بهترین شیرینی فروشی شیراز: لیست قنادی های معروف کارشد

اما یادتان باشد که بیشتر مشتریان این قنادی، برای کیک توت‌فرنگی سر و دست می‌شکنند! خوردن این کیک خوشمزه و خاص همراه قهوه، چنان حس دلنشینی را در شما به وجود می‌آورد که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. از دیگر شیرینی‌های پرمشتری و محبوب قنادی هانس کریم خان نیز می‌توان به شیرینی بادام و عسل و تارت اشاره کرد که تازگی و خوشمزگی آن‌ها روحتان را زنده می‌کند.

  • قنادی کوک به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران شعب مختلف در سراسر تهران دارد.
  • تنوع بسیار زیاد در کیک‌ها مانند کیک شکلاتی، وانیلی، کیک پنیر، کیک میوه و … در بیشتر افراد احساس خوشایند و دلپذیری ایجاد می‌کند.
  • میتوانید بـه جای فرم دادن با دست از یک قیف با سر شکوفه استفاده کنید.
  • کیک‌های قنادی ناتلی نیز حرف ندارد و پای ثابت جشن‌ها به حساب می‌رود.
  • برای تهیه شهد آن از گلاب و عسل و برای تهیه خمیر آن از مواد مشابه خمیر پیراشکی به علاوه پودر بادام استفاده می‌کنند.

مقداری از خمیر را بـه اندازه یک فندق یا کمی بزرگ‌تر با دست بردارید و داخل سفیده تخم مرغ بیندازید. توجه کنید برای داشتن یک شیرینی خوشمزه حتماً از آرد‌هاي‌ مرغوب و تازه استفاده کنید. سینی فر را بـه مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون فر بگذارید تا بپزند. خمیر بدست آمده را درون یک کیسه فریزر تمیز بگذارید و بـه مدت چهار ساعت بـه ان دست نزنید تا استراحت کند.

حالا خمیر آماده شده را داخل نایلون قرار داده و مدت ۱۵ دقیقه در محیط بیرون و ۱۵ دقیقه در یخچال قرار دهید. قنادی معروف فرانسه در خیابان انقلاب تهران را اکثر تهرانی‌ها می‌شناسند. تجربه ۵۰ ساله این قنادی اکنون تبدیل به بخشی از هویت خیابان انقلاب شده است.

پس از مدتی این دو جوان، عاشق هم شدند و این عشق منجر به ازدواج آن‌ها شد. پس از این اتفاق، صاحب قنادی قانون جدیدی را تعیین کرد که فقط یکی از آن‌ها اجازه دارد که در شیرینی فروشی او کار کند‌. پس از این ماجراها، لئون و آنیک یک ساختمان نیمه تمام را در خیابان ویلای تهران خریدند و پس از مدتی کافه قنادی لرد را افتتاح کردند که تا به امروز باقی است. فینگرفودهای خاص و زیبا، کیک های چند طبقه تولد، نامزدی و عروسی با دکوراسیون های منحصر به فرد و خشکبار با کیفیت و درجه یک از خدمات ارائه شده توسط مجموعه سولدوش با نام قدیمی ساقدوش می باشد. این قنادی یکی از قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران است و همسن شیرینی فروشی لرد می توان آن را در نظر گرفت.این مکان قطعا برای دانشجویان قدیم دانشگاه تهران خاطرات زیادی را شیرینی تا تداعی می کند. قطعا در هنگام خرید شیرینی باید به محل خرید بسیار توجه کرد زیرا پخت بسیاری از شیرینی ها مهم و حساس می باشد و باید از بهترین شیرینی فروشی ها آن ها را تهیه کرد.

از مواد افزودنی به این لقمه های کوچک می توان عسل، دارچین، سس شکلات، کنجد، گردوی رنده شده را نام برد. اگر به دنبال یک شیرینی فروشی سنتی اما اصیل در شهر تهران هستید، شیرینی فروش لادن را به شما پیشنهاد می کنیم. این شیرینی فروشی از قنادی هایی است که اولین زولبیا و بامیه را وارد بازار تهران کرد. در حال حاضر هم توسط پسران موسس این شیرینی فروشی، مدیریت می شود و شما می توانید شیرینی های بسیار خوش طعم و عطری را از آن جا خریداری کنید. هنگامی که وارد منطقه این شیرینی فروشی می شوید، تابلوی قدیمی آن را مشاهده می کنید! جالب است بدانید که این تابلو از همان ابتدا وجود داشته است.

نرم‌افزار رستوران و نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی از معروف‌ترین و بهترین محصولات شرکت نرم‌افزاری باران است. قنادی جام عسل یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بنام‌ترین قنادی‌های شهر مشهد است. کیک های این شیرینی‌سرا طعم بسیار لذیذی دارد و انوع شیرینی با طعم و مزه دلنشین در این شیرینی‌سرا یافت می‌شود. شیرنی‌سرای فرشته به کاپ کیک‌ها، مافین، دارک و ناپلئونی‌هایش معروف است همچنین زولوبیا و بامیه‌های آن طعم بی‌نظیری دارد. تنوع کیک‌ها و شیرینی‌های فرشته بسیار زیاد است و با پرسنل مجرب همیشه سعی داشته است شیرینی و کیک‌هایی با بالاترین کیفیت ارائه دهد. مناسب‌ترین نوع شیرینی عروسی، شیرینی هایی است که مهمانان به‌راحتی می‌توانند آن را صرف کنند.

چند تا از این کیک و شیرینی فروشی لوکس تهران رو می شناسی؟

شیرینی مرسا (شیرینی‌سرا) در محله پاسارگاد گرگان و بلوار ناهارخوران واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رستوران اکبر جوجه واقع شده است. آدرس دقیق این شیرینی مرسا گرگان، بلوار ناهارخوران، بین عدالت 74 و 76 می‌باشد. شیرینی کندو (شیرینی‌سرا) که در محله گرگانپارس گرگان و خیابان ولیعصر واقع شده است، یکی از دو شیرینی‌سرا در محله گرگانپارس گرگان می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ کوروش قرار گرفته است.

لایه های ترد و خوش طعمی که ما بین آن مغزهای فراوانی قرار می گیرد و آغشته به شربت شیرین است. یکی از محبوب ترین شیرینی های ترکیه، باقلوا است؛ این شیرینی نه‌ تنها در ترکیه بلکه در کشورهای ایران، آذربایجان، روسیه، یونان، قبرس و برخی کشورهای عربی نیز شناخته شده است. شما می توانید از این قنادی برای مجالس خود سفارش داده تا با بهترین کیفیت و تازه ترین محصولات مراسم خود را برگزار کنید. علاوه بر آن تزئیناتی که بر روی کیک ها و شیرینی های این قنادی انجام می شود بسیار زیبا می باشد. این قنادی واقع در خیابان شمیران، محله اوین می باشد که یکی از پرطرفدارترین باقلواها را دارد. البته شیرینی‌های خوشمزه‌ی گاندی به دانمارکی ها ختم نمی شوند.

بهترین فیلم های پلیسی ایرانی – لیست ۱۰تایی

اگر به شهر شیراز سفر کرده باشید قطعا یکی از سوغاتی هایی که برای اقوام و آشنایان خود برده اید، کلوچه مسقطی می باشد که از خوشمزه ترین شیرینی های شیراز می باشد. این شهر بهترین قنادی ها را در خود دارد تا بتوانید بهترین ها را امتحان کنید. از این رو تارت‌ها توت فرنگی، شکلاتی، میوه‌ای و انواع کیک‌های خارجی در ایران رواج پیدا کردند و با شیرینی‌های ایرانی در حال رقابت هستند. بسیاری از افراد برای تغییر ذائقه و چشیدن طعم‌های جدید و دلچسب به شیرینی‌های غیر ایرانی روی می‌آورند که نمونه کپی برابر اصل آن در تمام قنادی‌های ایرانی موجود است.

قنادی بی بی

خیلی‌ها آن را با شیرینی مخصوص اصفهانی‌ها اشتباه می‌گیرند. برخی منابع می‌گویند بشر در قرن دهم هم نوقا درست می‌کرده. شیرینی در ایران جزء مواد غذایی پرمصرف و مهمی است که پای ثابت جشن‌ها و مراسم‌های مختلف به شمار می‌رود. قنادی های بسیاری در مشهد وجود دارد؛ اما کدام‌ قنادی‌ها از بقیه معروف‌تر و بهتر هستند؟ در این مقاله شما را با بهترین شیرینی‌فروش‌های مشهد آشنا می‌کنیم.

بهترین شیرینی فروشی شیراز: لیست قنادی های معروف کارشد

توسط لاله هلندی

لاله هلندی