پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression؛ قیمت و خرید | atisflower

در این شرایط تاریک و دمای لازم و مدت زمان ریشه ها ایجاد شده و برگ ها هم روییده اند، بنابراین هنگامی که سوخ ها را می کارید باید گندزدایی و ضدعفونی شوند. گل لاله از زمانی پیاز آن کاشته می شود به 5 تا 8 سال جهت رشد و گل دهی احتیاج دارد و برداشت گل ها به طور معمول از اواخر فصل تابستان و زمان رشد و بزرگ شدن کافی گل ها شروع می شود. بعد از اینکه گل از بین رفت باید پیاز آن را از خاک درآورده و ساقه ی آن را برید.

  • لاله ها در آفتاب نیم روزه و زیر درختان برگریز نیز عملکرد خوبی دارند.
  • کاشت گیاهان زیبا نیز از علایق بسیاری از افراد است که به دلیل مشغله های فراوان همیشه به تعویق می افتد.
  • علاوه بر کاربرد در گل آرایی، لاله کاربرد پزشکی هم دارد.
  • در صورت استفاده از یخچال نیز توجه داشته باشید که دمای قسمتهای مختلف یخچال با یکدیگر متفاوت است.

ماموریت و رساله ی فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت ، تامین سریع تمامی گل و گیاه ، ملزومات باغبانی و جلب رضایت شما مشتریان گرامی میباشد. اکنون در گلدان آب بریزید، تا جایی که فقط 3 سانتی متر از پایین پیاز را بپوشاند. در سالهای اول، لاله‌های جوان فقط برگ تولید خواهند کرد. اما تقریبا در سال سوم، می‌توانید منتظر شکوفه‌های لاله باشید. پیاز را از گلدان خارج کنید و به کمک یک بیلچه باغبانی، خاک های چسبیده به پیاز را به خوبی پاک کنید.

لاله

از طریق کشت و صادر کردن این گل بسیار زیبا به کشورهای مختلف تا حدود زیادی می توان به اقتصاد کشور کمک کرد. هلند یکی از کشورهایی است که به کشت و صادرات لاله می پردازد که از این نظر جایگاه بسیار ویژه در بین کشورها دارد. با توجه به آمار سال های گذشته 3 میلیارد پیاز لاله در کشور هلند تولید می گردد که حدود دو سوم آن به کشورهای مختلف صادر می شود. PH مناسب برای خاکی که در آن لاله کاشته می شود بایستی در حدود 7 و خنثی باشد.

شرایط نگهداری گل لاله

بیشتر دوستداران گل لاله، خود را راضی می دانند که آن را به صورت سالانه در نظر بگیرند و هر پاییز دوباره کاشت کنند. برای این که بتوانید یک بهره برداری خوب از این گل زینتی داشته باشید بایستی عوامل موثری که بر روی آن تاثیر دارند را چک کنید. بایستی نوع و کیفیت پیاز و طرز کشت کردن و کاشت این گل را بدانید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. مناسب ترین زمانی که می توانید در آن به کاشت گل رویایی لاله بپردازید در فصل پاییز میباشد. در اطراف دامنه کوه‌ها در کشور عزیزمان ایران گل‌های لاله با زیبایی پر شکوهی منطقه را عطرآگین کرده‌اند. برخی از رنگ‌های گل لاله بسیار کم یاب هستند از این رو بسیار با ارزش بوده و از قیمت های بسیاری برخوردار می باشند.

این مدت زمان زیادی را به مجله خبری گل و گیاه آتیسها می دهد تا مواد مغذی را از برگ های پوسیده جذب کنند و پیازها را برای شکوفا شدن سال آینده آماده می کند. انواع گل لاله از لحاظ گل کاری و زارعت گلی یکساله بشمار می رود. لاله در مناطق سردسیری گلی است دائمی ولی در مناطق گرمسیری سوخ ها تیمار شده با سرما کشت می‌شوند، و پس از آن گل‌ دهی می کنند. اما گل لاله با گل شقایق تفاوت های بسیاری دارد و نباید این دو گل را با هم اشتباه گرفت. گل زینتی لاله همانند هر گیاه زنده‌ای از پیاز، ساقه، پرچم، تخمدان و گلبوش تشکیل یافته است. گل‌های لاله تنوع بسیاری در رنگ دارند و تقریبا در همه رنگ‌ها می توان گل لاله را یافت.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی