بهترین کفش های ورزشی برای دویدن روی دستگاه های تردمیل کدام ها هستند؟ فروشگاه گلد اسپرت | asilbekharid

در کفش های فوتسال، چرم رویه و محکم اجازه می دهد تا زمانی که یک بازیکن فوتسال در حال پاس دادن توپ به هم تیمی خود است، با فشار دادن آن از طرف جانبی کفش ها، توپ را کنترل کند. ما به شما یادآوری می کنیم که تنها در هنگام خرید بهترین کفش ورزشی دویدن ، در مورد زیبایی تصمیم نگیرید. همچنین به یاد داشته باشید که اگر پاهای ناهمواری دارید ، کفشی بخرید که مناسب اندازه بزرگتر پاها باشد. این را به این واقعیت اضافه کنید که اواخر روز زمان بهتری برای خرید کفش است.

افراد هنگام دویدن روی تردمیل، فشار بیشتری به پا به ویژه پاشنه و انگشتان وارد خواهند کرد؛ بنابراین این عزیزان در زمان خرید کفش‌های مناسب تردمیل، به وجود بالشتک با تعداد بالا در آن تأکید کنند. وجود این بالشتک‌ها در کفش مناسب تردمیل، از ایجاد درد در پا جلوگیری خواهد سایت اصیل بخرید کرد. دومین نکته که باید در زمان انتخاب کفش مخصوص دویدن مدنظر قرار داده و به آن توجه کنید محیطی است که می‌خواهید در آن به دویدن بپردازید. زیرا کفش مناسب برای دویدن در محیط‌های با سطح سخت مانند آسفالت یا تردمیل با کفش‌های مورداستفاده در طبیعت و محیط‌های آفرود متفاوت است و باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. بروکس هم به‌عنوان یکی دیگر از برندهای عالی برای کفش مناسب دویدن شناخته می‌شود. زیره‌ی کفش هم از فوم فشرده، پلاستیک و لاستیک تهیه شده تا استحکام کفش را افزایش دهد، احساس نرمی داشته باشد و به‌خوبی فشار و ضربه‌ی وارده به پاها را جذب کند.

۱. کجا و روی چه سطحی قرار است بدوید

کفش‌های دویدن خنثی معمولاً انعطاف‌پذیرتر هستند و بدون عناصر ساختاری محکم برای کنترل پا ساخته می‌شوند. با رعایت این مراحل و توجه به جزئیات، می‌توانید کفش و کتونی دویدن پیاده روی مناسبی را برای خود و عزیزان‌تان خریداری نمایید. توصیه‌های محصول ما صرفاً سرمقاله است، و در حالی که ممکن است محصولات رایگان برای آزمایش و بررسی دریافت کنیم، ما فقط محصولاتی را توصیه می‌کنیم که بیشتر تحت تأثیر آنها قرار گرفته‌ایم.

بهترین کفش برای ورزش دویدن چه خصوصیاتی دارد؟ (خلاصه)

کفش های تریل را ترکیبی از کفش های ورزشی دویدن و کفش های پیاده روی در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن موارد بالا متوجه شدیم که انتخاب کفش از دونده به دونده دیگر متفاوت است. برخی شاید بخواهند 5 کیلومتر رو با کفش پاشنه دار تری طی کنند نسبت به کفش ماراتن. در حالی که شاید بقیه نیاز به پاشنه کمتری داشته باشن مثل کفش ماراتن. اندازه پاشنه این کفش نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که موجب بلندتر دیده شدن قد شما می‌شود. در کناره‌های این محصول تیکه‌های چرمی دوخته شده که علاوه بر زیبایی باعث محکم نگه داشتن بندها هم می‌شود.

به همین دلیل است که ممکن است به یک جفت کفش برای محدود کردن یا حتی جلوگیری از این امر نیاز داشته باشند. این کفش ها برای سطوح دویدنی که موج دار هستند و دارای دامنه وسیعی از زمین هستند، از گل گرفته تا چمن، جاده و مسیرهای سخت طراحی شده اند. دوندگان تریل باید روی گل و لای، خاک، صخره ها و سایر موانع خارج از جاده مانور دهند، بنابراین، آنها به بهترین پشتیبانی، پایداری و حفاظت نیاز دارند. اگر تمرین یا مسابقه سرعت انجام می دهید، به کتانی مخصوص دویدن سبک وزن نیاز خواهید داشت. پس امروز با خودم فکر کردم چند نکته در مورد انتخاب کفش دویدن باهاتون به اشتراک بگذارم. ضربه‌گیری کفش به دو عامل مهم وابسته است که اولی به سفتی فوم و دیگری ضخامت لایه‌های مورداستفاده در کفی بستگی دارد.

  • زیره کفش های پیاده روی و دویدن دارای پوسته محافظ لاستیکی است که به طور استراتژیک برای به حداکثر رساندن راحتی و انعطا ‌پذیری و همچنین برای چسبندگی روی سطوح مختلف قرار گرفته اند.
  • در نهایت، Puma’s Run XX Nitro یک مدل منحصرا برای زنان است که با بازخورد دونده پشتیبانی می شود و از طریق یک مطالعه مستقل در دانشگاه ماساچوست آمهرست تایید شده است.
  • آیا می خواهید احساس کنید که روی ابری می دوید یا زمین را زیر پا احساس کنید؟ بالشتک – ضخامت مواد زیره میانی و استحکام فوم پاشنه دو عاملی هستند که باید در ساخت یک کفش دویدن در نظر گرفته شوند.
  • کفش‌های مینی‌مالیستی برعکس کفش‌های بالشتکی با زیره بسیار نازک در وسط و سطح بالایی خود ارائه می‌شوند.

بهترین کفش های ورزشی برای دویدن روی دستگاه های تردمیل کدام ها هستند؟ فروشگاه گلد اسپرت | asilbekharid

توسط لاله هلندی

لاله هلندی