تامین کنندگان شکوفه های گیلاس مصنوعی چین، کارخانه تخفیف عمده فروشی TINGHONG | atisflower

هنگامی که جنگ بین دو کشور پایان یافت، چینی ها تصمیم گرفتند با وجود روابط تیره و تار خود با ژاپن، درختان شکوفه گیلاس را حفظ کنند. در چین، شکوفه های گیلاس که با تمایلات جنسی زنانه و زیبایی زنان مرتبط است، نمادی از تسلط در نظر گرفته می شود که اغلب با توانایی زنان برای تسلط بر ظاهرشان همراه است. این محصول به علت داشتن ویتامین های گروه B که در شکوفه گیلاس هم وجود دارد هر لایه از پوست سر را عمیقا تغذیه می کند و باعث افزایش مقاومت و استقامت موها از ریشه تا نوک آن می شود. شامپو شکوفه های آروماتیک حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مغذی است و چهار برابر قدرت صاف کنندگی موها را دارد. ما سال ها خود را وقف درخت شکوفه های گیلاس کردیم که بیشتر بازار اروپا و آمریکا را پوشش می دهد. آنها به ویژه در مناطق معتدل نیمکره شمالی از جمله ژاپن ، تایوان ، کره ، سرزمین اصلی چین ، نپال ، هند ، پاکستان ، افغانستان ، ایران ، میانمار ، تایلند ، اروپا ، ایالات متحده ، کانادا و سیبری غربی توزیع می شوند.

  • ترکیبی از ساقه درخت گیلاس و شاخه ها و گل های شبیه سازی شده.
  • درخت گیلاس از جمله درختان میوه دهنده می باشد دارای شکوفه های به رنگ صورتی و یا سفید است در جهان حدود ۴۰۰ نوع درخت گیلاس وجود دارد.
  • قبل از حمل و نقل شما ، ما به دقت بازرسی خواهیم کرد و اطمینان حاصل می کنیم که محصول کامل است.
  • جدای از این تفاسیر، این گل‌ ها به عنوان نمادی از تولد دوباره و نو شدن نیز در نظر گرفته می شوند؛ زیرا نشانه شروع بهار هستند.
  • ابرهایی از گلبرگ های صورتی نیز از برج باشکوه ایفل دیده می شود که آن را به مکانی عالی برای عکاسی بداهه تبدیل می کند.
  • گلهای مصنوعی دست ساز نمی توانند مانند محصول مکانیکی بی نقص باشند ، بنابراین این نکته را منتفی نکنید که ممکن است محصولات جداگانه نقص های ظریفی به نظر برسند ، که این ویژگی های صنایع دستی ماست!

مردم کره جنوبی مجله خبری گل و گیاه آتیس های گیلاس را نماد زیبایی و پاکی می دانند. در فرهنگ پاپ کره ای، این شکوفه های زیبا با عشق واقعی نیز همراه بوده است. کشاورزان به طور سنتی به درختان ساکورا دخیل می بستند و دعا می کردند، به این امید که خدایان محصول آن ها را برکت دهند. همچنین برخی دیگر از گونه های درخت گیلاس مانند «کوتوله گریان» وجود دارند که به طور خاص در باغ های مسکونی و شخصی پرورش داده می شوند. اگرچه اعتقاد بر این است که درختان گیلاس از هیمالیا سرچشمه می گیرند، اما اکثر آن ها بومی کشور ژاپن هستند. این درخت در حدود ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ سال عمر دارد و کهنسالترین درخت نوع ادوهیگان در ژاپن به‌شمار می‌رود.

تصاویر جشن عروسی خواننده پاپ ایرانی با مقام بلندپایه ی ایتالیایی !!

از خصوصیات مهم برگ گیلاس شیرین وجود دو برجستگی سرخ‌رنگ بر روی دمبرگ آن است. کرم ضد چین چروک نیز با همپوشانی با خواص تونر به استقبال چین و چروک های عمیق تر می رود و با ترمیم و تحریک سلول های پوستی باعث افزایش میزان کلاژن و الاستین شده و پوست را سفت، خاصیت ارتجاعی را افزایش و باعث صاف شدن آن می شود. کرم لوسیون رطوبت زیادی را جذب پوست می کند از مقدار زیادی مواد مغذی تشکیل شده که نیازهای روزانه پوست را برآورده می کند. ابرهایی از گلبرگ های صورتی نیز از برج باشکوه ایفل دیده می شود که آن را به مکانی عالی برای عکاسی بداهه تبدیل می کند. چندین برنامه تلویزیونی کره ای نیز با این نماد سر و کار دارند و صحنه هایی فراموش نشدنی را در خیابان های پوشیده از درختان خیره کننده ساکورا فیلم برداری می کنند.

عکس شکوفه گیلاس سفید

به دلیل اندازه نسبتاً زیاد ، حمل و نقل خم خواهد شد اما تأثیری در استفاده ندارد.گلبرگ ممکن است در هنگام حمل و نقل سقوط کند ، لطفا نگران نباشید ، جک های زیادی در شاخه وجود دارد ، می توانید توسط خودتان آن را به خوبی کاشت کنید ، این زیبایی و استفاده طبیعی را تحت تأثیر قرار نمی دهد. ضد التهاب بودن شکوفه های گیلاس باعث تسکین پیدا کردن هر نوع تحریک می شود بنابراین هر نوع التهاب و قرمزی و خشکی ناشی از آسیب های محیطی را رفع می کند همچنین در روشن کردن رنگ پوست و از بین بردن لک های پوستی نقش موثری دارد. درختان گیلاس در شهر عشق فراوانند و وقتی بهار می آید، هزاران جوانه صورتی ریز که درختان را پوشانده اند به زیبایی خودنمایی می کنند. ژاپنی‌ ها جشنواره‌ هایی تحت عنوان جشنواره شکوفه‌ های گیلاس برگزار می‌ کنند که به نام «هانامی» شناخته می‌ شوند تا به استقبال بهار بروند و زیبایی طبیعت را جشن بگیرند.

با این حال، این شکوفه های زیبا و در عین حال دست نیافتنی، چیزی بیش از یک منظره زیبا و دیدنی هستند. آن ها همچنین جایگاه ویژه ای در فرهنگ و تاریخ غنی ژاپن دارند. حق چاپ © چینگدائو پیشگفتار پلاست شرکت، آموزشی ویبولیتین همه حقوق رزرو شده است.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی