معانی 20 رنگ گل رز که باید بدانید سیتی گل | atisflower

مطمئن باشید که این گره زیاد سفت باشد که باعث توقف رشد شاخه و رسیدن شیره گیاهی به آن شود فقط مطمئن شوید که آن را تاحدی سفت بسته باشید که رطوبت اضافه از قسمت پایین آن بیرون بریزد. بعضی از گل ها رز ممکن است که زمان زیادی برای ریشه انداختن نیاز داشته باشند ولی به طور عموم بین ۳ الی ۸ هفته ریشه اندازی طول خواهد کشید. پایین‌ترین ردیف برگ قطع شده سپس برش‌ها در حدود یکساعت در آب خیسانده و به درون خاک منتقل می‌شوند. در رزهای معمولی باید شاخه های قوی و محکم را تنها اندکی کوتاه کرد و شاخه را پس از باقی گذاشتن ۷ تا ۱۰ جوانه هرس و کوتاه کرد. این قسمت ها جاهایی هستند که هورمون ها متراکم شده اند، بنابراین گیاه می تواند از این قسمت سریعتر جوانه و گل بدهد.

تاریخچه گل رز

موقع پیوند شکمی با جوانه خواب از اوائل شهریور تا اواخر مهرماه است که دیگر فصل برای بیدار شدن جوانه و نمو آن مقتضی نمی باشد . پیوند پس از گرفتن تا بهار بحالت خواب باقی مانده ، اوائل فروردین ماه شروع به سبز شدن و نمو می کند . چون شاخه های نسترن وحشی خیلی بلند و قوی است برای اینکار هم خوب میتوان از آن استفاده کرد . 7- نایلون رو با خزه و کود گیاهی مخلوط خیس شده پر کرده و آن را بهم فشرده کنید. قسمت بالایی نایلون را گره زده و آن را تا ۳ هفته اینگونه رها کنید. 5- کاغذ دستمالی را که با هورمون رشد ریشه آغشته شده است به همه جای قسمت بریده شده بزنید.

این نوع مجله خبری گل و گیاه آتیس به خاطر شکوفه‌های بزرگ و تزیین شده خود معروف است. در حال حاضر هزاران گل رز ترکیبی چای وجود دارد، که پرورش یافته از گل‌های رز وحشی هستند. طرز رشد این گونه گل‌ها به صورت عمودی و دایره‌ای است که می‌توانید با جهت دادن به آن‌ها مسیر رشدشان را انتخاب کنید. برای مثال نوع گلوله برفی آن دارای گلبرگ‌های سفید است و ارتفاعی به اندازه‌ی 7 الی 12 فوت می‌گیرد. این گروه از گل رز پس از ترکیب گل سرخ با یک نژاد دیگر به گل های زیبا و نوع جدیدی تبدیل شدند و سپس گل های پورتلند Portland را تولید كردند.

دیدگاهی در مورد “معانی 20 رنگ گل رز که باید بدانید”

برای برش زدن از یک قیچی یا چاقوی تمیز استفاده کنید. ماندن برگ‌ها در آب به مدت طولانی باعث پوسیدگی آنها می‌شود و آب را آلوده می‌کند. قبل از قرار دادن گل‌ها در آب، ظرف را کامل بشویید و تا ¾ آن آب سرد و تمیز بریزید.

  • رز هلندی از خانواده های گل های دو رگه چای به شمار می آید.
  • ماندن برگ‌ها در آب به مدت طولانی باعث پوسیدگی آنها می‌شود و آب را آلوده می‌کند.
  • رز نارنجی نماینده‌ی علاقه و اشتیاق است و می‌تواند جایگزین جذابی باشد برای گل رز قرمز؛ چون در مناسبت‌های عاشقانه مثل ولنتاین اکثر افراد سراغ گل قرمز می‌روند.
  • گلهای رز Centifolia یک بار در اوایل تابستان شکوفا می شوند و به طور معمول نسبت به انواع دیگر گل رز دارای مقاومت بیشتری هستند.
  • به همین دلیل است که جزو گل‌های محبوب برای سالگرد ازدواج و گل روز ولنتاین است.

گل رز مینیاتوری گونه‌ی بسیار متنوع با استفاده‌های مختلف است. مردم این گل‌های رز مینیاتوری را به خاطر ظاهر منحصر به فرد و یا به دلیل نیاز به فضای کم برای کاشت، انتخاب می‌کنند. این گل‌ها را می‌توان در گلدان به عنوان گل آپارتمانی نیز پرورش داد. از گل رز مینیاتوری می‌توان برای تزیین فنس‌ها و همچنین کاشت به صورت گروهی در تخته‌های گلی استفاده کرد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی