نگهداری گل لاله در منزل و خواص گل لاله گل و گیاه و محوطه سازی نادی | atisflower

اما تا زمانی که گیاه برگ نداشته باشد عمل آب دهی را لازم نیست. در این مدت برای تامین آب پیاز ها، با پوششی پلاستیکی روی سطح گلدان محیطی مرطوب برای گل فراهم کنید. زمانی که برگها شروع به رشد کردند و هوا نیز گرمتر شد آبیاری را شروع کنید.

  • داستان شیرین و فرهاد را همه شنیده اند٬ زمانی که خبر دروغین مرگ شیرین به فرهاد داده شد٬ او از شدت ناراحتی با تیشه بر فرق سر خود کوبید و جان سپرد.
  • این گل زیبا بیش تر از 300 گونه متفاوت دارد که رنگ و شکل گل‌ها در گونه‌های مختلف متفاوت است.
  • گروه ۸ ویریدی‌فلورا، وجود رگه‌ای از رنگ سبز در قسمت میانی گلبرگ‌های رنگی ویژگی این گروه است.
  • هدیه دادن یک دسته گل زیبا از لاله های قرمز به عزیزانتان مطمئنا روحیه آنها را شاد می کند.
  • نکته ای که وجود دارد پیاز هلندی فقط به مدت دوسال گل دهی دارند ولی پیاز ایرانی به طور سالانه گل دهی دارد و پیاز آن افزایش می یابد.
  • انواعی از لاله معطر هستند و عطری تند و دلپذیر دارند.

برای این کار چند مجله خبری گل و گیاه آتیس بعد از اتمام گلدهی، پیازها را از زمین خارج کرده و در معرض هوا قرار می‌دهند. این کار زمانی انجام می‌شود که بوته گل کم کم رو به زردی و خشکی رفته و می‌توان سوخ‌ها را به راحتی جدا کرد. بعد از بیرون آوردن سوخ‌ها صبر کنید تا در هوای آزاد رطوبتشان کم شود.

جاذبه های ترکیه

لاله ها همچنین برای اهداف تزئینی در مراسم خاکسپاری استفاده می شوند زیرا از نظر بصری بسیار دلپذیر هستند. لاله‌ها فضا را آرام می‌کنند، بنابراین بهترین گلی هستند که می‌توانید برای ابراز ناراحتی به کسی بدهید. برای جلوگیری از موش ها و خال ها – اگر مشکلی داشته اند – هالیو یا هر برگ خاردار دیگری را در سوراخ های کاشت قرار دهید.

جاذبه های سایر کشورها

فروشگاه ما یکی از بهترین مجموعه های لاله های زرد را دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. از زمان های قدیم رنگ قرمز نماد عشق و محبت خالص بوده است. هدیه دادن یک دسته گل زیبا از لاله های قرمز به عزیزانتان مطمئنا روحیه آنها را شاد می کند. لاله های قرمز یک هدیه عالی برای مناسبت روز ولنتاین هستند و همچنین حال و هوای بسیار رمانتیکی به شما می دهند. لاله‌ها معمولاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار از زمین بیرون می‌آیند.

دمای مناسب گل لاله:

2 سال برای سوخ دادن بذر بعد از کاشت زمان نیاز است و 6 سال برای گل دهی سوخ ها طول می کشد. گل لاله از رشد جوانه هایی که در محور سوخک های اطراف سوخ تشکیل شده که در افزایش تجاری قابل استفاده است. جشنواره گل لاله هر ساله در پارک امیرگان استانبول برگزار می‌شود. پارک امیرگان یکی از بزرگترین‌ پارک‌های عمومی استانبول به حساب می‌آید که در کنار تنگه بسفر واقع شده است.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی