نگهداری گل لاله در منزل و خواص گل لاله گل و گیاه و محوطه سازی نادی | atisflower

در صورت قرار گیری گلدان در سایه و نرسیدن نور کافی و از طرفی خاک فقیر باعث کاهش گلدهی یا توقف گلدهی گیاه می شود. تکثیر این گل هم می تواند از طریق بذر و هم ازطریق کاشت پیاز انجام شود. در فصل رشد گیاه می توانید از کودهای گلدهی و کودهای پتاسیم بالا و فسفر بالا استفاده کنید.

  • در منطقه‌هایی که آب و هوای آن ها سرد است گل لاله به صورت دائمی می باشد.
  • اگر خاک را با موادی همچون پیت ماس و کوکوپیت و بسیار از مواد مناسب دیگر مخلوط کنید برای رشد لاله بسیار مناسب است.
  • و بارندگی نیز مدت ها نباشد در این صورت میتوانید هر دو هفته یکبار پیاز ها را آبیاری کنید.
  • ولی بعد از برگ زنی پیازها باید گلدان را به محل نورگیر منتقل نمود.
  • لاله شنل قرمزی با نام علمی Tulipa greigii و نام انگلیسی Red Riding Hood است.
  • برای خرید بذر گل می توانید از این لینک استفاده نمایید.

این گیاه دارای ۱۵۰ گونه متفاوت است که هر یک از گونه ها ظاهری منحصر به فرد و نمادی متفاوت دارند. انواعی از لاله معطر هستند و عطری تند و دلپذیر دارند. در هنگام خرید پیازها دقت کنید که ظاهرشان کاملا سالم و بدون لک باشند. ساقه ها را به صورت عمودی در گلدان و مرتب و کنار هم قرار دهید از قرار دادن ساقه ها با زاویه تا جای امکان بپرهیزید. گلدان را قبل از استفاده، با آب گرم و مایع تمیزکننده بشویید و خشک کنید تا اثر آلودگی و باکتری در آن باقی نماند. نیازمند خاکی با زهکش بسیار خوب مخلوطی با یک قسمت شن +یک قسمت خاکبرگ بستر سبک می باشد.

تور ارمنستان

در مجله خبری گل و گیاه آتیس و هوای گرم تر، پیازها را در ماه آذر (یا حتی بعد از آن) بکارید. روی هر ساقه یک گل لاله رشد می کند که در هر بوته دو تا شش برگ پهن وجود دارد. آماریلیس افزودنی زیبایی به خانه تان است، اما اگر شروع به خم شدن یا افتادگی کند می تواند باعث دردسر شود. این گیاهان ممکن است کمی سنگین شوند، یا بسته به شرایط می توانند شروع به افتادگی کنند.

راهنمای سفر به عراق

لاله قرمز نماد عشق و لاله صورتی آن نماد درک متقابل است. هم چنین لاله ی بنفش پیام آور قدرت، فراوانی و خوشبختی، لاله زرد نماد شادی و عشق یک طرفه و لاله سفید نماد بخشش است. گل مروارید یک فرش رنگارنگ از گل‌های ریز است که می‌تواند برای زیباسازی باغ شما استفاده شود. بومی اروپا است و شاخ و برگ‌های کم رشد با سرعت رشد بالا دارد بطوری که ظرف دو ماه پس از کاشت، زمین… پس از یک یا دو هفته، شاخ و برگ های باقی مانده از بین می روند و به آرامی به رنگ زرد / قهوه ای در می آیند.

لاله های رنگی از زیباترین گلهای طبیعتن که طرفداران زیادی توی جهان دارن. ارتفاع گیاه بعد از رشد و گلدهی حداکثر به 30 سانتی متر میرسه و پیازش میتونه چند سال زیر زمین بمونه و تعدادش زیاد بشه. پیاز ارائه شده رنگارنگ و غیر قابل تفکیکه و دقیقا نمیدونیم پیازی که به دستتون میرسه چه رنگیه اما چیزی که مشخصه اینه که تمام رنگهای لاله زیبا و جذابن.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی