طراحی ویلا ایرانی مدرن دوبلکس کوچک با روف گاردن

که دفتر طراحی ما جزو برترین و رقابتی ترین شرکت های طراحی ویلا در ایران است، ما طراحی مسکونی و همچنین طراحی معماری مسکونی را ارائه می دهیم، پروژه های ما شامل طراحی ویلا لوکس (حمام، فضای داخلی اتاق خواب، آشپزخانه، ورودی لابی، فضای داخلی مجلس، اتاق نشیمن خانوادگی، برنامه ریزی فضای طرح های بیرونی ویلا و طراحی مناظر باغ، طراحی استخر در دفتر معماری اویم شاهانه ویلا طراحان انواع طرح ها و سبک های جهانی تسلط کافی دارند. برای طراحی باغ و نمای بیرونی ویلا نیز قاعده ای وجود دارد. برخلاف آپارتمانهایی که بالکنهای کوچکی دارند، در ویلاها میتوان فضاهای بیرونی بزرگی در درون بالکن ایجاد نموده و آن را با مبلمان و سایر عناصر دکوراسیون تجهیز هزینه طراحی داخلی ویلا کرد. برای نمونه استفاده از نور طبیعی محیط، سقفهای بلند و فضاهای بزرگ میتواند کارساز باشد. فضاهای تفریحی در ویلا نیز فضاهایی هستند که عموما ما از وجود آنها در خانههای آپارتمانی محروم هستیم و میتوان دلیل علاقه افزاد به داشتن ویلا را نیز همین فضاها دانست. با ما همراه باشد.

باید در طراحی نمای ویلا به هماهنگی و تناسب پنجرهها نیز توجه کرد. با توجه به موارد گفته شده میتوان اینطور نتیجه گرفت; که در طراحی ویلای کلاسیک، باید به تناسبات صحیح، هندسه و همچنین سه اصل ایستایی، کارایی و زیبایی توجه کرد. البته در کاشت گیاهان و درختان باید به این نکته توجه کرد که درختان و گیاهانی برای محوطه سازی در ویلا ها مناسب هستند که از نظر بوم زیستی و شرایط طبیعی، در عین زیبایی با شرایط اقلیمی منطقه ویلا همخوانی داشته باشند تا دچار مشکلات دوباره کاری نشوند. همه چیز در طراحی این آشپزخانه ، مدرن و لوکس به نظر می رسد .

زیرا این گونه تابلو ها از شاخص های مهم سبک مدرن محسوب می شود. از آنجایی که ممکن است ویلا پیش ساخته شده، کیفیت مطلوب را نداشته و نما و نقشه آن با سلایق شما متناسب نباشد، بنابراین شرکت ها و تیم های بسیار حرفه ای و کار بلد اقدام به ساخت و طراحی ویلای مدرن و لاکچری و لوکس، یا ویلای کلاسیک مطابق با سلیقه و علاقه شما کرده; و تمام اصول طراحی ویلا و ساخت ویلا را برای داشتن یک ویلای امن، شیک و جذاب، رعایت می کنند. تفاوت اصلی سبک مدرن با سبک معاصر در این است. در ادامه به بررسی 9 مورد از سبک دکوراسیون داخلی که مورد پسند بسیاری از افراد هستند و اغلب جلوه بهتری برای منزل به همراه خواهند داشت، پرداختهام. طرح اصلی خانه هماهنگی در خانه به فضای داخلی بستگی دارد. امروزه اکثر مردم در سراسر دنیا به دنبال کوچک نمودن فضای زندگی خود می باشند. اتاق های خواب بزرگ ، رنگ های داخلی را با توجه به ترجیح هر یک از اعضای خانواده در رنگ های مرسوم ، مداد رنگی انتخاب می کنند. پلان ویلاهای این شهرک اکثرا به صورت لاکچری و اکازیون طراحی شده، به گونه ای که سالنهای پذیرایی آنها بسیار بزرگ بوده و به محوطه ی ویلا مشرف است.

طراحی ویلا ویلا در شهر محمد بن زاید از ۴ اتاق خواب تا ۱۳ اتاق بیشتر با چیدمان سنتی متفاوت است ، با این حال ، آخرین پروژه اجرا شده توسط اویم شاهانه در این منطقه مسکونی با طراحی داخلی غیر معمول خود برجسته است. طراحی خانه، آن است که بسیاری از روندهای شیک و شیک، که در میان آنها هر دو غیر معمول و بسیار جسورانه وجود دارد. اکثرویلاهای دوبلکس دارای فضای لوکس هستند و عملکردهای مختلف سازه را میتوان به صورت استراتژیک بین دو سطح تقسیم کرد. دکوراسیون داخلی چیدمان فضای زندگی اولین ضرورت است. طراحی داخلی ویلا از جمله مهم ترین دغدغه های افرادی است که در حال ساخت ویلا هستند. ما مفاهیم، فضاها، فرایندها، راه حل ها، معماری داخلی ایده ها و سبک ها را طراحی می کنیم. استفاده از گل و گیاه در سبکهای ساحلی بیشتر به چشم میخورد ولی در دیگر سبک ها نیز میتوان از زیبایی آنها بهرهمند شد.

عنصر اصلی در سبک کلاسیک استفاده از نقطه کانونی در محدوده ای است که در آن تعادل بصری ایجاد شده است. چنین عنصر می تواند یک شومینه در اتاق نشیمن ساخته شده از سنگ باشد. سبک مدرن معمولا ما را به یاد خانه هایی با چیدمان خشک و بی روح البته تمیزی میاندازد که در ساخت آن از فلز، شیشه و سنگ استفاده شده است. سنگ تراورتن همیشه انتخابی صحیح برای شیک بودن به صورت طبیعی و مقاومت در برابر شرایط بد جوی است. اگر بخواهیم آن را ساده تر کنیم با گذشت زمان مدرنیته بودن یک نوع چیدمان دیگر مدرن به حساب نمی آید زیرا هرروز بر دانش و علم طراحی داخلی نیز افزوده می شود. استفاده از سبک مدرن در کنار سبک کلاسیک میتواند باعث ایجاد فضایی دلپذیر و در عین حال شیک و دلپسند شود. کلمه مدرن به زمان حال اشاره دارد بنابراین وقتی در مورد طراحی ویلای مدرن صحبت میکنیم منظور ما استفاده از عناصر و ویژگیهای امروزی و جدید در ساخت ویلا است. حمام مدرن و مجلل متصل شده ، حداکثر حریم خصوصی خانم ها را برای گذران وقت در محیطی دنج تضمین می کند.

گروه معماری آد با تیم فنی و تخصصی خود به همراه مدیریت مهندس حبیبی و مهندس حسنی توانسته پیچیده ترین پروژه های معماری طراحی ویلا را با موفقیت و رضایت کاملا کارفرمایان به سرانجام برسانند. اویم شاهانه یکی از نکته های مفید در طراحی اتاق خواب استفاده از رنگ های سبک و مناسب برای چشم ها مانند خاکستری روشن است که یک رنگ عملی نیز می باشد که با تمام رنگ های مبلمان به خوبی ترکیب شده و فضای و نور اضافی را فراهم می کند. یکی از بزرگترین مناطق مسکونی شهر محمد بن زاید دارای ویلاهای تازه ساخته شده در اندازه های مختلف است. تصاویر زیر نمونه های استفاده از سرویس خواب های مدرن و شیک در ویلاهای مدرن را نشان می دهد. رنگ از پارامترهای اساسی در طراحی داخلی ویلا می باشد که نقش مهمی را در بزرگ نشان دادن محیط دارد. این ویلا که نشان دهنده سلیقه پیچیده صاحب آن است ، ساخت تالار با دکوراسیون داخلی زیبا و کاخ خود در میان دیگر ویلاهای ابوظبی خودنمایی می کند. به معنای دیگر عنصر فرم به واسطه رنگ، معنا پیدا می کند.

صندلی های طراحی کلاسیک همراه با مبل های سفید ساده ، اتاق نشیمن جادار را با ظرافت کامل کاملاً کاربردی می کند. در بیانی ساده اگر بخواهیم ویلا را تعریف کنیم باید بگوییم که به خانههایی که از هر چهار طرف به بیرون نما داشته باشند خانههای ویلایی گفته میشود. اصلاً ویلا چیست و به چه خانههایی خانههای ویلایی گفته میشود. برای طراحی ویلا می توان از وجود شرکت هایی مثل طراحی مطب بهره مند شد که در حال حاضر در سطح کشور از تعداد بالایی برخوردار هستند و در حال ارائه ی خدمات گوناگونی پیرامون طراحی داخلی انواع و اقسام ساختمان ها به ویژه ویلا ها می باشند. برای پیدا کردن شرکت های معتبر طراحی داخلی می توانید از منابع اینترنتی استفاده کنید، قیمت نقاشی ساختمان چرا که اطلاعات، شرایط سفارش کار و نشانی شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند را می توانید به راحتی از اینترنت استخراج کنید. البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که طراحی ما با مباحث مقررات ملی ساختمان مقایرت نداشته باشد.

راه پله منحنی منتهی به طبقه دوم که اتاق های خواب در آن قرار دارند با بیان یک اظهار نظر معماری بی حس می شوند. همانطور که به آن اشاره شد یکی از ویژگی های منحصر به فرد در طراحی ویلا دوبلکس منظره و دید مناسبی است که در طبقه دوم به ساکنین ویلا میدهد. یکی از موارد استفاده از چوبهای طبیعی در منزل، کنسول ها هستند. اتاق خواب مستر با مساحت بزرگ تر 30 مترمربع، دارای یک رختکن با فضایی برای نگهداری لباس ها و یک میز آرایش می باشد، و همچنین در گوشه ای دیگر یک فضای کار و مطالعه دارد. یکی از راه های بالا بردن کیفیت یک آشپزخانه در طراحی داخلی ، نور پردازی مناسب بر روی سطوح کار و مهیا کردن فضای کافی برای سرو و تهیه غذا میباشد. یکی از این فضا های پر طرفدار استخر ها هستند که باید در طراحی آن حساسیت زیادی را به خرج داد. به عنوام مثال سرویس مهمان و سرویس و حمام مستر کاملا بخش های متفاوتی نسبت به دیگر دارند که در زمان طراحی داخلی ویلا باید مورد بررسی قرار گیرند. از طرفی طراحی ویلای کلاسیک با معماری باغ های ایرانی و خانه های اصیل ایرانی در زمان های قدیم کاملا همخوانی دارد.

طراحی ویلای کلاسیک که در زمانهای گذشته استفاده میشد امروزه نیز به دلیل این که سبکی منظم است و بی نظمی و شلوغ کاری در آن وجود ندارد طرفداران خاص خود را دارد. سبک طراحی داخلی دارای طرفداران زیادی بوده و از وقار و پایداری خاصی برخوردار است. رنگ هایی مانند مشکی، سفید، قهوه ای ، برنزی و طلایی رنگ های خنثی میباشند که در طراحی ویلای کلاسیک به کار میروند. علت محبوبیت ویلاهای مدرن علاوه بر راحتی که برای ساکنان فراهم میآورند این است که آنها بسیار شیک و لوکس هستند و از فضایی زیبا برخوردار میباشند. علاوه بر این، داشتن چنین فضاهایی به ایجاد یک محیط آرام کمک می کند و در عین حال عنصر زیبایی شناسی و مدرنیته را نیز مد نظر قرار می دهد. معماری داخلی انتخاب حرفه ای رنگ ها، بافت ها و مواد تکمیل شده که به برجسته تر کردن اشراف و لوکس بودن زیبایی داخلی کمک می کند. در ویلاهایی که به سبک کلاسیک طراحی شده اند در صورت دوبلکس بودن بهتر است طبقه همکف نیز کلاسیک باشد و طبقات دیگر در سبک مدرن چیدمان فضایی ،نور پردازی ،مبلمان از عناصر قابل توجه دردکوراسیون داخلی ویلا می باشند.

انواع طراحی داخلی آپارتمان، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس، ویلا کوچک، ویلا مدرن با ارائه نقشه ها و جزئیات کامل و شبیه سازی سه بعدی طراحی و اجرا میگردد. سبک تلفیقی در طراحی ویلا چگونه است؟ به طور واضح نمی توان طراحی ویلا به سبک تلفیقی را تعریف کرد. بله در سبک کلاسیک هیچ منعی در طراحی روف گاردن (شاهنشین) وجود ندارد. در سبک هالیوودی از وسایل و مبلمانی که جنس مخملی دارند استفاده می شود. و یا کاناپه های مخملی کرم رنگ استفاده نمایید. در ایده های طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی ویلا به سبک مدرن، از عناصری استفاده می شود که رنگ های روشن و آرامش بخش داشته باشد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی