تزریق ژل لب فرم دهی و حجم دهی لب، هزینه و مزایا

از ژل لب الیاکسین به دلیل حجم دهی و ماندگاری بالا برای زیباسازی و حجیم کردن لب ها استفاده می شود. ژل الیاکسین به دلیل اینکه از اسید هیالورونیک ساخته شده است کاملا با پوست و بدن سازگاری دارد. هزینه و قیمت ژل لب با توجه به ماندگاری و مارک ژل لب متفاوت است و قیمت ژل لب در سال ۱۴۰۲ از مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان بابت هر سی سی ژل لب می باشد که برای قیمت ژل لب آلیاکسین سوئیسی ۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است.

برای داشتن لب هایی برجسته تر ژوویدرم را امتحان کنید اما اگر به دنبال لب هایی طبیعی هستید رستیلن گزینه خوبی است. عموما دوام ژل های لب نسبت به سایر نقاط مثل گونه یک مقداری کمتر است زیرا لب همواره در حال حرکت است و این امر موجب جذب زودتر ژل می شود. به همین دلیل ممکن است هر ۶ ما یکبار نیاز به ترمیم داشته باشد.

شاین ذکر است که بگوییم به عنوان یک قانون کلی از تزریق بیش از 2 سی سی ژل در لب ها در یک جلسه پرهیز کنید. از تزریق بیش از  حد در لب فوقانی بویژه افرادی که لب های باریک دارند پرهیز کنند. بجای این که در لب های باریک تزریق بیش از حد انجام دهید از تزریق توکسین بوتولینوم جهت برجسته کردن و لیفت لب ها استفاده کنید. با این حال برای اینکه مطمئن شوید تزریق ژل هیچ نوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد بهتر است قبل از اقدام به کار با پزشک خود صحبت کنید. به دلیل اینکه لب ها یکی از حساسترین ناحیه ها در صورت میباشد، هرگونه تورم روی آن کاملاً طبیعی است.

مدل قلبی با برجسته سازی و فرم دهی خاصی که برای لب ها ایجاد می کند، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. اکثر خانم هایی که فرم لب های آنها بیضی شکل است می توانند با تزریق ژل به روش قلبی فرم زیبا و بسیار طبیعی به لب های خود بدهند. از مزایای تزریق ژل به روش قلبی می توان به فرم طبیعی و لبخندهای بسیار زیبا پس از تزریق اشاره کرد. شما با رعایت برخی موارد ساده اما مهم می‌توانید قبل از انجام تزریق ژل و بوتاکس سبب افزایش ماندگاری آن در بدن خود شوید.

کبودی و تورم محتمل است، اما در عرض چند روز کاهش پیدا می کند و کاملا برطرف می شود. با تزریق اندکی فیلر می توان وضوح ستون های فیلترومی را افزایش داد. پس از تزریق ستون های فیلترومی را فشار دهید تا وضوح لبه های آن را افزایش دهید.