طراحی داخلی طلا فروشی با بررسی چند ایده جذاب خارجی

تقسیم بندی فضای مغازه طلافروشی چگونه باشد ؟ مخصوصا در زمان عقد قرارداد های تجاری با شرکت های بزرگ و صاحب نام، دکوراسیون و فضای کسب و کار شما می تواند ذهنیت مثبتی را در ذهن مشتریان طراحی داخلی جواهر فروشی شما ایجاد کند. طلا هم به قیمت روز به خریدار فروخته و با مبلغ همان روز قرارداد بسته میشود. دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دغدغههای متعددی دارد که باید طراحان دکوراسیون به بهترین شکل آنها را در نظر گیرند. از نظر مکانی باید در جایی قرار بگیرد که تسلط و دید کافی به ویترین بیرونی داشته باشد که فروشنده بتواند به راحتی طلای انتخابی را به مشتری بدهد. شما معمولا برای خریدن طلا به کجا میروید؟

ام دی اف به معنای تخته فیبر با تراکم متوسط است که نوعی از فرآوردههای چوبی محسوب میشود و کاربردهای متنوعی نیز دارد. سنشنها نوعی از قفل هستند. برخی از افراد نیز به چشم سرمایهگذاری به طلا نگاه کرده و هر از گاهی به طلافروشی مراجعه میکنند. نور و روشنایی در نمایش هر چه بهتر طلا و جواهرات اثرگذار می باشند. اصلا از لامپ مهتابی برای نورپردازی بهره نبرید، چون روشنایی حاصل از این نوع لامپ ها طوری می باشد که جواهر و طلاها را به شکلی غیر مناسب نمایش دهد و در نتیجه موجب تردید در خرید و پایین آمدن راندمان خرید می شود.

مکانی را در نظر بگیرید تا بانوان بتوانند به راحتی طلاهای انتخابی را در مقابل آینههای قدی و نور کافی امتحان کرده و بهترین آنها را برگزینند. در مرحله اول ، ما انواع مختلفی از سیستم های تجاری را انتخاب کردیم تا مشتریان بتوانند محصولات را در ارتفاع ، موقعیت و ارتباط فیزیکی مطلوب تجربه کنند. به طور معمول در ویترینهای داخلی فروشگاه، برگزیده و منتخبترین محصولات گذاشته میشود. معمولا در قفسه های داخل مغازه، منتخب محصولات قرار می گیرد؛ بنابر این طراحی و نصب آن به بهترین شکل، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله سعی کردیم تا درباره طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی مطالب کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. هزینه دکوراسیون و طراحی بستگی هم به انتخاب شما و استفاده ی شما از مصالح، متریال و وسایل مورد نیاز است و همین امر موجب بالا رفتن هزینه یا کم شدن آن می شود. در طراحی این پروژه از ترکیب رنگ سفید -قهوه ای و مشکی – طلایی استفاده شده است.

طراحی و بازسازی طلافروشی

زیرا اجناس موجود در این مغازه بسیار ارزشمند و نفیس هستند. لذا به این مسئله توجه فرموده و خرید این تجهیزات را از برندهای معتبر و حرفه ای انجام دهید. انتخاب تم های رنگی تا حدودی سلیقه ای است و طراح دکور حتماً از نظرات و سلایق صاحب مغازه استفاده می کند. برای نمونه ، چراغ های مورد استفاده برای زمرد و الماس با یکدیگر فرق خواهند داشت. نیازی به چیدمان بخصوصی ندارند؛ چرا که اینگونه مغازهها وسایل را در کنار یکدیگر قرار میدهند و افراد با دیدن تنوع آنها به داخل مغازه رجوع میکنند؛ اما برای ویترین لباس فروشی باید از وسایلی استفاده شود که مشتری را به داخل مغازه جذب کند، فروشندهها در این مغازهها باید از چندین مانکن با لباسهای گوناگون استفاده کنند تا تمامی سلیقهها در آنها وجود داشته باشد. نظر و تجربه خرید از این مکانها را برایمان بنویسید. بعضی از ما از خرید طلا به عنوان پسانداز استفاده میکنیم؛ چون هم یک چیز زیبا میخریم و کیف استفادهاش را میبریم، هم همیشه پولمان برایمان میماند و اصطلاحا توی جیب نمیماند که خرج شود.

دکور مغازه طلا فروشی

در طراحی ویترین طلا فروشی میتوان از چوب برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی و در عین حال با جذابیت خاص استفاده کرد. حال انتخاب رنگ با توجه به سلیقه افراد صورت می گیرد. ویترین طلا فروشی دقیقا تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلا ها در معرض نمایش به مشتری قرار می گیرد. محلی که ویترین ها در آن قرار می گیرند نیز می تواند روی سطح زمین یا روی دیوارها باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود جواهرات در باکس ها و ویترین های شیشه ای محصور شده اند. تصور نکنید که مغازه کوچک است پس طراحی و دکور فضای آن کار ساده ای است. درنظر داشته باشید که برای طلافروشی های کوچک ، رنگ های تیره را استفاده نکنید. استفاده از پنجرههای بزرگ شیشهای برای نمایش جواهرآلات باعث جلب توجه عابران پیاده میشود. متداولترین نوع ویترینهای شیشهای که دراغلب فروشگاهها اجرا میشود با استفاده از شیشه سکوریت تولید شده است، این نوع ویترینها از شیشههای ۱۰ میل تشکیل شده چرا که مقاومت بالایی داشته و از وزن مناسبی جهت جابجایی برخوردار است اما برای جابجایی بعضی از ویترین شیشه ای طلافروشی به دلیل ابعاد بزرگ و وزن زیاد باید از جرثقیلهای مخصوص حمل شیشه استفاده کرد.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

قرار دادن طلا در ویترینها موجب خواهد شد تا مشتری قبل از ورود به طلافروشی انتخاب خود را طراحی داخلی ویترین طلا فروشی انجام دهد. با استفاده از مترو پانزده خرداد می توانید خودتان را به بازار بزرگ تهران و بعدش هم به بازار زرگرا قبل از سبزه میدان برسانید. پاساژ قائم تهران در میدان تجریش و خیابان شهرداری یکی از بهترین انتخابها برای خرید حلقه عروسی و سرویس جواهرات هم است. برای دیدن طلافروشی های پاساژ قاپم باید به طبقه منفی ۲ بروید. اگر بخواهید به گالری مظفریان سر بزنید باید به بازار بزرگ تهران شماره ۱۱۹ بروید. اولین گالری مظفریان در بازار بزرگ تهران تاسیس شد و بعدها ۵ پسر مظفریان بزرگ این صنعت را در خانواده زنده نگه داشتند.

دکوراسیون طلا فروشی

از آنجا که خصلت وجود انسان حس رضایتمندی و ارزش است، پس این حس را با استفاده از چیدمان مبلمان راحت و زیبا در مشتریان خود ایجاد نمایید. استفاده از نور های مخفی در ویترین طلا فروشی ها بسیار معمول است. دکوراسیون شیک و چشم نواز طلا فروشی در جذب مشتری بسیار اثرگذار است. این مسئله در طراحی دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی بسیار اهمیت دارد. تولیدکنندگان و سازندگان سرامیک، این متریال را که می تواند یکی از مصالح کاربردی در کف مغازه ها به شمار آید را به درجه های یک و دو دسته بندی می کنند که اختلاف موجود در آن ها در فرآوری و تولید است. بعضی از این طلافروشی ها که دفتر هم برای مشتری باز میکنند را در ادامه معرفی میکنیم. با بکارگیری این نوع شیشهها علاوه بر ایمنی، نمای بسیار زیبایی نیز در فروشگاه ایجاد خواهد کرد، برای تولید ویترین شیشهای طلا فروشی خم ابتدا شیشهها در ابعاد موردنظر برش داده شده و سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته شده و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB شیشههای خم به هم چسبیده میشوند.

یکی از مواردی که باعث جذب مشتریان به این فروشگاه میشود دکوراسیون و طراحی داخلی این مغازه یا فروشگاه است. به این معنی که لازم نباشد که جواهرات و طلا از ویترین حتما خارج شود. ویترین این مکان باید به نحوی باشد که مشتریان برای دیدن آن نیاز نداشته باشند که حتماً طلا و جواهرات از ویترین خارج شوند تا در معرض دید قرار گیرد. این پیوستگی باکس ها با سقف، یک روش زیبا برای طراحی داخلی است. امروزه طراحی دکوراسیون طلافروشی ها بسیار مورد توجه واقع شده است.

طراحی داخلی برای طلا فروشان تنها پرداختن به زیبایی مغازه نیست، بلکه فرصتی برای بالا بردن امنیت طلا فروشی هم هست. برای چه مغازه ای قرار است از رنگ، نور، دکور و عوامل دیگر استفاده کنید. با استفاده از نور مناسب می توان به اشیا داخل فروشگاه، جان تازه ای بخشید. طراحان داخلی سعی میکنند در قسمت ویترین اصلی طلافروشی از نورپردازی استفاده کنند که دمای حاصله از نورپردازی موجب از بین رفتن جواهرات رنگی موجود در ویترین نشود و نیز شدت روشنایی به اندازهای باشد که توجه مشتریان را به خود جلب کند. ارتفاع ویترین باید به میزان استانداردی باشد که مشتری در حین مشاهده ی طلا و جواهرات خم نشود. طراحی باید به صورتی باشد که مشتری در حین ورود احساس کند به یک هتل با شکوه قدم گذاشته است. همچنین در نظر داشتن ارتفاع مناسب برای پیشخوان نیز نکته مهمی است که حین طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی باید به آن توجه داشت.

طراحی مغازه طلا و جواهری

نورپردازی یکی دیگر از مسایلی است که در طراحی دکوراسیون طلا فروشی دخالت بسیار دارد . دیوارپوش های سه بعدی جدیدی که به تازگی مد شده اند ، دیوارهای طلا فروشی را بسیار جذاب می کنند. شما میتوانید این بار برای اجاره اقامتگاه به وب سایت پینورست سر بزنید. شما در این گالریها همیشه جدیدترین مدل طلا و جواهرات را خواید دید و یکی از بهترین جواهر فروشی های تهران است. 12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است.

استفاده از مخمل به عنوان یک پارچه زیبا و نفیس که رنگی منحصر به فرد و شکیل دارد، ایده جذابی است که این دیوارها را زیبا کرده است. طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد – ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند. شما هم میتوانید از یک طراحی و معمار داخلی بخواهید تا طرح مناسب دکور مغازه شما را طراحی کند یا خودتان دست بکار شوید و با مشاهده نمونه تصاویری از دکور مغازه کوچک لاکچری ایده هایی را در نظر بگیرید و به اجرای آن فکر کنید. اگر نه حتما آن را به ما و بقیه معرفی کنید. اگر با مبانی دکوراسیون داخلی آشنا نیستید، برای طراحی دکوراسیون مغازه کوچکتان دست نگه دارید. صاحب مغازه باید بتواند به راحتی طلا و جواهرات را در ویترین گذاشته تا مشتریان و خریداران بتوانند طلا و جواهرات را مشاهده کرده و خرید کنند.

لازم به ذکر است ویترین شیشهای طلا فروشی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده میشود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. با استفاده از کانترها و پارتیشن بندی می توان فضای مخصوص فروشندگان را به گونه ای طراحی کرد که کاملا جدا از مسیر حرکت مشتری ها باشد. در ویترین شیشه ای طلا فروشی از انواع مختلف شیشه دوجداره میتوان استفاده کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آن را در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند. دکوراتور باید به این نکته توجه نماید که طلا همانند سایر اقلام دیگر نیست که در صورت تقاضای مشتری، فروشنده آن را در اختیار وی قراردهد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

در بخش زیر هم چند نمونه پروژه انجام شده توسط متخصصین شرکت فنی و مهندسی آچیلان دکور در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی بانک را می توانید مشاهده نمایید و با اصول کار متخصصین این مجموعه بیشتر آشنا شوید. مقدم مانکن ، می تواند در این زمینه به شما کمک کند و با توجه به فضا و مساحت مغازه شما ، بهترین و زیباترین دکوراسیون را برای مغازه شما پیاده سازی کند. به کارگیری این رنگ به عنوان پس زمینه ویترین یا همان محلی که جواهرات روی آن قرار می گیرد، مناسب است. در زمینه کفوش مراکز تجاری، انتخاب های متعددی وجود دارد از سنگ و سرامیک گرفته تا کفپوش های مدرن نظیر پارکت لمینت را می توان در این مکان نصب کرد.

شیشه هوشمند مدل خاصی از ویترینهای شیشه ای می باشد که از طریق ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و بالعکس تبدیل میشود، شیشه هوشمند از طریق الکترسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد. یا بالعکس از به نیت خرید پوشاک زنانه وارد پاساژی میشوید اما حتی یک لحظه رغبت نمیکند وارد بوتیک زنانه ای که در آن لباس مدنظر شما را دارد وارد شوید. رنگ بندی دیوارها و دکور : در انتخاب رنگ ها به هارمونی توجه داشته باشید. برای طلا فروشی های کوچک حتماً از دیوارپوش ها یا کاغذ دیواری های سفید استفاده کنید. چگونه چیدن کالکشن های طلا و جواهرات، اهمیت زیادی دارد از سبک های متفاوت در ویترین اصلی و سایر ویترین های داخل مغازه استفاده کنید. هارمونی یعنی چه رنگ هایی در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین دکوراسیون مغازه جواهــر فروشی می بایستی به صورت باز و جادار طراحی شود یعنی نبایستی بیش از اندازه کوچک و تو در تو باشد.

یکی دیگر از ویترینهای شیشه ای با استفاده از شیشههای سکوریت لمینت شده تولید میشود، این نوع ویترینها اغلب در جواهر فروشیها اجرا میشود و از لایههای مختلف شیشه سکوریت تشکیل شده است، برای تولید ویترین شیشه ای طلا فروشی در ابتدا شیشههای ۱۰ میل با ابعاد یکسان برش داده شده و سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده میشوند و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB به دیگر چسبیده میشوند. به بیان دیگر شاید چراغی که برای یک جواهرات مناسب است ، برای جواهرات دیگر مناسب نباشد.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن

توسط لاله هلندی

لاله هلندی