معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | atisflower

اما ممکنه اممجله خبری گل و گیاه آتیس به گل نروند اما در سال آینده قطعا به شما گل خواهند داد. اگر گل لاله را از شاخه آن جدا کنید و به صورت مرتب و درست از آن نگهداری کنید، می‌توانید این گل شاخه بریده را بیشتر از ۱۰ روز در آب، نگهداری کنید. اگر می‌خواهید پیاز لاله را سال بعد دوباره بکارید، باید هنگام رویش مجدد در بهار گیاه را با کودهای مخصوص تقویت کنید. بعد از چند ماه، می‌توانید پیاز جوانه زده را به مکانی روشن ببرید و آن را پرورش دهید.

  • این گیاه را در محیط و شرایط جوی خنک نگهداری کنید، تا رشد خوبی نصیب گل شما شود.
  • بومی مناطقی با بهار کوتاه ، زمستان هایی طولانی و سخت و تابستانهای طولانی و خشک است.
  • اما اگر ساده ترین راه را برای اولین قدم خود انتخاب کنید، حتما موفق خواهید شد.
  • در آخر روی پیازها خاک ریخته و گلدان را با کاه و کلش بپوشانید.
  • برای تقویت زهکشی سریع پوست درخت کاج، شن یا هر ماده زبر دیگری را به خاک اضافه کنید.
  • در واقع این هیبریدها حاصل کراس بین لاله های Red Emperor با دیگر لاله ها هستند.

خاکی که برای گیاه انتخاب می شود باید سبک و کاملا قابل نفوذ باشد. خصوصیت سبکی خاک از وجود ماسه و شن فراوان در آن حاصل می گردد. کف گلدان مقداری پوکه معدنی جهت ایجاد زهکش قرار بدهید. گر چه خود خونین رنگ و سرخ می باشد، ته گل برگهای آن سیاه و داغدیده است، گویی که داغی بر دل دارد.

تور آذربایجان

به عنوان گل های بهاری ، آنها همچنین با تولد دوباره و شروع های جدید مرتبط هستند. در بهار، زمانی که برگ ها ظاهر می شوند، لاله خود را با همان غذای پیاز یا پودر استخوانی که در زمان کاشت استفاده می کردید، تغذیه کنید. با این حال، اگر دوره خشکی وجود دارد و باران نمی بارد، باید پیازها را هر هفته آبیاری کنید تا زمین یخ بزند.

طرز کاشت گل لاله:

اگر می‎‌خواهید چند پیاز را در یک گلدان گلدان بکارید باید از گلدان بزرگتر استفاده کنید. قبل از کاشت باید یک سوم گلدان‌ها با خاک مناسب پر شود. بعد از کاشت آبیاری کنید و گلدان را در مکانی خنک قرار دهید.

گل لاله آب زیادی را در ساقه های خود می کشد و به آب زیادی نیاز دارد به محض کم شدن آب گلدان به آن آب اضافه کنید تا گل شما پژمرده نشود. غذای گل به صورت پودری و مایع در بازار موجود می باشد می‌تواند در خانه غذای گل (فلاورفود) هم درست کنید. برای طولانی تر شدن عمر لاله ها، توصیه می‌کنیم که غذای گل به آب اضافه کنید. اضافه کردن چند قطره آبلیمو یا یک حبه قند هم خوب است اما غذای گل بهترین نتیجه و بیش ترین ماندگاری گل‌ها را با خودش دارد. سه چهارم گلدان را با آب تازه، تمیز و سرد پر کنید و ساقه های لاله را با فاصله از یکدیگر در گلدان بگذارید. انتهای ساقه ی گل ها را قبل از گذاشتن در آب و به اندازه ی حدود نیم سانتی متر به صورت مورب ببرید و برگ های اضافه ی آن را هم بچینید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی