نگهداری گل لاله در منزل و خواص گل لاله گل و گیاه و محوطه سازی نادی | atisflower

مجله خبری گل و گیاه آتیس در این مدت با پوششی پلاستیکی روی سطح گلدان را پوشاند تا بستر کاشت رطوبت خود را حفظ کند. با رشد برگها و همچنین گرمتر شدن هوا ابیاری را افزایش دهید اما به یاد داشته باشید که محیط اطراف پیازها هرگز نباید آب را در خود نگهدارد. تابستان های بارانی، سیستم های آبیاری و خاک مرطوب مرگ لاله هاست. هرگز عمداً به بستر پیاز آب ندهید مگر در شرایط خشکسالی. خاک مرطوب منجر به قارچ و بیماری می شود و می تواند پیازها را پوسیده کند.

  • جالب است بدانید پیازی که پس از، از بین رفتن گل لاله از خاک بیرون می آورند را خشک می کنند و سال بعد دوباره کاشت انجام می دهند.
  • از ویژگی دیگر این گل ارتفاع آن است که با توجه به نوع گونه آن 10 سانتیمتر تا 71 سانتیمتر متفاوت است.
  • اگر بخواهیم در مورد بوی این گیاه صحبت کنیم بوی زیاد خوشایندی ندارد و مشهوریت بسیار آن به دلیل شکل ظاهری آن است.
  • ارتفاع آن تا 30 سانتی‌متر و ارتفاع گونه‌های خودرو آن کمتر از 20 سانتی‌متر است.

نشانه ی سوخ ها سالم‌ شکل و سایز استاندارد، سالم بودن پوست قسمت خارجی آن و به طور چسبیده به سوخ می باشد. اندازه ی عمق برای کاشت سوخ کوچک تر 10 سانتیمتر گ سوخ بزرگتر تا 15 سانتیمتر می باشد و سوخ خیلی درشت را معمولاً درعمق 20 سانتیمتر می کارند. سوخ لاله دارای پوشش است و گل ها و برگ ها با هم رشد می یابند. گل لاله از 3 کاسبرگ مانند گلبرگ با رنگ‌های متنوع و 6 پرچم و تخمدان آن از 3 خانه و کلاله 3 شاخه ای می باشد. از مشخصات لاله لکه های تیره است که به آن چشم هم می گویند.

درخت پالم، برگ پالم از برگ های زینتی و کاربردی در گل آرایی

این گل به عنوان یکی از موثرترین ضمادها در درمان گزیدگی توسط حشرات، نیش زنبور، سوختگی، خارش و حساسیت پوستی شناخته می‌شود. لاله همچنین ریسک ابتلا به سرطان را نیز کاهش می‌دهد و در ضدعفونی کننده‌ها نیز استفاده می‌شود. وقتی لاله به هلند برده شد، در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت رسید.

افوربیا انوپلا: نکات نگهداری و کوددهی

به محض رخ دادن مرگ موقتی، گیاه پژمرده شده و مواد مغذی مجدد به پیاز بر می‌گردند و در آنجا برای بهار بعدی ذخیره می‌شوند. هرگز این برگها را تا زمانی که کاملا قهوه‌ای نشده‌اند از گیاه جدا نکنید. پیازها را در عمقی تقریبا سه برابر اندازه ی خود پیاز بکارید و بعد از کاشتن، خاک روی آن را خوب فشار دهید و آبیاری کنید. اگر در منطقه ی شما بارش مداوم برف و باران وجود دارد، نیازی به آبیاری نیست اما اگر بارندگی وجود ندارد، خاک را تا قبل از یخ زدن زمین و سردشدن هوا، هفته ای یک بار آبیاری کنید. ما در گُل سِتان همیشه گل ها را غنچه تهیه می کنید تا بیشترین ماندگاری را برای شما داشته باشد.

این جشنواره هرساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به استانبول می‌کشاند، شما در کنار بازدید از پارک امیرگان و جشنواره می‌توانید گل لاله خریداری نمایید. همچنین در کنار این جشنواره نمایشگاه‌های متعدد نقاشی، مجسمه سازی، عکس و موسیقی برگزار می‌شوند که می‌توانند لحظات دلچسبی را برای شما رقم بزنند. پیاز این گیاه قطری به اندازه 12 سانتی متر دارد و از تولیدات کشور هلند در سال ۲۰۲۲ به شمار می آید. این پیاز را تنها با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان از دمبرگ خریداری کرده و از کاشت آن در منزل خود لذت ببرید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی