دانلود آهنگ علیها گل لاله Aliha Gole Lale | atisflower

اگر گیاه خود را به موقع بکارید، اوایل اسفند ماه زمان کنار زدن کاه و کلش فرامی رسد. در این زمان جوانه های تازه روییده که رنگ سفیدی دارند را مشاهده خواهید کرد. کود آوری، مناسب برای تمام گیاهان آپارتمانی، زینتی و گلخانه ای که دارای خاصیت تقویتی، رویشی و زایشی میباشد. گل لاله، جز ۱۰ گل برتر در دنیا است، این گیاه توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. به طوری که خاک آن همواره مرطوب باشد ولی خاک خیس نماند.

  • در هنگام کاشت گیاه در باغچه حتی الامکان سعی شود از مناطقی که دارای سایه هستند استفاده شود تا گل موجود ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • در هنگام خرید پیازها دقت کنید که ظاهرشان کاملا سالم و بدون لک باشند.
  • لاله ها علاوه بر سوخک ها در کنار سوخک ها در کنار سوخ مادر تعداد 1 تا 2 سوخ که توانایی گل دهی دارند را هم تولید می کنند.
  • اگر به دنبال یک کار زیبا و هنری در منزل هستید می توانید پرورش این گل های زینتی را انجام دهید.

بعد از مجله خبری گل و گیاه آتیس زدن بهتر است گیاه به مکان گرم‌تری برده شود تا به گلدهی برسد. بومی مناطقی با بهار کوتاه ، زمستان هایی طولانی و سخت و تابستانهای طولانی و خشک است. زمانی که ریشه ها رشد شروع به رشد کردند باید نیاز سرمایی این پیازها بر طرف شود تا ساقه توانایی بلند شدن و گلدهی را داشته باشد. یکی از عوامل مهمی که باید بدان توجه کنید خاک مناسب برای کاشت پیازهای گل لاله است.

تور داخلی ایران

برای کاشت این گل زینتی در داخل گلدان همان طور که در بالا ذکر شد سر پیاز مورد نظر بایستی به سمت بالا باشد. اگر می خواهید بدانید که چه دمایی برای کاشت گل لاله مناسب است باید بدانید که دمای 2 تا 4 درجه مناسب خواهد بود. در ماه اسفند لاله‌ها شروع به جوانه زنی کرده و گلبرگ های خود را به تماشا می گذارند تا چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب نمایند. حال بایستی گلدان مورد نظرتان که پیاز در آن کاشته شده است را خوب آبیاری کنید. اگر می خواهید این گل را در داخل گلدان بکارید بایستی اندازه گلدان مورد نظرتان بزرگتر از 10 سانتی متر باشد. قبل از کاشت بایستی از کیفیت خوب و بالای خاک مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

بیماری ها و نواقص گل لاله

در واقع پیازها باید به صورت اریب در خاک قرار گیرند نه کاملا صاف و ایستاده. در آخر روی پیازها خاک ریخته و گلدان را با کاه و کلش بپوشانید. پس از جوانه زدن گیاه کاه و کلش را کنار زده و گلدان ها را به گلخانه یا داخل منزل انتقال دهید.

گل لاله در اشعار و ادبیات فارسی هم نشانگر قلب عاشق و گل لاله سرخ، نماد عشق بی پایان و ابدی عاشق به معشوق است. عمق مناسب برای کاشت پیاز در باغچه ۱۰ سانتی متر است اما برای پیازهای درشت می توان آنها را در عمق ۱۵ سانتی متری زمین کاشت. شهر استانبول با وجود مکان‌های تاریخی و طبیعت زیبا مقصد جذابی به حساب می‌آید و هرساله گردشگران بسیاری به سوی آن روانه می‌شوند. این شهر از سال‌ها قبل برگزاری جشنواره‌های مختلف را در دستور کارش قرار داده و رنگ و بوی دیگری به صنعت گردشگری ترکیه بخشیده است. یکی از این جشنواره‌ها که اتفاقا محبوبیت بالایی دارد، جشنواره گل لاله استانبول است که از سال 2006 تاکنون برگزار می‌شود. جالب است بدانید برگزاری این جشنواره ، گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به استانبول می‌کشاند.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی