گل لاله چیست؟ روش‌های نگهداری و تکثیر گل لاله علی ولی | atisflower

مجله خبری گل و گیاه آتیس‌های لاله بلند و شمشیری شکل و به رنگ سبز مایل به خاکستری است. لاله در تنوعی از رنگ‌های قرمز، زرد، سفید و نارنجی دیده می‌شود. گل لاله با نام علمی Tulipa spp و نام انگلیسی Tulip گیاهی پیاز دار از خانواده سوسنی‌ها است.

  • بهترین زمان برای کاشت پیاز گل لاله اواخر فصل پاییز می‌باشد.
  • سپس حوله را لوله کنید تا گلبرگها له شوند، گلهای له شده را روی پوست آسیب دیده خود بگذارید و تاثیر سریع و ضد التهابی آن را به چشم ببینید.
  • در آن زمان گل فوق العاده محبوب بود و تجارت سوداگرانه پیاز لاله توسعه یافت.
  • این گل زینتی و زیبا دارای 3 گلبرگ و 3 کاسبرگ می باشد.
  • با کاشت انواع با زمان های مختلف شکوفه، می توانید گل های لاله را از اوایل تا اواخر بهار شکوفا کنید.
  • آیا می دانید که کیفیت پیازها در کاشت گیاهان شما به چه میزان تاثیر دارند؟ پیازهای مرغوب رویش گیاهانی سالم و شاداب را تضمین می کنند.

اگر خواهان نگهداری گل لاله در منزل خود هستید شرایط نور مناسب آن را فراهم کنید و بهترین جا پشت پنجره ی جنوبی است. دمای بالا برای محیط باعث ايجاد مشکل در گل دهی می شود. گل لاله در رنگ های متفاوتی وجود دارد و هر رنگ گل معنی و نماد خاص خود را دارد که در مقاله دانستنی هایی در مورد تأثیر و معنای رنگ گل ها در گل آرایی بطور کامل پرداخته شده است. به طور مثال گل لاله در رنگ های قرمز بيانگر عشق و رنگ زرد بيانگر شادمانی و گل لاله سفید به معنای معذرت‌ خواستن و همچنین گل لاله صورتی به معنای وفاداری می باشد.

معرفی 11 گیاهان زمستانی، زیبایی بخش باغچه ها در فصل زمستان

برخی از باغبان ها از بستر بچه گربه یا شن خرد شده استفاده می کنند. اگر حشرات و جوندگان درنده یک مشکل واقعی هستند، ممکن است لازم باشد اقدامات قوی تری انجام دهید، مانند کاشت پیاز در قفس های سیمی مدفون. در آب و هوای سردتر شمالی، آن را در اواخر شهریور یا مهر بکارید.

تور اروپا

لاله ها علاوه بر سوخک ها در کنار سوخک ها در کنار سوخ مادر تعداد 1 تا 2 سوخ که توانایی گل دهی دارند را هم تولید می کنند. در بعضی از انواع آن در محور برگ ها سوخیزه های هوایی شبیه جوانه هایی براق تولید می شود که به اندازه ی یک نخود می باشند که بعد از گل دهی می توان آن ها را از گیاه جدا کرد. گل لاله را نماد عشق و عاشقی می‌دانند و مثل گل رز هر رنگ لاله نماد و معنای متفاوتی دارد. نکته مهم در این روش تابستان اول است که محل کاشت پیازها نباید زیاد آبگیر باشد یا آب جمع شود، چون موجب پوسیدگی پیازها میشود.

از سال ۱۹۸۱ تقسیم‌بندی گل‌های لاله توسط انجمن سلطنتی پیاز لاله هلند آغاز شد. انواع گل لاله بر اساس شکل گیاه و شکل و زمان باز شدن گل به ۱۵ گروه تقسیم شدند. آیا می دانید که کیفیت پیازها در کاشت گیاهان شما به چه میزان تاثیر دارند؟ پیازهای مرغوب رویش گیاهانی سالم و شاداب را تضمین می کنند. از این رو خرید پیازهای مرغوب یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی باغداران بوده است. اگر شما نیز تا به حال تجربه خرید پیاز گل را نداشته اید و از ویژگی ها و مشخصات پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression مرغوب سردر نمی آورید، به نکات زیر توجه کنید. پیاز گل لاله ایرانی برای سبز شدن و ریشه زایی و گلدهی نیاز به طی کردن دوره ی سرمایی دارد، نیاز سرمایی پیاز باید زیر خاک مرطوب و در دمای ۲ تا ۷ درجه سانتی گراد انجام پذیرد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی