گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | atisflower

مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند. همانطور که در داستان فرهاد و شیرین بیان می شود، یکی از رایج ترین معانی گل لاله قرمز، عشق عمیق و کامل است. علاوه بر این، لاله ها یکی از اولین گل هایی هستند که در فصل بهار شکوفا می شوند.

  • اگرچه لاله ها از نظر فنی یک گیاه چند ساله هستند، قرن ها هیبریداسیون به این معنی است که توانایی این پیاز برای بازگشت سال به سال ضعیف شده است.
  • از عصاره ی گل لاله زیبا در بسیاری از لوازم و محصولات زیبایی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • هرچه لاله ها به گونه های وحشی ترکیه، جایی که گیاه از آنجا ریشه گرفته است، نزدیکتر هستند، عمر آنها بیشتر است.
  • لاله با دمگل کوتاه و دارای گل های درشت و با دوام که برای کاشت گلدانی مناسب است.

آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

نحوه تکثیر و افزایش گل لاله

اگر این شرایط را بدانید انجام این امر باعث می گردد زودتر گل لاله مورد نظر خود را بفروشید برای این کار بایستی از نوع خاصی از پیاز لاله که به صورت بزرگ و درشت باشد استفاده نمود. هم چنین می توانید از گیاهانی که ساقه گلشان از ارتفاع کمتری برخوردار است استفاده کنید . نکته جالب توجه در مورد گل لاله این است که بر خلاف تصورات رایج، خاستگاه آن نه کشور هلند بلکه کشورهای ایران، ترکیه و افغانستان است.

سفرنامه های هند

گل شاه پسند یک گیاه گلدار بسیار متنوع است که در سبدهای آویزان بسترها، باغ های صخره ای و قاب پنجره رشد می کند. این گیاه در آب و هوای موسمی یک ساله و در مناطق گرمتر دائمی است ،… گیاهان یشم (Crassula Argentea syn. Crassula ovata) گیاهانی ساقه دار چوبی با برگ های سبز بیضی، آبدار و سبز یشمی هستند. گیاهان یشم وقتی در فضای باز در نواحی 9 تا 11 وزارت کشاورزی ایالات متحده جایی که در زمستان… ایران یکی از کشورهایی است که 19 نوع از این گل زیبا در آن کشت می گردد.

و مجله خبری گل و گیاه آتیس به آبیاری دستی نیست مگر اینکه هوا گرم شده باشد. و بارندگی نیز مدت ها نباشد در این صورت میتوانید هر دو هفته یکبار پیاز ها را آبیاری کنید. تا خشک نشود.پس از سبز شدن پیازهای لاله ابیاری باید به گونه ای باشد که سطح خاک خیلی خشک نشود. برای این که بتوانید به این گل زیبا نور رسانی انجام دهید آن را در محیطی که نور کافی در آن منطقه وجود داشته باشد بکارید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی