دانلود آهنگ علیها گل لاله چرا پژمردی دوباره MP3 کامل موزیکفا | atisflower

بعد از جوانه زدن پیاز ها می توانید گلدان را به محل پر نور تر و گرمتر منتقل کنید. ترکیبی از پیت ماس، ماسه، کوکوپیت و پرلیت برای گل لاله مناسب است. دقت کنید مرطوب بودن بیش از اندازه خاک و باتلاقی شدن خاک باعث پوسیدگی ریشه و پیاز گیاه می‌شود. گل‌های لاله آتشی قرمز رنگ است و پرچم‌های گل کاملا مشخص است. این گونه بومی آسیا است و گل‌های آن سفید رنگ و ستاره‌ای شکل است. لاله زرد را نماد شادی و تفکر مثبت می‌دانند و می‌تواند یک هدیه مناسب برای افراد مثبت اندیش و خوش بین باشد.

  • برای هر محیطی یک لاله وجود دارد، از لاله‌های کوچک «گونه‌ای» در مناطق جنگلی طبیعی گرفته تا لاله‌های بزرگ‌تر که برای کاشت‌های رسمی باغ از تخت‌ها تا حاشیه‌ها مناسب هستند.
  • مخلوط پیتت ماس، کوکوپیت، پرلیت یا کود، خاک برگ، ماسه و خاک باغچه ترکیب مناسب برای بستر کشت گیاه می باشد.
  • نکته جالب توجه در مورد گل لاله این است که بر خلاف تصورات رایج، خاستگاه آن نه کشور هلند بلکه کشورهای ایران، ترکیه و افغانستان است.
  • از نظر سمیت برای کودکان و حیوانات خانگی جز گیاهان سمی دسته بندی می‌شود.

با سلام این ماه انشالا همگی پیازها موجود میشن ضمن اینکه این پیازها باید دو ماه دوره سرما رو بگذرونند تا گل بدند. رنگ، بو و شکل ظاهری آن ها باید میزان کیفیت بالای پیازها را نشان دهد. با تازه‌ترین و زیباترین گل‌ها و گیاهان، لبخند را روی لب‌های عزیزانتون بیارید. ارقام پرپر به علت زیبایی گل و طولانی بودن دوران گل دهی برای آپارتمان بیشتر مورد توجه می باشند.

خرید گل لاله

برای کاشت لاله در فضای باز بهترین زمان، فصل پاییز است. قبل از کاشت باید شرایط محیطی را بررسی کنید و از کیفیت پیاز گل مطمئن شوید. قبل از کاشتن گل‌ها مقداری کود حیوانی و ماسه به خاک باغچه اضافه کنید. گل لاله را در محلی بکارید که نور کافی دریافت کند و از نور مستقیم آسیب نبیند. هنگام کاشت حفره‌هایی در خاک باغچه ایجاد کنید و پیازهای گل را در عمق 10 سانتی‌متری خاک قرار دهید.

کاشت پیاز لاله در باغچه

همچنین مجله خبری گل و گیاه آتیس داشته باشید که پیازهای خریداری شده از تولیدات شرکت های معروف و شناخته شده باشند. به این ترتیب هیچ شک و تردیدی در میزان کیفیت پیازها نخواهید داشت. پس اگر درون منزل نگهداری میکنید ، پرنورترین مکان را برای این گل زیبا انتخاب کنید؛ به عنوان مثال کنار پنجره جنوبی مکان مناسبی است. با شروع فصل بهار، بوته های لاله از زمین بیرون می آیند و شروع به گل دادن می کنند.

زاموفیلیا بلک: نکات نگهداری و کوددهی

لاله‌های شاخه بریده به اندازه ی چند روز دوام دارند اما اگر گل های لاله را در باغچه یا در گلدان بکارید، می‌توانید هرسال و به مدت بیش تری (حدود سه هفته) از زیبایی آن استفاده کنید. همچنین بعضی از نمونه های این گیاه را می توانید به صورت گلدانی پرورش داد. اجازه دهید تا حدود 6 هفته پس از گلدهی برگها روی گیاهان باقی بمانند. لاله ها برای جمع‌آوری انرژی برای شکوفه های سال آینده به شاخ و برگ خود نیاز دارند! پس از زرد شدن شاخ و برگ و از بین رفتن آن، می توان آن را هرس کرد. پیازهای گل لاله را در پاییز بکارید ، 6 تا 8 هفته قبل از اینکه یخبندان سخت و یخبندان زمین پیش بینی شود.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی