لیست واژه نامه تخصصی سئو؛ 70 اصطلاح سئو که باید بدانید

آف پیج سئو (off page seo) بهینه سازی سایت یا سئو در اصفهان چیست ؟ 2. اشتباه بعدی این است که فکر کنید SEO یک مرحله موقت از کار است. به این به عنوان سریع ترین لینک سازی که تا به حال انجام داده اید فکر کنید. بدلیل سهم بازار بیشتر گوگل، در این راهنما منظور ما از موتور جستجوگر، گوگل خواهد بود و در مورد نحوه بهینه سازی برای گوگل و فاکتورهای مهم در رتبه دهی سایت در گوگل صحبت خواهیم کرد.البته بد نیست بدانید که بسیاری از نکات ارائه شده در این راهنمای جامع سئو برای تمامی موتورهای جستجوگر یکسان است. همه این مزایا مربوط به آسانتر کردن خزیدن، فهرستبندی و پیمایش وبسایت شما است تا بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری از وبسایت را از موتورهای جستجو دریافت کنید. سایر اشکال محتوا مانند تصاویر و ویدیوها نیز می توانند برای بازدیدکنندگان جذاب باشند. این فریم ورک میزان پیکر بندی مربوط به کد ها را مانند سایر قسمت ها کاهش می دهد و از قابلیت اولویت بندی بر اساس حلقه برخوردار است. به این ترتیب نام تمام عکس ها به کلمه کلیدی تغییر پیدا میکند. همچنین، از فرمت JPG برای عکس ها و PNG برای گرافیک استفاده کنید.

مسئله های مربوط به کراول کردن را در کنسول جستجوی Google چک کنید. آشنایی با فضای اینستاگرام و بهینه سازی پروفایل و هشتگ های شما کمک بزرگی به صفحه شما می کند. تکرار میکنیم، ابزارهای موجود برای کمک ساخته شدهاند تا در اخذ تصمیم نهایی مفید واقع شوند، نه این که فرایند جست و جو را از ابتدا به دست بگیرند. اگر مخاطبان شما به سایت شما بیایند و سردرگم شوند، روی هیچکدام از مطالب شما کلیک نخواهند کرد و سایت شما را به مقصد سایت رقیب ترک می کنند. اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که می خواهید افراد پیدا کنند می توانند در گوگل ایندکس شوند. اینها فاکتورهای رتبهبندی کمتری هستند، اما همچنان مواردی هستند که میخواهید به خاطر کاربران خود به آنها نگاه کنید. پروژه هایی که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، همه چیزهای خوبی برای تمرکز هستند، اما ممکن است نیاز به کار بیشتری داشته باشند و نسبت به پروژه های برنده سریع فصل قبل، سود کمتری داشته باشند. سئو تکنیکال؛ موضوعی بسیار مهم در سئو است که در این مقاله می خواهیم مفصل در مورد آن صحبت کنیم و موارد موثر بر سئو تکنیکال را توضیح دهیم.

استفاده از استایل شیت های CSS: این استایل ها مشخص می کنند که سایت چگونه نمایش داده شود و علاوه بر اینکه در زیبایی سایت موثر است، در بهبود ux و تجربه کاربری بازدیدکننگان نیز بسیار تاثیرگذار است. این پیوندها به عنوان «رای اعتماد» عمل می کنند و اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند. این شبکه ها قادر هستند تا ترافیک ورود به سایت شما را به صورت چشمگیری افزایش دهند. در این مقاله بارها مشاهده کردید که من به صورت مستقیم از شما برای انجام یک عمل درخواست کردم. اکثر افراد تصور میکنند سئو خارجی تنها شامل ساخت بک لینک است؛ اگرچه بک لینک گرفتن بخش اعظمی از سئو خارجی را به خود اختصاص داده، اما این همه ماجرا نیست. محتوای شما ممکن است کاملترین، مفیدترین و به خوبی نوشته شده باشد، اما اگر یک موتور جستجو نتواند آن را بخزد، تعداد کمی از مردم آن را خواهند دید. چنین تغییر مسیرها ممکن است برای خزیدن نیز مشکل باشد، زیرا هربار که یک ربات موتور جستجو به یک تغییر مسیر هدایت می شود کمی از بودجه خزنده شما را هدر می دهد.

با استفاده از سئو تکنیکی ، می توانید به موتورهای جستجو در دسترسی ، خزیدن ، تفسیر و فهرست بندی وب سایت خود بدون هیچ مشکلی کمک کنید. نشانه گذاری طرحواره کدی است که به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند . اما، در واقع، سئو فنی بسیار مهم است، زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را بخزند و در ابتدا آن را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. به طور خلاصه، سئوی فنی به وب سایت شما کمک می کند تا توسط موتورهای جستجو خزیده شده و ایندکس شود تا بتوانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. به ویژه برای گوشی های قدیمی تر، می تواند به رضایت کاربر کمک کند. بسیاری از مشتریان در مورد چک لیست سئو و به ویژه چک لیست سئو تکنیکال سئو پرسش دارند و می خواهند بدانند، سئوکار چه خدماتی مرتبط با سئو تکنیکال انجام می دهد.

اما سؤال اینجاست که چه مشکلاتی در سایت میتوانند به سئو ربط داشته باشند؟ باتوجه به اینکه چندین بار تکرار کرده ایم از روش کلاه سیاه استفاده نکنید، اما بازهم برخی از افراد این موضوع را جدی نمیگیرند. ربات گوگل باید بتواند از طریق لینک ها صفحه ای از سایت را شناسائی کند، بعد از شناسائی سعی می کند ، آن صفحه را پیمایش کند ، کندی سایت یا سرعت پائین آن صفحه یکی از موانع پیمایش ربات گوگل می باشد، پس باید به سرعت سایت دقت و توجه نمود . اگر همه چیز برابر باشد، صفحه ای با 100 لینک مرتبط از سایت های معتبر از صفحه ای با 50 پیوند مرتبط از سایت های معتبر (یا 100 پیوند نامربوط از سایت های معتبر) بالاتر خواهد بود. همه چیز در مورد تولید محتوا و سئو به قصد کاربر بستگی دارد. شما بیشترین کنترل را روی سئوی درون صفحه دارید زیرا، خوب، همه چیز در سایت شما وجود دارد.

سئوی درون صفحه به محتوایی اشاره دارد که به موتورهای جستجو (و خوانندگان!) میگوید صفحه شما در مورد چیست، از جمله متن جایگزین تصویر، استفاده از کلمه کلیدی، توضیحات متا، تگهای H1، نامگذاری URL و پیوند داخلی. SEO on page: مجموعه کارها و فعالیت هایی است که درون سایت انجام می شود از جمله: شناسایی کلمات کلیدی مهم موضوع سایت، تدوین استراتژی تولید محتوا، لینک سازی داخلی، شناسایی رقبای حوزه کاری، برچسب گذاری و دسته بندی محصولات و فعالیت های حوزه کاری است. سئو کلاه خاکستری یا Gray hat SEO اصلی ترین تکنیک سئو هست و معمولا کلیه مراحل مرسوم به بهینه سازی سایت را با این تکنیک انجام میدهند و این تکنیک در بین دو تکنیک ذکر شده بالا قرار دارد که در این تکنیک از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده می شود اما برای افزایش سرعت نتیجه گیری در این روش از تکنیک هایی استفاده می شود که باعث فریب دادن موتور جستجو می شود و در این صورت چنین امکانی وجود خواهد داشت که این دسته از وب سایت ها در لیست کلاه سیاه ها قرار بگیرند. ترافیک زیادی برای آن پست وجود نخواهد داشت، اما تأثیر منفی بر روی کل وب سایت نخواهد داشت. بسیاری از صاحبان وب سایت اهمیت سئو و محتوا را در صفحه می دانند، اما سئو تکنیکال را نادیده می گیرند زیرا به نظر “پیچیده” می رسد.

سئو تکنیکال اولین نگاهش به موتورهای جستجو می باشد. موتورهای جستجو سایت هایی را که سریع بارگیری می شوند ترجیح می دهند. ولی نکته مهم اینجاست: اگر شما قرار است روی کلمه خرید لیوان کریستال رتبه بگیرید، با توجه به اینکه 5 صفحه شبیه به هم دارید که حتی کلمات یکسانی هم دارند، گوگل احتمالا ترجیح میدهد هیچ کدام را سئو نکند و قدرتی به آنها ندهد. اما به محض اینکه حرفی از استراتژی سئو به میان میآید، فقط به فکر تولید محتوا برای کلمات کلیدی میافتند. به این فکر کرده اید؟ اگر در کنار تولید محتوا به فکر ایجاد ارتباط واقعی با مخاطب خود باشید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. اگر سایتی مشکل داشت باشد ، موتور جستجو مانند گوگل ، نمی تواند سایت را پیمایش و ثبت کند ، در اینصورت هیچگاه سایت در جستجو یافت نخواهد شد.

