همه چیز در باره گل لاله Tulip | atisflower

برای تقویت زهکشی سریع پوست درخت کاج، شن یا هر ماده زبر دیگری را به مجله خبری گل و گیاه آتیس اضافه کنید. اگر قصد دارید گل لاله های چند ساله پرورش دهید، هنگام کاشت آنها در پاییز با کود متعادل به آنها تغذیه کنید. لامپ ها سیستم ذخیره‌سازی کامل خودشان هستند و حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز برای یک سال هستند. از مواد ارگانیک، کمپوست یا یک غذای لامپ با زمان آزادسازی متعادل استفاده کنید.

  • غذای گل به صورت پودری و مایع در بازار موجود می باشد می‌تواند در خانه غذای گل (فلاورفود) هم درست کنید.
  • آبیاری گل لاله در گلدان باید به طور منظم و به طور متوسط انجام شود.
  • پس از جوانه زدن گیاه کاه و کلش را کنار زده و گلدان ها را به گلخانه یا داخل منزل انتقال دهید.
  • اگر می‌خواهید پیاز لاله را سال بعد دوباره بکارید، باید هنگام رویش مجدد در بهار گیاه را با کودهای مخصوص تقویت کنید.
  • لاله ها (و نرگس ها نیز) نسبتاً سرما را تحمل می کنند.

گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. گل لاله معمولا سه گلبرگ دارد و از هر بوته، یک یا دو گل بیرون می آید. بعد از خشک شدن گل ها، برگ های سبز لاله را باقی بگذارید تا زمانی که زرد شوند و بریزند چون پیاز لاله برای زنده ماندن و تغذیه به برگ هایش نیاز دارد. بعد از از بین رفتن گل و برگ، پیازها را به آرامی و با دقت از خاک در آورید و در جعبه چوبی و در جای خشک، خنک و تاریک نگه داری کنید تا پاییز سال بعد دوباره آن را بکارید.

افوربیا انوپلا: نکات نگهداری و کوددهی

سپس حوله را لوله کنید تا گلبرگها له شوند، گلهای له شده را روی پوست آسیب دیده خود بگذارید و تاثیر سریع و ضد التهابی آن را به چشم ببینید. گلها را با حوله داغ برای 10 دقیقه در محل جراحت نگه دارید. حدود 5 سانتی متر، سنگ/شیشه بریزید وسپس پیاز را دقیقا روی آن قرار دهید. این کار به این جهت انجام می‌شود که سنگها خود پیاز را خارج از آب نگه دارند، در عین اینکه رطوبت را به آن منتقل می‌کنند. فقط هنگام کاشت و بعد از آن در فصل بهار به لاله کود بدهید.

راهنمای سفر به داخلی ایران

پیاز در یک مکان خشک و تاریک نگهداری شود و سال دیگر دوباره آن را بکارید. اگر به دنبال کاشت گیاهی زیبا در باغچه خود هستید، پیاز گل لاله بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با ما در ادامه این متن همراه باشید و در رابطه با این گل زیبا و نحوه کاشت پیاز آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای کاشت در باغچه پیاز گل لاله ایرانی را در ردیف هایی با فاصله ۱۵ سانتی‌متر و عمق ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر بکارید.

برگ‌های آن دارای بریدگی عمیق و اغلب سه قسمتی یا سه برگچه‌ای‌است. پیاز ها را نزدیک سطح خاک می کاریم به نحوی که جوانه آن تقریبا مماس با سطح خاک باشد. لاله زرد نماد شادی و عشق یک طرفه و نومیدی در عشق است. ضماد گل لاله به همراه پوست گردو، سیاه کننده‌ى طبیعی موهاست.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی