ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

با وجود اینکه این پلتفرم فقط دارای سه سال سابقه در معاملات است، ولی هم اکنون یکی از بزرگترین صرافی‌های مبادلات رمز ارزها است. پس از وارد کردن کد تایید در صفحه اصلی مراحل تکمیل شده و می توانید برای امنیت هر چه بیشتر به فعال کردن تایید هویت دو عاملی بپردازید که یک مرحله اجباری است. KCS این صرافی دارای ارز رمزنگاری شده بومی خود به نام Kucoin Shares است و آنها مشوق های روزانه ای را برای نگهداری سکه به شما ارائه می دهند. هزینه خرید و فروش و برداشت آن کمتر از سایر ارزها است و صاحبان KCS به طور خودکار واجد شرایط دریافت پاداش ها و تبلیغات منحصر به فرد می شوند.

ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز سلام من در قسمت سفارشات ضربدر زدم الان جچوری میتونم بیارمش. اگرچه این صرافی، یکی از معتبرترین ها است، اما در کنار Kucoin، صرافی های دیگری همچون کوینکس نیز میتوانند کاندید مناسبی باشند. در هر صورت اگر در این ضمینه با مشکل مواجه شدید می‌توانید از طریق آدرس زیر با پشتیبان‌های مربوط به همین موضوع تماس بگیرید. به دلیل محدودیت‌های موجود به هیچ عنوان گزینه دوم یعنی تلفن را انتخاب نکنید و آن را به حال خود رها کنید.

ورود نوبیتکس: آموزش ورود به حساب کاربری نوبیتکس

حال لازم است که امنیت حساب خود را ارتقا دهید تا بتوانید از تمامی قابلیت های موجود در این صرافی استفاده نمایید. از سال ۲۰۲۰ به بعد، هیچ خبری از هک شدن صرافی کوکوین به گوش نخورده است. پلتفرم همواره سعی کرده است تا ترکیبی از احتیاط‌های امنیتی روی سیستم و سیستم‌عامل‌ها پیاده‌سازی کند. صرافی بخش سیستم را با استاندارهای صنعت مالی ایجاد کرده است که این موضوع به رمزگذاری و امنیت داده‌ها در سطح بانک باز می‌گردد. در رابطه با سیستم‌عامل‌ها هم باید گفت که صرافی کوکوین بخش‌های مختلفی را با قوانین سختگیرانه برای کنترل ریسک‌ها استخدام کرده است. تیم بنیانگذار این صرافی از ۲۰۱۱ به بررسی و تجربه تکنولوژی بلاکچین مشغول بودند تا اینکه کوکوین سال ۲۰۱۷ در سیشل منتشر شد تا امکان دسترسی افراد جهت مبادله بیش ار ۶۰۰ کوین فراهم شود.

حالا به صفحه دیگری وارد می شوید که در آنجا بایستی منوی Deposit را کلیک نموده و ارز رمزنگاری مورد نظر خود را برگزینید. امکان انتخاب ارز با تایپ کردن آن و یا توسط جستجوی ارزها امکان پذیر است. این آیتم از حساب کاربری در مقابل هجوم فیشینگ ایمیل و وب سایت حفاظت می نماید. آیتم دیگر برای افزایش امنیت در صرافی کوکوین فعال کردن Restrict Login IP می باشد.

یکی از خدماتی که پلتفرم KuCoin دارد این است که بیش از 50 درصد از درآمد کل معاملات کاربران را با دارندگان توکن کوکوین تقسیم می کند. نکته قابل توجهی که بسیاری از کاربران آن را به‌ اشتباه کارمزد صرافی حساب می‌کنند، هزینه یا کارمزد انتقال شبکه ارز‌های دیجیتال در شبکه بلاک‌ چین است که بسته به نوع ارز، مقدار این کارمزد نیز مختلف است. صرافی کوکوین متعهد به ارائه یک بازار معاملات شفاف و منصفانه برای همه کاربران است. صرافی kucoin در قیمت ها مداخله نخواهد کرد یا قیمت هیچ توکنی را دستکاری نمی کند تراکنش های کاربر کاملاً عاری از تداخل است و قیمت تعیین شده برای هر تراکنش معلق بر اساس ورودی کاربر است.

  • صرافی کوکوین یک صرافی خارجی است که امروزه بسیاری از کاربران جهانی از این صرافی استفاده می کنند.
  • در این قسمت، به آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل پرداخته‌ایم.
  • پلتفرم این صرافی از یک رابط کاربری User-Friendly بهره مند است که گروه های مختلف معامله‌ گران متبحر و اشخاص تازه کار به راحتی می توانند با آن کار کنند.
  • این صرافی، در بسیاری از کشور های دنیا پشتیبانی نمی شود، از جمله ایالات متحده، تایلند، چین، سیشل، سوریه و غیره.
  • حالا بر گزینه KYC Verification کلیک کرده و وارد پنل احراز هویت در سایت صرافی کوکوین شوید.
  • لطفا با بررسی‌های کامل و انتخاب صحیح مقدار خطر، استفاده از صرافی های ارز دیجیتال را به حداقل برسانید.

در فیلد Total Investment مقداری که قصد انجام معامله با آن دارید را وارد صرافی کوکوین برای ایران نمایید. برای کار با این بات، در ابتدا گزینه Spot Grid را انتخاب نمایید. آموزش کار با تریدینگ باتسپس در این صفحه با انتخاب مربعی که در پایین صفحه می بینید، قوانین را پذیرفته و گزینه Create Robot را لمس کنید.

صرافی کوکوین از طریق تیکت، چت آنلاین 24 ساعته و یک مرکز پشتیبانی پاسخگوی سوالات و مشتریان خود است. این اعمال محدودیت‌ها سبب شد بعضی فکر کنند صرافی بایننس به ایستگاه آخر رسیده و باید صرافی‌شان را تغییر دهند. البته این تصور چندان بی‌راه هم نیست، چون تا هفته اول آگوست 2021 تعداد زیادی از کاربران دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کردند. بر اساس گفتگوی ما با این صرافی، ایرانیان حتی نیازی به تغییر آی پی نیز ندارند. اما با این حال ما توصیه می‌کنیم اگر مبالغ معامله شما زیاد است جانب احتیاط را رعایت کنید و ترجیحا از VPS استفاده کنید. چرا که احتمال تغییر سیاست‌های صرافی‌ها در آینده منتفی نیست.

همچنین حتما توجه داشته باشید که کیف پول مقصد هم از توکن و شبکه آن پشتیبانی کند. یکی دیگه از ویژگی های صرافی کوکوین، پشتیبانی تمام وقت هست. بهتره بدونین که واحد پشتیبانی صرافی KUCOIN در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته فعال هست و به همه سوال های کاربران پاسخگو هستن.

آموزش انتقال دارایی از حساب اصلی به حساب فیوچرز در کوکوین

توسط لاله هلندی

لاله هلندی