بهترین اقدام شما این است که یک ممیزی فنی سئو برای شناسایی هر گونه مشکل فنی در سایت خود دریافت کنید. ۴- به سایت الکسا بروید و هویت خود را بعنوان صاحب سایت تایید کنید. سایت GTmetrix که یکی از مراجع معتبر برای بررسی سرعت سایت و سئو تکنیکال محسوب میشود، اخیرا بهروز رسانی عظیمی داشته و تمام پارامترهای جدید نشاندهنده این موضوع است که باید بیش از پیش به سئو تکنیکال توجه کرد. اگر چندین نسخه از یک صفحه به زبان های مختلف دارید، می توانید از تگ hreflang برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو مانند Google در مورد این تغییرات استفاده کنید. به مجموعه خدماتی که باعث می شود که در داخل سایت شما انجام می پذیرد این سئو می تواند شامل اصول مختلفی از جمله لینک سازی استاندارد داخل سایت شما که باید قالب سایت و همچنین در داخل محتوا های شما انجام شود و همینطور استاندارد سازی محتوا ، زمان های بروز رسانی محتوای وب سایت شما و بسیاری از موارد دیگر می باشد که توسط کارشناسان سئو برای سایت شما انجام خواهد پذیرفت. گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید.

وقتی وارد سایت یا اپ اینستاگرام میشوید، تعدادی پست برای شما لود میشود و هر چه به پایین صفحه میروید پستهای بیشتری لود میشود. آنها به یافتن صفحات شما کمک می کنند و همچنین به رتبه بهتر صفحات کمک می کنند. توسعهدهندگان وب میتوانند از Lazy Load در طراحی استفاده کنند. فرض کنید یک صفحهی وب را با استفاده از زبان HTML و CSS طراحی کردهایم. جادوگر هوشمند راه اندازی وردپرس ما به شما کمک می کند تنظیمات سئو وب سایت خود را بر اساس نیازهای منحصر به فرد صنعت خود بهینه کنید. برای اینکه بتوانید همزمان حجم تصاویر را کاهش دهید بدون آنکه تاثیری در کیفیت آن ها ایجاد شود، می توانید به کمک ابزار یا سایت هایی حجم تصاویر خود را کاهش دهید که در ادامه تعدادی از آن سایت ها را ابزار و سایت هایی را برایتان قرار داده ام؛ می توانید از آن ها برای کاهش حجم تصاویرتان استفاده کنید. آنها را برایتان فهرست می کنیم .

شما می توانید از فهرست زیر برای بررسی سئو تکنیکال سایت خود استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم به طور کامل آموزش سئو سایت وردپرسی را برای شما شرح دهیم پس تا انتها ما رو همراهی کنید. در صورتی که یک آژانس بازاریابی جهت دریافت خدمات کامل استخدام کنید، ممکن است تا 10،000 دلار در ماه هزینه داشته باشد. ۳۲٪ از بازاریابان تصاویر بصری را مهمترین نوع محتوا برای تجارت خود میدانند و ۵۱٪ از بازاریابان Business-to-Business (به تعاملات تجاری بین دو بیزینس و کسبوکار مختلف با یکدیگر گفته میشود)، ایجاد دارایی بصری را بهعنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا خود در اولویت قرار میدهند. طبق اعلام گوگل، تاثیر سئو Off Page (به معنای گرفتن بک لینکها و …) روی رتبه سایت بهتدریج رو به کاهش میرود و در سال 2024 به صفر میرسد.

از کش مرورگر بهره ببرید و آن را طبق نیازهای خود تنظیم کنید. کش مرورگر ها در سرعت بارگذاری وب سایت خیلی مهم هست و بخشی از سئو تکنیکال به حساب می آید. به عنوان مثال اگر می خواهید درباره پوشاک صحبت کنید می توانید در هدینگ اول پوشاک، هدینگ دوم پوشاک مردانه و زنانه و هدینگ سوم پوشاک مردانه رسمی یا اسپرت و پوشاک زنانه رسمی یا اسپرت را پوشش دهید. حال که با اهمیت تصاویر در تولید محتوا آشنا شدیم میخواهیم در خصوص سئو تصاویر صحبت کنیم. استفاده کنید. علاوه بر گوگل از لحاظ روانشناختی نیز این کار خیلی اهمیت دارد. به همین دلیل است که همیشه باید سعی کنید تعداد تغییر مسیرها را کاهش داده و اطمینان پیدا کنید که فقط یک تغییر مسیر در یک صفحه دارید.

همه این سناریوها نیاز به اجرای یک تغییر مسیر دائمی 301 هستند. هرچه عناصر بیشتری در یک صفحه وب نیاز به بارگذاری داشته باشند، کاربران شما باید مدت بیشتری منتظر بمانند. بررسی بازدیدکنندگان، نحوه یافتن کاربران اینترنتی، تجزیه و تحلیل وب سایت های رقبا، بررسی کلماتی که گوگل می گوید و به دست آوردن بهترین کلمات کلیدی از جمله مواردی هستند که قبل از ایجاد یک وب سایت باید در نظر بگیرید. از به کار بردن کاراکترها و کلمات غیر ضروری خودداری کنید. در غیر اینصورت تولید محتوا یا گرفتن بک لینک ، یعنی دیگر بخش های سئو ( سئو داخلی و خارجی ) ثمر و فایده ای نخواهند داشت. بسیاری از سایت ها دارای کدهای غیر ضروری و فراموش شده هستند که به وجود خود ادامه می دهند.

2. انجام پروژه سئو اگر به صورت اصولی و حرفه ای آغاز شود، نقطه آغاز آن، از زمان قبل از طراحی سایت شروع می شود نه پس از اینکه وب سایت طراحی گردید. از راه اندازی سئو وب سایت تا بهینه سازی مداوم سئو ، تیم متخصص ما در زمینه سئو گردش های ساده ای را برای پیگیری سئو ایجاد کرده اند که به شما کمک می کند رقبا را در نتایج جستجو بالاتر ببرید. بهدلیل اینکه سایتهای ایرانی اکثرا در خارج از کشور میزبانی میشوند، CDN کمک زیادی میتواند بکند. اخیرا در ایران نیز سرویسهای CDN راهاندازی شدهاند که میتوان به ابرآروان اشاره کرد.

سپس وارد بخش Performance » General Settings شوید و به بخش Minify در صفحه اسکورل نمایید. با کمک Chrome Developer Tools ، می توانید هر کد CSS و جاوا اسکریپت استفاده نشده را مرور کرده ، سپس حذف کنید. بخاطر اینکه که مرورگر شما اولین نسخه وبسایت را به حافظه سپرده و سپس میتواند با خروج از صفحه خاصی و بازگشت دوباره به آن صفحه، آن صفحه وب را با سرعت بیشتری بارگیری کند. HTTPS از ارتباط بین مرورگر و سرور شما در برابر رهگیری و دستکاری مهاجمان محافظت می کند. سئو معمولا بصورت On Page (سئوی داخلی) و Off Page (سئوی خارجی) مطرح می شود که به تمامی موارد در ارتباط با سئو بر روی سایت، سئوی داخلی سایت و به تمامی مواردی که در ارتباط با سئو در خارج از سایت انجام می شود سئوی خارجی سایت گفته می شود. تمیز کردن کدها گاهی سخت از تمیز کردن آنهاست ، پس در کد نویسی همیشه به کدهای تمیز توجه کنید.

صفحات نازک را نمی توان به سادگی به عنوان صفحاتی با حجم کم محتوای متنی توصیف کرد زیرا گاهی اوقات مقدار کمی از محتوای یک سایت معتبر تمام چیزی است که برای ارضای نیت کاربر لازم است. شما میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینهای سایت خود را به کمک آموزش مای لازمی که در سایتها وجود دارد، بهصورت رایگان و بدون پرداخت هزینهای انجام دهید امروزه افراد میتوانند بهآسانی تنها با دیدن چند ساعت فیلم آموزشی طراحی سایت و همچنین سئوی سایت خود را انجام دهند اما گاهی ممکن است شما وقت لازم را برای گذراندن دوره مای آموزشی نداشته باشید. این به آنها کمک می کند تا نسخه صحیح را به کاربران خود ارائه دهند. نکته حائز اهمیت اینجاست که کلمات کلیدی که بیشتر کاربران از آن در موتور جستجو استفاده می کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا همین کلمات هستند که بازدید یک سایت ( تعداد کلیک) را بالا برده و رتبه آن را در گوگل افزایش می دهند. لازمه موفقیت فرآیند تحقیق کلمات کلیدی درک کامل از کسب و کار و حوزه کاری است. ممکن است وسوسه شوید که این جزء سئو را به طور کامل نادیده بگیرید.

در ادامه به اختصار هر سه دسته را توضیح خواهیم داد. Content Delivery Network (به اختصار CDN) یا شبکه تحویل محتوا، یکی از مواردی است که استفاده از آن میتواند تاثیر محسوسی را در سرعت بارگذاری سایت شما داشته باشد. هر کدام از این پلاگینها تعدادی کد به سایت ما اضافه میکنند. مهمترین اتفاق خوبی که در سئو تکنیکال میتواند روی سایت ما بیفتد، بالا بودن سرعت لود یا بارگذاری کامل سایت است. حتما سایتهایی با بنرهای بزرگ و حجیم را مشاهده کردهاید که باید زمان زیادی را صرف بارگذاری کامل آنها کرد. پس برای ایندکس راحت تر صفحات سایت ، باید سئو تکنیکال را به صورت کامل انجام داد . گوگل ربات های باهوش و قدرتمندی دارد و به سئو تصاویر اهمیت زیادی می دهد. سئو فنی که زیر مجموعه سئو داخلی به حساب می آید موجب شناخت بهتر سایت توسط موتورهای جست جو می شود، زیرا سرعت سایت را افزایش می دهد و کراول شدن آن به واسطه ربات های خزنده گوگل را آسان می کند. بنابراین ایجاد یک ساختار منسجم از لینکهای داخلی سبب میشود تا موتورهای جستجو به درک درستی از سایت و محتوای آن برسند. انواع سئو میتوانند برای سایت شما مفید باشند، اما به هیچ عنوان از سئو منفی استفاده نکنید.

بهترین روشهای بسیاری وجود دارد، اما برخی تغییرات بیشتر از سایرین بر رتبهبندی و ترافیک شما تأثیر میگذارند. سئو تکنیکال موانع شناسائی و پیمایش صفحات سایت را توسط گوگل تحت نظر می گیرد و آنها را بر طرف می کند و این باعث می شود که صفحات به خوبی توسط گوگل ایندکس شود . اگرچه بهتر است اندازه را به حداقل لازم محدود کنید زیرا تصاویر بزرگ بسیار سنگین هستند و می توانند زمان بارگذاری شما را به شدت مختل کنند. با توجه به آنکه سایت شما یک سایت خبری است و صفحات گوناگونی در سایت وجود دارد، میتوانید خبر های مختلف سایت را به یکدیگر لینک دهید تا کاربران صفحات مختلف سایت را نیز مشاهده کنند. موتورهای جستجو توسط ربات صفحات را شناسائی و پیمایش می کنند .

اگر میخواهید ترافیک ارگانیک را از موتورهای جستجو جذب کنید، داشتن یک وبسایت بهینهسازی شده ضروری است، زیرا اگر کاربران نتوانند به سایت شما دسترسی یا حرکت کنند، طراحی و محتوای سایت بیفایده میشود. کپشن یا توضیحات تصویر معمولا توسط تمام کاربران خوانده میشود، طبق نتایج جالب یک بررسی، احتمال خوانده شدن توضیحات تصاویر 3 برابر بیشتر از متن محتوای شماست، بنابراین سعی کنید تا جایی که میتوانید از این فرصت استفاده کنید یا حتی میتوانید از لینکسازی در این قسمت بهره ببرید. تگ کنونیکال برای گوگل دستورالعمل مشخصی ندارد و رباتهای گوگل میتوانند طبق صلاحدید خودشان تگ canonical انتخابی ما را کنار بگذارند. ما در وب نسیم مهمترین عبارات کلیدی کسب و کار شما را بر اساس اولویت، طبقه بندی کرده و به شما ارائه میکنیم.

این امر محرمانه بودن، یکپارچگی و احراز هویت را برای اکثریت قریب به اتفاق ترافیک WWW امروزی فراهم می کند. پس اگر می توانید کدهای مربوط به html و css و javascript را کوتاه تر بنویسید ، این کار در بهبود سایت به شما کمک می کند. این ابزار کاملاً رایگان به شما کمک می کند مرحله به مرحله شخصیت شخصی را ایجاد کنید. اما باید خاطر نشان کرد که سئو تکنیکال کمی سخت تر از دو بخش دیگر سئو می باشد و باید توسط شخصی حرفه ای و مسلط بر طراحی سایت ، کد نویسی ، هاستینگ ، دیجیتال مارکتینگ و البته سئو آنجام شود .

اگر پروژه شخصی دارید و نیاز به راهنمایی دارید، در قسمت نظرات مطرح کنید و پاسخ دریافت کنید. در مورد قالبها و طرحها، یک قانون کلی ضروری است که باید به خاطر بسپارید: «کمتر، بیشتر است». در هنگام کدنویسی Frontend (سمت کاربر)، برنامهنویس برای تمرکز بیشتر و خوانایی کد توسط انسان، هر دستور را بهطور مرتب در یک خط مینویسد و به میزان زیادی از فاصله و فضاهای خالی استفاده میکند. وجود مقالات پر محتوا باعث جلب توجه مخاطبان میشه و از این رو سایت های دیگه هم به سایت شما لینک میدن و اینطوری ترافیک سایت شما بیشتر میشه و باعث بهبود سئوی سایت شما میشه. در 10 سال گذشته، من ده ها فرمول مختلف دیسکریپشن رو آزمایش کردم. به گونه راحت تر می توانیم بیان کنیم که متا دیسکریپشن (Meta Description) در حقیقت متا تگی میباشد که در آن به صورت مختصر درباره ی اطلاعات صفحه پرداخته ایم که کاربر میتواند آن را در صفحه گوگل میبینید.

عنوان متا و توضیحات متا یا Meta Title و Meta Description موضوعاتی هستند که گوگل در صفحه نتایج جستجو به کاربران نمایش میدهند. در حال حاضر، با رشد الگوریتم های هوش مصنوعی بخصوص در گوگل که بیشترین سهم از جستجوی کاربران را دارد. بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، یک صفحه از پیش ساخته 404 دارند که کار شما را آسان می کند. با اجزای فنی وب سایت شما – مانند نقشه سایت، سرعت صفحه، ساختار URL، طرحواره، ناوبری سایت و موارد دیگر سروکار دارد. CDN تمام سرورهای اینترنت در سراسر دنیا را پوشش میدهد و زمانی که شما از این سرویس استفاده میکنید، اطلاعات سایت شما روی تمام این سرورها ذخیره میشود. CDN از تمام اطلاعات ثابت شما مثل فایل های جاوا اسکریپت، CSS، تصاویر، فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و صرفا فایلهایی که احتمال بهروزرسانی بالاتری دارند مثل متون و HTML را از سرور اصلی بارگذاری میکند. تنها مشکل در استفاده از CDN این است که معمولا رایگان نیستند (یا سرویس رایگان محدودی دارند) و باید هزینهای به صورت ماهیانه یا سالیانه برای آن پرداخت کرد. برای مشاهده تاثیر بهکار گیری CDN میتوانید از ابزار GTmetrix استفاده کنید. برای مثال اگر به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید.

با این کار به موتورهای جست و جو می گویید که هر دو آدرس مربوط به یک وب سایت است. بدون یک پایه فنی قوی سئو، محتوای شما هیچ صدایی برای موتورهای جستجو نخواهد داشت. وقتی شما در موتور های جستجو به کمک سئو رتبه بالایی داشته باشید، برای شناساندن خود به کاربران و افزایش ترافیک وب سایت تان به هزینه کمتری برای تبلیغات نیاز خواهید داشت. اینجا با موارد تکنیکال وب سایت کار خواهید داشت. همانطور که میدانید طراحی سایت به کمک کد نویسی ، به یک تیم حرفهای برای طراحی سایت نیاز دارد و شما بدون دانش کد نویسی نمیتوانید طراحی سایت انجام دهید و طراحی سایت به کمک کد نویسی کمی وقتگیر است و احتیاج به زمان دارد. این خزنده ها به کمک لینک های بین صفحات وب از صفحه ای به صفحه دیگر و از سایتی به سایت دیگر حرکت میکنند. به طور کلی در یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای حدود ۸-۱۲ بار تکرار کیورد کافیست.

بنابراین با توضیحات متا ما کاربرا رو به سایت و مطلبمون دعوت میکنیم. بنابراین با توجه به این موضوع دونستن درباره این مسئله میتونه راز های زیادی در زمینه Core Web Vitals رو براتون حل کنه. شرکت سئو باید از نیازهای منحصر بفرد بیزینس شما آگاه بوده و توانایی سازوار کردن مدل بیزینس، صنعت و اهداف شما با استراتژی­های سئو رو داشته باشه. این مدل پرسونا از دو مدل قبلی دقیقتر است اما طراحی آن وقت زیادی میبرد. مزیت نهایی سئو تکنیکال (سئو فنی) این است که اگر یک سایت کاملاً بهینه داشته باشید، احتمالاً ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد می کنید، اما مزایای فردی بی شماری برای پیاده سازی سئو فنی وجود دارد. 1. متخصص سئو باید دو سطح بهینه سازی را بشناسند یعنی بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی سایت. ولی بهتر است برای تکمیل آن ها از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

این فایلی است که به کراولر های موتورهای جستجو کمک می کند تا تصمیم بگیرند چه صفحاتی را بخزند و چه صفحاتی را کراول نکنند. برای بهینه سازی توضیحات متا از متن های ساده استفاده کنید؛ چرا که موتورهای جستجو علامت های ریاضی را به صورت کد HTML می شناسند و اگر از کاراکترهای ریاضی در توضیحات متا استفاده کنید، این علامت ها یک کد شناسایی شده و نادیده گرفته خواهند شد. در نتیجه، تلاش های بهینه سازی شما برای گرفتن و شروع تأثیرگذاری بر رتبه های شما زمان کمتری می برد. برایان دین اظهار کرد که سرعت بارگذاری صفحه یعنی مدت زمانی که برای نشان دادن همه محتوا در یک صفحه لازم است، در ده عامل برتر رتبه بندی سئو گنجانده شده است. البته هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیکهای کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کردهاند را تنبیه خواهد کرد. البته اگر به صورت دستی وارد کنید، موارد دلخواه خود را نمایش خواهد داد. سایتی در ابتدای کار خود شروع به رپورتاژ، بک لینک مقالات بلند و طویل میکند. سئو خارج از صفحه : گرفتن اعتبار توسط بک لینک ها از سایت های معتبر و مرتبط . سئوی خارج از صفحه به موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما چقدر محبوب و مفید است از طریق رای اعتماد – به ویژه بک لینک ها یا لینک هایی از سایت های دیگر به سایت شما.

سئو تکنیکال باید بهینه شود تا پایه و اساس لازم را ایجاد کند که محتوا و لینک های شما را با بهترین محیط بازاریابی ممکن فراهم کند تا بتوانید بدون هیچ مانعی در نتایج موتورهای جستجو بدرخشید. سئو یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است. یکی از عنصر های سئو تکنیکال، سرعت وب سایت است. عنصر فوقالعاده مهم زیر در سئو تکنیکال، شکل دادن به یک معماری وب سایت هوشمندانه است که سئو دوستانه ای نیز دارد. سازگاری با موبایل دومین عنصر سئو تکنیکال است وبه اندازه سرعت وب سایت مهم است. چگونه سایت مپ بسازیم؟ دقیقا همین حالت برای وب سایت شما هم وجود داره و اگه قصد دارید کار شما به صورت بلند مدت باشه باید یک رتبه خوب در موتور جستجو گوگل داشته باشید تا از طریق اون کاربران هدفمند وارد سایت شما بشن. کلمه کلیدی دروازهای است که کاربران را به صفحه نتایج موتورهای جستجو و در نهایت وبسایت شما خواهد کشاند. همچنان که می دانید ، مهمترین و اولین مرحله از سئو شناخت سایت و صفحات آن به موتورهای جستجو می باشد. دنیای گوگل، یک دنیای متفاوت و بسیار بزرگ است که در حال حاضر به یک منبع بسیار عظیم اطلاعاتی تبدیل شده است.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی