گل لاله چیست؟ روش‌های نگهداری و تکثیر گل لاله علی ولی | atisflower

لاله ها همچنین برای اهداف تزئینی در مراسم خاکسپاری استفاده می شوند زیرا از نظر بصری بسیار دلپذیر هستند. لاله‌ها فضا را آرام می‌کنند، بنابراین بهترین گلی هستند که می‌توانید برای ابراز ناراحتی به کسی بدهید. برای جلوگیری از موش ها و خال ها – اگر مشکلی داشته اند – هالیو یا هر برگ خاردار دیگری را در سوراخ های کاشت قرار دهید.

  • اما تقریبا در سال سوم، می‌توانید منتظر شکوفه‌های لاله باشید.
  • پس از رشد جوانه دما را افزایش دهید تا به 17 تا 20 درجه برسد و آرام آرام نور را هم افزایش دهید.
  • زمانی که این گل به هلند وارد شد، بسیار محبوب گردید و کشت گسترده پیدا کرد.

فروشگاه ما یکی از بهترین مجموعه های لاله های زرد را دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. از زمان های قدیم رنگ قرمز نماد عشق و محبت خالص بوده است. هدیه دادن یک دسته گل زیبا از لاله های قرمز به عزیزانتان مطمئنا روحیه آنها را شاد می کند. لاله های قرمز یک هدیه عالی برای مناسبت روز ولنتاین هستند و همچنین حال و هوای بسیار رمانتیکی به شما می دهند. لاله‌ها معمولاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار از زمین بیرون می‌آیند.

تکثیر به کمک پیازچه‌ها

برای این کار چند هفته بعد از اتمام گلدهی، پیازها را از زمین خارج کرده و در معرض هوا قرار می‌دهند. این کار زمانی انجام می‌شود که بوته گل کم کم رو به زردی و خشکی رفته و می‌توان سوخ‌ها را به راحتی جدا کرد. بعد از بیرون آوردن سوخ‌ها صبر کنید تا در هوای آزاد رطوبتشان کم شود.

تور سریلانکا

اما تا زمانی که مجله خبری گل و گیاه آتیس برگ نداشته باشد عمل آب دهی را لازم نیست. در این مدت برای تامین آب پیاز ها، با پوششی پلاستیکی روی سطح گلدان محیطی مرطوب برای گل فراهم کنید. زمانی که برگها شروع به رشد کردند و هوا نیز گرمتر شد آبیاری را شروع کنید.

2 سال برای سوخ دادن بذر بعد از کاشت زمان نیاز است و 6 سال برای گل دهی سوخ ها طول می کشد. گل لاله از رشد جوانه هایی که در محور سوخک های اطراف سوخ تشکیل شده که در افزایش تجاری قابل استفاده است. جشنواره گل لاله هر ساله در پارک امیرگان استانبول برگزار می‌شود. پارک امیرگان یکی از بزرگترین‌ پارک‌های عمومی استانبول به حساب می‌آید که در کنار تنگه بسفر واقع شده است.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی