دانلود آهنگ علیها گل لاله چرا پژمردی دوباره MP3 کامل موزیکفا | atisflower

اگر بخواهیم از لحاظ ارتفاع این گل های زینتی را تقسیم کنیم در سه گروه بلند، متوسط و کوتاه تقسیم می گردند. جالب است بدانید گل لاله دارای انواع مختلفی است که برخی از آنها به صورت ترکیبی از چند رنگ متنوع وجود دارند. این گل زینتی و زیبا دارای 3 گلبرگ و 3 کاسبرگ می باشد. آبیاری گل لاله در گلدان باید به طور منظم و به طور متوسط انجام شود. به طوری که همیشه خاک مرطوب باشد ولی خيس بودن و آب زیاد به گل باعث پوسیدگی ریشه می شود.

  • بیش از ۱۰۹ گونه از این گیاه را میتوان در سراسر کشورهای جنوب اروپا، شمال آفریقا، آناتولی و ایران یافت.
  • در بهار، زمانی که برگ ها ظاهر می شوند، لاله خود را با همان غذای پیاز یا پودر استخوانی که در زمان کاشت استفاده می کردید، تغذیه کنید.
  • در قرن شانزدهم، لاله در ترکیه بسیار محبوب شد؛ در همان زمان بود که مردهای ترکیه در پوشش خود از سربند و عمامه استفاده می‌کردند.
  • از طریق کشت و صادر کردن این گل بسیار زیبا به کشورهای مختلف تا حدود زیادی می توان به اقتصاد کشور کمک کرد.
  • به تعداد موردنیاز گلدان‌هایی به قطر 10،12،14 تهیه کنید.

اگرچه لاله ها از نظر فنی یک گیاه چند ساله هستند، قرن ها هیبریداسیون به این معنی است که توانایی این پیاز برای بازگشت سال به سال ضعیف شده است. کودزو یک انگور تهاجمی است که توانایی رشد یک پا در روز و از بین بردن زندگی گیاهان دیگر را دارد. این تاک بیشتر در جنوب رشد می کند اما در سایر مناطق کشور نیز گسترش یافته است.

بیماری ها و نواقص گل لاله

یکی از دانستنی‌ هایی که در مورد لاله وجود دارد این است که در ساقه‌ های آن ها می توانیم یک یا چند گل را مشاهده کنیم. این گل بایستی در معرض صحیح و درست نور قرار گیرد و آب و رطوبت کافی بدان برسد. گل لاله درمان خوبی برای بهبود سرفه ها و سرماخوردگی، درد سینوس، تب، سردردها می باشد و همچنین از سرطان ها پیشگیری می کند. گل لاله خواص دارویی هم دارد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم. یکی از انواع زود گل دهنده است با ظاهری نسبتاً کوتاه در 15 تا 45 سانتی متر می باشد. یک ویروس به نام Tulip Breaking Virus در لاله به نام ویروس شکستگی گل لاله وجود دارد.

سهراب پاکزاد

کشور ایران از جمله مناطقی است که مکان رویش انواع گل لاله به دلیل شرایط مساعد جغرافیایی خود می باشد. برای سبک کردن خاک می توانید از ماسه و شن استفاده کنید. بهترین و مناسب ترین نوع خاک برای لاله ها ترکیب کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت می باشد. درحالیکه گل‌های لاله پرورشی جام گل بزرگ‌تری داشته و در تنوعی از رنگ‌های زرد، قرمز، نارنجی، بنفش و سفید دیده می‌شوند. سپس گلدانها را به مکانی با دمای ۲۵-۲۴ درجه سانتی گراد و نور مناسب منتقل ساخت و هر ۴-۳ روز آبیاری می کنیم. خاک مناسب (خاک برگ، ماسه و کمی خاک باغچه) را در گلدانی که برای کاشت انتخاب شده است بریزید.

معرفی مدرسه گل آرایی فلوآرت

اگرچه مجله خبری گل و گیاه آتیس از طریق کاشت دانه نیز تکثیر می‌شود، اما رایج‌ترین و بهینه‌ترین راه برای تکثیر لاله تقسیم کردن پیاز اصلی است. برای این کار باید پیاز لاله را بلند کنید و پیازچه‌های کوچکی را که به پیاز مادر متصل هستند، از آن جدا کنید. این کار باید در فصل پاییز انجام شود، یعنی زمان معمول برای کاشت پیاز لاله. هر زمان که احساس کردید خاک گلدان خشک شده است، می‌توانید لاله را آبیاری کنید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی