آموزش اتوکد مقدماتی

از سال ۱۹۸۲ میلادی که اولین نسخه نرم افزار AutoCAD به بازار ارائه گردید، به علت قابلیتهای پیشرفته طراحی اتوماتیک و کامپیوتری به سرعت به پر استفادهترین ابزار طراحی به کمک رایانه تبدیل شد. قطعا این را می دانید که در بازار کار، از شما می خواهند که پروژه های مختلفی را انجام دهید پس با توجه به همین موضوع، در این دوره، تمرینات با موضوعات مختلف قرار داده شده است تا شما بعد از اتمام دوره بتوانید از پس پروژه های بزرگ بر بیائید. همانطور که گفته شد، امروزه مجموعه زیادی فیلمهای آموزشی نرم افزار اتوکد با زبان فارسی در اختیار متقاضیان قرار گرفته. آموزشگاه های زیادی در تهران کار آموزش اتوکد را انجام می دهند. در دوره اتوکد دو بعدی ، شما صفر تا صد کار با نرم افزار کاربردی و قدرتمند اتوکد را در حوزه های مختلف عمران ، معماری ، نقشه کشی و … می آموزید.

یادتان باشد که تجهیزات و متریال موجود در نرم افزار، مواد استاندارد کتابخانه هستند و ممکن است اندازه دقیق مورد نیاز شما آموزش اتوکد دوبعدی را نداشته باشند. نرم افزار AutoCAD بهاندازهای قدرتمند است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترلها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان میدهد تا براحتی بتوانند Objectهای دو و سهبعدی ر ا خلق کرده و یا به ترسیم نقشههای مورد نیاز خود بپردازند. CAD مخفف عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است به کاربران امکان می دهد تا با کمک نرم افزار بتوانند به ترسیم نقشه های فنی بپردازند.

آموزش اتوکد دوبعدی

زمان برگزاری کلاس خصوصی اتوکد از مهمترین مزایای تدریس خصوصی است. مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه صنعتی سجاد که پیشتر دورهی اتوکد دوبعدی را برگزار کرده بود، اکنون اقدام به برگزاری دوره اتوکد دوبعدی پیشرفته کرده است. در این بخش نمونه برگزاری دوره نرم افزار اتوکد را قرار دادهایم تا با نحوه تدریس این دوره تخصصی در آموزشگاه فنی و حرفهای انعکاس بیشتر آشنا شوید. می توانید مجدداً به اینترنت متصل شوید و کلاس را ادامه دهید. حالا دوباره می توانید به وسیله همان نقطه نقطه ها ، مکانی را که می خواهید Command Line در آنجا قرار گیرد را عوض کنید. پس از کلاس صدا در اختیار افراد قرار می گیرد. بله صدا در اختیار شما قرار می گیرد.

ابزارها و دستورات نرمافزار اتوکد به اندازهای پیشرفته و حرفهای است که هر کاربری با فراگیری نحوه استفاده از آن میتواند اوضاع کاری خود را بطور کلی دگرگون کند. توانمندی نرمافزار اتوکد Auto CAD چیست؟ کاربردهای نرمافزار اتوکد Auto CAD چیست و ویژه چه کسانی است؟ این برنامه علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات نرمافزار AutoCAD ابزارهای بسیار بهینه شدهای برای طراحیهای صنعتی و مکانیکی دارد. پس از این مرحله، اولین کار این است که تنظمیات Quick Action Toolbar را انجام دهید و با کلیک بر روی Workspace برای استفاده سادهتر، به تولبار اضافه کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بله می توانید سوال خود را تایپ کنید و یا با اجازه مدرس از طریق میکروفن خود بپرسید. علاوه بر آن ارائه دهنده دوره های آنلاین اتوکد نیز می باشد که در یک بستر کاملا حرفه ای شما می توانید همانند دوره های حضوری مباحث مقدماتی تا حرفه ای اتوکد را فرا بگیرید. در رشته معماری و طراحی دکوراسیون داخلی پایه ای ترین نرم افزار آموزشی دو بعدی نرم افزار اتوکد می باشد. استفاده از AutoCAD در صنعت عمران برای طراحی پلان های سازه های اداری، تجاری، مسکونی و … بهعلاوه در صنعت تاسیسات طراحی کانالهای هوا نقشهکشی آب و فاضلاب نقشهکشیهای ایزومتریک گاز و … شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک نقاشی حرفه ای مطابق با استانداردهای صنعت تولید کنید . به همین خاطر در سال 1982 میلادی که اولین نسخه نرم افزار AutoCAD، پرچمدار شرکت Autodesk وارد بازار شد با استقبال بی نظیری روبرو شد به گونه ای که به علت قابلیتهای پیشرفته طراحی اتوماتیک و کامپیوتری، تبدیل به پرکاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و نقشه کشی شد که در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر دنیا داشته باشد.

در شاخه تاسیسات مکانیکی برای طراحی دوبعدی، ایجاد نما و پلان از نقشههای اولیه، اجرایی و ازبیلت، فلودیاگرام موتورخانه و در ویرایش جدید این نرمافزار برای ایجاد کتابخانههای تجهیزات و قطعات و تهیه جدول مشخصات فنی از آن استفاده میشود. آموزش خواهید دید چگونه اشکال هندسی را ایجاد و ویرایش کنید، و با کمک کتابخانه قطعات استانداردهای مهندسی را به نقشه های خود بیاورید. در طراحیهای صنعتی، مکانیکی و قطعهسازی نیاز شدیدی به نرمافزارهای طراحی مناسب وجود دارد، سالهاست که فعالان طراحی قطعات از نرمافزار اتوکد برای طراحی و رسم قطعات مکانیکی استفاده میکنند. با این مجموعه آموزشی دیگر نیاز به هیچ آموزش دیگری نخواهید داشت. شرکت در دوره های آموزش اتوکد دو بعدی مزایای زیادی دارد و باعث می شود و فرد بدون هیچ سردرگمی و انحراف از مسیر اصلی به طور کامل نرم افزار اتوکد دو بعدی را آموزش ببیند. در این دوره به شما کمک می کنیم تا با مزایای اصلاحات جدید در اتوکد ۲۰۱۸ آشنا شوید و در مورد تمام ویژگی های جدید توضیح خواهیم داد.

باید توجه داشت که بر اساس اطلاعات داده شده از دایره میتوان به یکی از روشهای موجود دایره را رسم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه کلاس های آموزشی، هزینه دوره و .. با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. کادرهای ستارهدار را تکمیل کنید و در پایین صفحه روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. اتوکد نام نرمافزاری است که برای ترسیم نقشههای مهندسی و صنعتی بهکار میرود. نرم افزار اتوکد همراه با لیسپ های مورد نیاز و فونت های فارسی در بسته آموزشی همراه با دوره قرار دارد که پس از ثبت نام برای شما پست می شود.

در تدریس خصوصیAutoCAD سطح علمی فراگیر تعیینکنندهی شیوهی تدریس و موضوعاتی است که قرار است مورد بحث قرار بگیرند. در بخش نهم به بحث پرینت پرداختیم و شما در این به طور کامل با تنظیمات اون آشنا میشین. کاربردهای بی شمار این نرمافزار، زمینهساز اشتغال بخش عمدهای از کاربران کامپیوتر بوده و میتوان این نرمافزار قدرتمند را بعنوان یک بنگاه اشتغالزایی حرفهای معرفی کرد. از این نرمافزار میتوان در کنار نرمافزارهای طراحی دیگر مانند 3D max نیز استفاده نمود. این دوره برای مبتدیان طراحی شده است، با پروژههای تمرینی به شما امکان میدهد مهارتها را در حین یادگیری به کار ببرید.

چه در اتوکد کاملاً تازه کار باشید یا با آن کار کرده باشید؛ اما به راهنمایی بیشتری نیاز داشته باشید، این دوره به شما کمک میکند تا آن را به طور کامل فرا بگیرید. مواردیست که بهعنوان یک طراح تاسیساتی باید شناخت کافی نسبت به آن داشته باشید. این باعث میشود که درک بسیار بیشتری از نرم افزار و نحوه استفاده از آن در محل کار داشته باشید. همچنین بسیاری از نرمافزارهای دیگر در زمینه تاسیسات و مخصوصاً مدلسازها در محیط اتوکد فعال هستند؛ یعنی برای کار با آنها باید ابتدا در این نرمافزار تبحر داشت. بنابراین، فراگیری نحوه استفاده از این نرمافزار قدرتمند به شما کمک میکند تا هر چه سریعتر مسیر صحیحی را برای کسب درآمد انتخاب کرده و به سوی آن حرکت کنید. در هر دو کلاس سرفصل­های دوره آموزش اتوکد AutoCAD یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلماً در کلاس خصوصی AutoCAD زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی