوان را در طی فصل رشد هر دو یا سه هفته یک مرتبه با کودهای مایع البته با نصف غلظت کوددهی کرد. اگرچه آنها نمی توانند پاهای خیس را تحمل کنند، اما پیازها برای تحریک رشد به آب نیاز دارند.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی