نکته‌های طلایی نگهداری از گل لاله آموزش تصویری وبلاگ گُل‌سِتان | atisflower

یکی از آثار تاریخی مهم بجای مانده از سدهٔ ۷ میلادی تاق بستان است. در بالای تاق بزرگ این اثر باستانی، گل لاله با ۵ گلبرگ کنده‌کاری شده‌است. گلدان ها در محلی خشک ، تاریک و خنک (دمای کمتر از ۱۰ درجه سانتی گراد) به مدت ۶-۵ هفته نگهداری شوند( در این مدت نیاز به آبیاری مجدد نیست). آنها به سرعت وارد اروپا شدند و در دوران شیدایی لاله به یک کالای دیوانه کننده تبدیل شدند.

  • این گل از گروه سوسنیان به شمار می‌آید و در این زمره جای می گیرد.
  • 2 سال برای سوخ دادن بذر بعد از کاشت زمان نیاز است و 6 سال برای گل دهی سوخ ها طول می کشد.
  • گل لاله در اصل ریشه در منطقه ی کشور ایران و ترکیه دارد که در قرن ۱۶ میلادی به اروپا برده شد.
  • همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است.

آنها یک هدیه عالی برای مناسبت های شاد مانند جشن تولد یا سالگرد انتخاب می کنند. آنها فضای بسیار شاد و جذابی را فراهم می کنند که برای موقعیت های شاد ایده آل است. یک دسته گل مخروطی از لاله های آبی که مرتب چیده شده اند، مطمئناً مورد توجه شما عزیزان خواهد بود. از زمان های قدیم رنگ زرد به عنوان رنگ حسادت دیده می شد. رنگ زرد روشن لاله ها از نظر بصری بسیار دلپذیر به نظر می رسد. رنگ سفید ملایم لاله ها حال و هوای بسیار آرام و شادی به فضا می دهد.

پتوس بلک: روش های نگهداری و کوددهی

از تمام گیاهان پیازی گل لاله و سنبل بیش از گل های دیگر جهت تزیین آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرد. علت آن هم این است که گل لاله دارای رنگ های مختلف از جمله لاله قرمز می باشد. همچنین نگهداری گل لاله در منزل و آپارتمان آسان است که در این مقاله با خواندن شرایط نگهداری و همچنین خواص درمانی گل لاله می توانید به مدت طولانی از این گل نگهداری کنید. گل لاله از گل‌های پیازدار است و باید پیاز آن را در فصل پاییز (ماه های آبان و آذر) از گلفروشی ها بخرید و در خاک بکارید تا در فصل بهار به گل بنشیند. این گل در جایی رشد می کند که بهارهای معتدل داشته باشد. باید از گل لاله در برابر پوسیده شدن ریشه محافظت نمود و از آلودگی ریشه آن جلوگیری به عمل آورد.

زمان کاشت لاله

سپس بر روی مجله خبری گل و گیاه آتیسسه‌ها و دمل‌ها بگذارید تا سبب رسیدن آن‌ها و کم شدن تورم‌شان گردد. در زمان کاشت پیازها دقت شود سر پیاز به سمت بالا باشد و اگر قصد دارید چندین پیاز را در کنار هم درون گلدان بکارید فاصله 15-5 سانیتمتری را بین آنان در نظر داشته باشید. و دقیقا نمی توانیم بگوییم پیازی که بدست شما می رسد چه رنگی است.

این فروشگاه در جهت رضایت مشتریان خود با پست پیشتاز برای ارسال سفارشات همکاری می کند. (خاک باغچه +مقدار کمی ماسه یا خاک برگ و کمپوست ) البته ورمی کمپوست هم فوق العاده است. لازم است که در فصل بهار و تابستان 9۰ گرم از کود آلی غنی شده کاملا طبیعی آوری را یک بار در ماه استفاده کنید. زادگاه گل لاله، مناطق بومی قاره آسیا، آفریقا و اروپا می باشد. آنها اغلب دارای یک لکه رنگی متفاوت در قاعده ساق پا ها (گلبرگ ها و کاسبرگ ها) در داخل هستند.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی