گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | atisflower

برخی از افراد امکان دارد نسبت به این مجله خبری گل و گیاه آتیس حساسیت نشان دهند چرا که به دلیل داشتن tuliposides و tulipalins باعث میشوند تا افراد دچار حساسیت گردند. برای زهکشی بهتر گلدان لایه زیرین گلدان را با سنگریزه پر کنید. خاک این گل باید خاکی با زهکشی بسیار بالا و سبک باشد. لاله امپراطور با نام علمی Tulipa fosteriana‌ و نام انگلیسی Emperor است.

  • 75 گونه مختلف و بیش از 3000 گونه در حال حاضر شناخته شده وجود دارد.
  • ارقام پرپر به علت زیبایی گل و طولانی بودن دوران گل دهی برای آپارتمان بیشتر مورد توجه می باشند.
  • بعد از چند ماه، می‌توانید پیاز جوانه زده را به مکانی روشن ببرید و آن را پرورش دهید.
  • اگرچه لاله از طریق کاشت دانه نیز تکثیر می‌شود، اما رایج‌ترین و بهینه‌ترین راه برای تکثیر لاله تقسیم کردن پیاز اصلی است.
  • اگر در داخل گلدان گل لاله خود را کاشته اید می توانید آن را بیرون کشیده و در جای مناسبی نگه داری کنید.
  • نکته مهم در این روش تابستان اول است که محل کاشت پیازها نباید زیاد آبگیر باشد یا آب جمع شود، چون موجب پوسیدگی پیازها میشود.

در ادامه به جزئیات و نحوه برگزاری جشنواره گل لاله استانبول می‌پردازیم. در اولین قدم برای کاشت این گیاه باید پیازها را به مدت 5 دقیقه در محلول قارچکش کاپتان و سم کاربندازیم غوطه ور کنید. این عمل منجر می شود که بیماری های قارچی احتمالی موجود در پیازها از بین برود.

معرفی و آشنایی با گل لاله

هر زمان سطح خاک خشک گردید باید اقدام به آبیاری نمایید. باید توجه کنید آبیاری زیاد باعث پوسیده شدن پیاز می گردد. این گل که به عنوان گل شاخه بریده طرفداران زیادی دارد، باغداران زیادی را به کاشت وسیع آن ترغیب می کند. از این رو فروشگاه دمبرگ پیاز این گل محبوب را به صورت آنلاین در تعداد بالا نیز به فروش می رساند. اواسط آذر ماه تا اوایل بهمن بهترین زمان کاشت برای این گیاه محسوب می شود.

معرفی گل لاله، نماد عشق بی پایان [روش های تکثیر و نگهداری]

برای داشتن گل های باکیفیت عالی باید سوخ ها به مدت زمان 6 تا 8 هفته برای تشکيل و شروع گل دهی در دمای 7 تا 9 درجه سانتی‌گراد باشد. توجه داشته باشید که انواع گل لاله به نوسانات دمایی حساسیت دارد و باعث مرگ و سقط گل می شود. بهترین زمان برای کاشت پیاز گل لاله اواخر فصل پاییز می‌باشد. عمق کاشت پیاز گل لاله حدودا دو یا سه برابر ارتفاع آن است (حدودا عمق سانتیمتری).

کاشت پیاز گل لاله ایرانی در گلدان:

لاله های پرورشی دارای گل‌های بزرگ، جام گل بزرگتر و تنوع رنگی بیشتری نسبت به گل های خودرو هستند. لاله ها بطورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان رس، دیر گل دهنده و گونه ها قرار می‌گیرند. زهکشی درست خاک این گل به این دلیل است که از پوسیدگی پیاز گل لاله جلوگیری گردد. گل لاله یکی از متنوع‌ترین انواع گل و گیاه در عرصه تحقیقات مختلف که بر روی گیاهان انجام می شود، به حساب می‌آید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی