نکته‌های طلایی نگهداری از گل لاله آموزش تصویری وبلاگ گُل‌سِتان | atisflower

کنه تار عنکبوتی موجب زدی برگسار و ضعیف شدن گیاه و عدم رشدمی شود. اعتقاد بر این است که آنها برای اولین بار در قرن یازدهم در قسطنطنیه کشت شدند. آنها در نهایت به نماد عثمانی ها تبدیل شدند، با نقوش لاله عنصر محبوب در ادبیات، هنر، موسیقی و غیره. لاله‌ها در اصل در کوه‌های معتدل و مراتع آسیای مرکزی و جنوب اروپا رشد می‌کردند. شما می خواهید لامپ ها را با فاصله 10 تا 15 سانتیمتر از هم جدا کنید، بنابراین یک محل کاشت به اندازه کافی بزرگ انتخاب کنید.

  • می توانید یک دسته گل زیبا از لاله های نارنجی را به دوستان خود یا هر یک از اعضای خانواده بدهید تا توجه خود را نسبت به آنها نشان دهید.
  • در واقع گل لاله از ایران به ترکیه برده شده و از آن جا به سراسر جهان رسیده است.
  • این شهر از سال‌ها قبل برگزاری جشنواره‌های مختلف را در دستور کارش قرار داده و رنگ و بوی دیگری به صنعت گردشگری ترکیه بخشیده است.
  • پیاز را از گلدان خارج کنید و به کمک یک بیلچه باغبانی، خاک های چسبیده به پیاز را به خوبی پاک کنید.
  • توان گیاهان جوان را در طی فصل رشد هر دو یا سه هفته یک مرتبه با کودهای مایع البته با نصف غلظت کوددهی کرد.

مجله خبری گل و گیاه آتیسدان را دور از نور مستقیم خورشید و در محیط خنک قرار بدید. بستر کشت می تواند ترکیبی از خاک باغچه و پیت ماس و کمی ورمی کمپوست باشد. البته کاشت بذر روش زمان بری است و برای کشت گیاه در فضای داخل منزل پیشنهاد نمی شود.

امیر عباس گلاب

طبیعت گل لاله خواب‌آور است و عموما در تهیه داروهای خواب‌آور از آن استفاده می‌شود. به این منظور، می‌توانید پنج گرم گلبرگ را درآب بجوشانید و هنگام خواب چهار قاشق مرباخوری از آن میل کنید. گل لاله مخصوصا در زمان گلدهی به نور بسیار زیادی نیاز دارد بنابراین با خیلی راحت می توانید از مشاورین ما در این زمینه مشاوره و راهنمایی بخواهید. مخلوط پیتت ماس، کوکوپیت، پرلیت یا کود، خاک برگ، ماسه و خاک باغچه ترکیب مناسب برای بستر کشت گیاه می باشد. اگر به دنبال راهی برای خرید پیازهای مرغوب با این ویژگی ها می گردید، بهتر است که خرید از فروشگاه های معتبر را در دستور کار خود قرار دهید.

سفرنامه های سایر کشورها

این گل دارای رنگ‌ های گوناگون و بسیار زیبایی است که توجه افراد بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است. در نزدیکی فصل های زیبای سال یعنی پاییز رنگارنگ و زمستان سپید هستیم. در اوایل کاشت، گیاه نباید دچار بی آبی شود و همچنین برای جلوگیری از بیماری، آفت ها باید با سموم فربام، کاپتان به میزان 1 تا 2 در هزار و با مشورت بعد از کاشت گلدان ها اسپری شود. نکته ای که وجود دارد پیاز هلندی فقط به مدت دوسال گل دهی دارند ولی پیاز ایرانی به طور سالانه گل دهی دارد و پیاز آن افزایش می یابد. جهت پرسش در رابطه با مشکل گیاهتان و اطلاع از راه‌های درمان آن، اینجا کلیک کنید و با کارشناس متخصص گل و گیاه ارتباط برقرار کنید.

نماد گل لاله بنفش

این موضوع به میزان سردی و بارش برف زمستان قبل بستگی دارد. چون در زیر برف، زمین گرم می‌ماند و شرایط برای رشد پیاز لاله مساعد است. گل لاله در اصل ریشه در منطقه ی کشور ایران و ترکیه دارد که در قرن ۱۶ میلادی به اروپا برده شد.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی