رز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | atisflower

شما می‌توانید از دسته گل‌های رنگارنگ رز برای خوشحال کردن خانواده، دوستان یا حتی همکارتان استفاده کنید و با خرید گل رز هلندی آنها را با این هدیه خاص سورپرایز کنید. برای مشاهده نمودار نوسانات قیمت گل رز به پایین صفحه مراجعه کنید. از نظر عشق،معنی رنگ گل رز آبی،تجسم میل و شهوتاست و به عنوان هدیه به یک دوست نیز می‌توانندنشان‌دهنده‌ی عشقی دست نیافتنی اما لطفی غیرقابل وصفباشد.

http://dekoram.ir

مجله خبری گل و گیاه آتیس نهنج گل رز، سرشار از ویتامین ث است به همین دلیل تأثیر بسزایی در تقویت سیستم ایمنی داشته و مصرف آن هنگام سرماخوردگی، سرفه و احتقان گلو را تسکین می‌دهد. باید توجه داشت از گل‌های رزی که آغشته به سموم هستند مصرف نشود . اگر آن را در گلدان یا حتی داخل آب نگهداری میکنید؛ از گزند نور مستقیم خورشید نیز آن را حفظ کنید. می توانید خاک گل رز خود را از یک مخلوط غنی شده انتخاب کنید.

رز

گل رز ، دارای گونه های بسیار زیادی بوده و از لحاظ فرم، رنگ، عطر، دوام و تنوع شکل، یکی از زیباترین و محبوبترین گلهاست. گل رز در زبان فارسی تاجیکستان، گل صد برگ از تیره گل سرخ است، که نزدیک به ۱۵۰ گونه از آن در جهان وجود دارد و هر ساله صدها نوع به این مجموعه اضافه می‌گردد. وقتی از گل‌ها سخن می‌گوییم، اولین گلی که به ذهنمان خطور می‌کند، گل رز است.

حتی ممکن است گل‌دهی گیاه ضعیف شود یا حتی اصلا گل ندهد. بنابراین در طول نگهداری از گل رز بهتر است آن را در محلی با درخت‌های بلند یا سایه زیاد نکارید. گل رز بنفش کمتر مورد توجه است اما نمادی از انتقال پیام عشق در نگاه اول، جذابیت یا ستایش است. گل های رز بنفش اغلب با سلطنت و شکوهمندی همراه هستند.

  • اما انواعی از رز هم وجود دارند که می‌توان آن را در گلدان نگهداری کرد.
  • با پیشرفت بیماری، برگ‌های گیاه پیچ می‌خوررند و بعد خشک می‌شوند و می‌ریزند.
  • گل رز که برخی به آن گل روز هم میگویند ، عمدتاً بومی مناطق معتدل نیمکره شمالی است.

بعد از ثبت سفارش از طریق سایت انگور، یک کد پیگیری برای شما ارسال می‌گردد. شما می توانید کد مورد نظر را داخل سایت وارد کرده و وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. شما همراهان عزیز میتوانید با هماهنگی کارشناسان فروش گلفروشی انگور از طریق نرم افزار واتساپ تماس بگیرید و عکس محصول خود را دریافت و مشاهده کنید. زمانی باید گل رز را پرورش دهید که دما بین ۴۰ تا ۶۰ درجه فارنهایت در طول روز باشد. این نوع رز گیاهی ترکیبی بوده و بومی منطقه خاصی نمی باشد ، قد ان بین 90 تا 1.20 سانتی متر است و به نور کامل خورشید نیاز دارد. بیشتر گونه‌های گل رز بومی آسیا هستند و تعداد کمتری از آن‌ها بومی آمریکای شمالی و تعداد کمی در اروپا و شمال غربی آفریقا میباشند.

خاک مناسب

توسط لاله هلندی

لاله هلندی