وکتور شکوفه گل گیلاس شاخه گل درخت گیلاس » پیکاسور | atisflower

این جشن که بیشتر در مجله خبری گل و گیاه آتیس مشهور بوده، امروزه ‏در سراسر دنیا گسترش یافته است. ما هم میخواهیم با ساخت شکوفه های گیلاس به نوعی در این جشنها سهیم باشیم. از عصاره شکوفه گیلاس و حتی گلبرگ های طبیعی یا خشک شده آن در صنعت غذایی در تولید دسرها، نوشیدنی ها، شیرینی ها، کیک و کلوچه و بستنی نیز استفاده می شود. شکوفه های گیلاس رایحه ای گرم و شیرین دارد که بسیار آرامبخش می باشد از بوی آن در تولید عطر و ادکلن استفاده فراوان می شود همچنین گلبرگ های گل گیلاس دارای فواید زیادی می باشد که درادامه شرح خواهیم داد. حتی استفاده از خشک شده شکوفه های گیلاس نیز خالی از لطف نیست و می توانید به عنوان دمنوش از فواید بی نظیر آن بهره مند گردید.

  • با این حال، این شکوفه های زیبا و در عین حال دست نیافتنی، چیزی بیش از یک منظره زیبا و دیدنی هستند.
  • تو گلدون خوب می مونه و خشگله، بهتره براش یه گلدون طلایی بگیرید.
  • عصاره به دست آمده بدون هیچ ناخالصی می باشد، با توجه به اینکه تمامی خواص شکوفه گیلاس نیز حفظ شده است.
  • جهت شکوفه‌ها رو به پایین است.می‌یاما-زاکوراPrunus maximowicziiبه معنی ساکورای اعماق کوه‌است.
  • این جشن که بیشتر در ژاپن مشهور بوده، امروزه ‏در سراسر دنیا گسترش یافته است.

تونر نیز با رساندن رطوبت کافی شادابی پوست را باعث می شود تونر از مواد ضد چین و چروک تشکیل شده که نه تنها چین و چروک و خطوط ریز را برطرف می کند بلکه از بروز علائم پیری جلوگیری می کند همچنین باعث سفت شدن پوست نیز می شود. شکوفه های گیلاس با اعلام فرا رسیدن بهار، حس آرامش و صلح غیر قابل وصفی را القا می کنند. اگرچه موضوع جشنواره‌ های شکوفه‌ های گیلاس در کره جنوبی کاملا بحث‌ برانگیز است، اما مردم همچنان به کاشت این درخت و برگزاری جشنواره‌ هایی برای مردم محلی و گردشگران ادامه می‌ دهند.

گل ابریشم مصنوعی شکوفه گیلاس

روابط بین این دو کشور به تدریج بهبود یافت و در نتیجه ژاپن تقریبا 800 درخت شکوفه گیلاس را به نشانه دوستی و صلح به چین اهدا کرد. این درخت، در بهار گل های صورتی یا سفید رنگ زیبایی تولید می کند و معمولا در پارک ها و باغ های عمومی رشد می کند. مقداری دلخواه ازکرم مرطوب‌کننده دست و بدن سی‌گلرا بصورت یکنواخت روی پوست دست یا بدن استفاده نموده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. همه انواع درختان شکوفه گیلاس میوه های کوچک ، غیر قابل میل و یا گیلاس خوراکی تولید می کنند.

وکتور گل رز صورتی ، طرح آبرنگی گل رز – شکوفه های بهاری

در ژاپن از درختان گیلاس به عنوان گیاه زینتی استفاده می شوند البته گونه هایی که در ژاپن وجود دارند میوه نمی دهند. در کره جنوبی، اولین درخت شکوفه گیلاس به زمان حکومت ژاپن برمی گردد. این درخت اولین بار در کاخ چانگ دیونگ گونگ سئول کاشته شد و سنت ژاپنی تماشای شکوفه های گیلاس در کنار آن معرفی شد. تصویر شکوفه گیلاس ژاپنیدر ژاپن، شکوفه های گیلاس جایگاه بسیار برجسته ای دارد و گل ملی غیر رسمی این کشور محسوب می شود. این گل ها به دلیل عمر کوتاهی که دارند به عنوان یادآور ماهیت گذرای زندگی هستند.

در توسعه گردشگری کورا تصمیم گرفت این پیوند را به ژاپن جشن بگیرد و باغ ژاپنی را برای این شهر پیشنهاد داد. دولت ژاپن موافقت كرد كه به عنوان تشكر از رفتار احترام آميز با كشته شدگان جنگشان ، از اين توسعه حمايت كند. این توسعه همچنین از دولت استرالیا و نهادهای خصوصی بودجه دریافت کرد. این درخت بیش از ۸۰۰ سال عمر دارد و از نوع درخت‌های یاما-زاکورا به‌شمار می‌رود.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی