لباس بتمن واقعی بچه گانه

با توجه به این که کارا دلوین بیشتر به عنوان یک مدل فعالیت دارد تا بازیگر، تقویم کاری او نیز نسبت به اکثر بازیگرانی که میتوانند نقشی همچون هارلی کویین را بازی کنند، خلوتتر جدیدترین لباس بتمن خواهد بود. کارا دلوین کسی بود که در فیلم اول Suicide Squad هم حضور داشت ولی نه به عنوان هارلی کویین بلکه در نقش انچنترس (Enchantress). بتمن از طیف گسترده ای از ابزارهای حرفه ای استفاده می کند و از این نظر از خود کارآگاه گجت هم مجهز تر است! در صورتی که The Suicide Squad نظر مخاطبان را جلب کند، ساختن آثار بیشتر بر اساس این فیلم و شخصیتهای آن، که هارلی کویین گل سرسبدشان است، مطمئناً در دستور ساخت قرار میگیرد.

با این که رابرتس نقشی شبیه به هارلی کویین را تا به حال بازی نکرده است، اما اگر او قبول میکرد در Suicide Squad بازی کند، احتمالاً هیچ گاه مارگو رابی را به عنوان هارلی کویین نمیشناختیم. دیگری هم میشل (Mitchell) است که احتمالاً به دان میشل (Don Mitchell)، شهردار شهر گاتهام که شاید یکی از قربانیان ریدلر باشد، اشاره میکند. او چندین بار با دیگر دوستان ابرشرور خود شامل زن گربهای و پویزن آیوی همکاری کرده است، که بعدها این سه نفر تشکیل تیمی با عنوان سیرنهای گاتهام سیتی دادند. سابقاً به کار روانشناسی در تیمارستان آرکهام واقع در گاتهام سیتی میپرداخت. پس از انجام این کار شما تنها باید منتظر بمانید، تا محصولتان ارسال شده و درب منزل تحویل بگیرید که این پروسه بین ۱ تا ۷ روز ممکن است طول بکشد و شما در این مدت زمان می توانید لباس خود را درب منزل دریافت لباس پسرانه بتمن کنید.

امکان استفاده از این لباس در داخل و یا خارج از منزل وجود خواهد داشت و می توانید با این لباس به ورزش کردن نیز بپردازید چرا که وزن آن سبک بوده و الیاف آن به گونه ای در نظر گرفته شده است که هوا به خوبی در داخل آن حرکت خواهد کرد. در واقع ایوان ریچل وود برای ایفای نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad در نظر گرفته شده بود اما در نهایت آن نقش به مارگو رابی رسید. مارگو رابی گفته که حتی خودش هم نمیداند که دوباره نقش هارلی کویین را بازی میکند یا نه. دارای خروج از دنیای سینمایی مارول، جرمی رنر و الیزابت اولسن برای این تریلر جنایی اهمیت هم همکار شدند. با خرید این محصول می توانید وارد دنیای ابرقهرمان ها شوید و علاوه بر آن هدیه ای بسیار مناسب هم به عزیزان خود بدهید. بسیاری از والدین به دنبال لباس های ارزان قیمت بتمن هستند و توصیه ما این است: کیفیت و نوع دوخت را فدای یک محصول ارزان نکنید، زیرا لباس هایی با کیفیت بسیار پایین در بازار وجود دارد که به طور طبیعی احتمال بیشتری نسبت به خرید لباس اصلی Batman At دارند. فیلم The Batman قرار است در اوایل دوران فعالیت بروس وین به عنوان یک ویجلنتی به وقوع بپیوندد اما به نظر او توانسته با نیروی پلیس ارتباط کاری برقرار کند.

اما اگر مارگو رابی نتواند برای حضور دوباره در نقش هارلی کویین قانع شود، یا برنامه کاری او با برنامهریزیهای برادران وارنر هماهنگ نباشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ فیلمی که اصلاً نتوانست موفق باشد و شاید برادران وارنر با انتخاب وینستد در نقشی به جز هانترس بتواند به نوعی این فیلم را به دست فراموش بسپارد و به زیر فرش جارویش کند. وقتی که بتمن را با خدایان دیگری که در دنیای او میتوان مقایسه کرد، درمییابیم که او تنها یک انسان است و همین انسانبودنش را به قهرمانی تبدیل میکند برای طرفداران میکند. بهطور مثال او قادر به ضربه فنی انسانهای معمولی تنها با دو ضربه مشت یا یک لگد است. در واقع فیلم نه تنها پتانسیل خیرهکننده بازیگری چون واتانابه را هدر داد و از آن بهره نبرد بلکه پیچش داستانی مرتبط با شخصیت رأسالغول هم دیگر چندان تأثیرگذار و شوکهکننده از کار درنیامد. هر کدومشون هم انگار قابلیت جدید دارند. حرکت کردن با این لباس بسیار سخت بود و اگر میخواست برگردد و جهتش را عوض کند باید به کل برمی گشت نمی توانست گردنش را به عقب برگرداند اما این لباس توانست کلیشه های قبلی در زمینه ی طراحی لباس را در هم بشکند و لباس های بتمن رو به عصر جدید وارد کند.

توجه کنید. فروشگاه Milli Junder لباس های جدید بتمن را در سایزهای مختلف عرضه می کند. پیدا کردن ارزان ترین قیمت تابلوی نقاشی رنگ روغن طرح جوکر کد 01 در میان فروشگاه های اینترنتی ایران، همچین می توانید نقد و بررسی تابلوی نقاشی رنگ روغن طرح جوکر کد 01 و مقایسه با سایر محصولات مطالعه کنید، محصولات فروشگاه دیجی کالا را با سایر فروشگاه های مقایسه کرده و از کد تخفیف استفاده کنید. گرچه در مواقعی میتوان نقاط ضعیفی از امید را پیدا کرد، اما بدون شک این فیلم تاریک ترین و افسرده کنندهترین فیلم بتمن تا به امروز است. یک سارق حرفه ای که علاقه زیادی به سرقت اشیا گرانبها دارد و خصلت آدمکشی ندارد (گرچه در بعضی داستان ها دست به این کار هم زده) و شخصیتی دو گانه دارد و با حزب باد حرکت می کند. وقتی بچهها همراه دوستانشان لباس بتمن و لباس شخصیت های کارتونی دیگر را میپوشند، رابطه ها اجتماعی و آداب معاشرت و همکاری اهمیت همدیگر را یاد میگیرند.

دینی، شخصیت هارلی را از یکی از اجراهای آرلین سورکین، ستارهٔ اپرا، الهام گرفته بود که در آن، آرلین لباس یک دلقک پوشیده بود. شاید برای مخاطبان مقداری غافلگیر کننده باشد که بفهمند مت ریوز برای طراحی لباس این مبارز طرفدار عدالت، از شخصیتهایی الهام گرفته که آنقدرها هم شبیه به بتمن نیستند. من باید با تغییر چهرهٔ خود، در دلشان رعب و وحشت ایجاد کنم.» وقتی او در این اندیشه بود، خفاشی در کنار پنجره پرواز کرد و همین، الهام بخش بروس برای شخصیت خفاشی خود بود. تهیه یک هدیه مناسب برای جشن های مهمی مانند تولد کار چندان راحتی نیست چرا که علاوه بر زمان کافی نیاز به فکر و دقت بیشتری دارد تا عزیزان بتوانند در کنار اختصاص هزینههای کافی یک هدیه مناسب و ایده آل را نیز خریداری نمایند. از طرفی مری الیزابت وینستد در فیلم Birds of Prey سال ۲۰۲۰ در کنار مارگو رابی به ایفای نقش پرداخته و شخصیت هانترس (Huntress) را به تصویر کشیده است. ریچل وود میتواند هارلی کویین را به طرز متفاوتی از مارگو رابی به نمایش بگذارد. مارگو رابی نیز نقش شخصیت را در فیلمهای سینمایی (۲۰۱۶)، (۲۰۲۰) و (۲۰۲۱) ایفا کردهاست.

از طرف دیگر، برادران وارنر به شدت به دنبال چنین دسته آثار موفق از کمیکهای دیسی است تا بتواند دنیای سینمایی خود را پس از دردسرهای فراوان احیا کند. نکته نهایی اینکه هر بازی اساسی نقاط قوت و ضعف می باشد و همین بازی هم از این قاعده مستثنا نبوده و با نقاط قوت و ضعف می باشد و همین چنین وجود ندارد که همین بازی خالی از اختلال و اشکال باشد. در عین حال صدای او مانند آوا و صدای کریستین بیل برای کاراکتر پر قدرت و مرموزی مثل مرد خفاشی مناسب نبود و زیاده روی سازندگان فیلم در نشان دادن خشونتهای تند بتمن در قبال دشمنانش با تردیدها و صبرهایی که این قهرمان خیالی معمولاً در مورد بعضی دشمنانش به خرج میدهد، در تعارض بود و این تردیدها هرچند به شکلی کامل و درست توسط کریستین بیل هم به نمایش گذاشته نشده بود، اما از ورسیون افلک بسیار اصولیتر و بهتر بود. از طرفی، هم تدوینگران و هم کارگردان، صحنه­های احساسی را به خوبی به تصویر کشیده­اند و مخاطب را با خود همراه کرده­اند.

در سال ۲۰۰۵ کریستوفر نولان دوباره طرفدارن را با بتمن آشتی داد. بازی Batman Begins تقریباً به داستان فیلم وفادار میماند و همراه بسیار مناسبی برای این فیلم ساخت ۲۰۰۵ است. Feb 22, طرز لباس بتمن 2020 – بهتازگی ویدیو و تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم The Batman منتشر شده که نمای کاملی از لباس نو بتمن را ارائه میدهد. سابقه بازیگری او نشان میدهد که وینستد میتوان از پس یک سکانس رقص به خوبی یک سکانس اکشن بربیاید. این واقعیت که جیسون در نهایت برای نجات بتمن باز میگردد، کاملا برعکس، نشان میدهد که جوکر اشتباه میکند. هنگامی که مشخص شد قرار است کارا در این فیلم ایفای نقش کند، تصورات اولیه از ایفای نقش معشوقه جوکر بود اما در نهایت او را در نقش انچنترس دیدیم.

یکی از بیماران او فردی به نام جوکر بود که تمام اسرار خود را برای او بازگو کرد و در نهایت هارلین شیفته این شاه زاده جنایتکار دلقک شد. پس از بستری شدن جوکر در تیمارستان، او مجذوب جوکر شد و داوطلب شد تا او را روانکاوی کند. هارلی کویین اولین بار در بتمن: مجموعه انیمیشنی، قسمت «لطف جوکر» (به انگلیسی: Joker’s favor) حضور یافت و پس از آن، در بتمن شمارهٔ ۱۲ (سپتامبر ۱۹۹۳) در داستانهای مصور نقش ایفا کرد. هارلی کوئین، همچون جوکر، در مجموعهٔ انیمیشنی، شوخطبع و در داستانهای مصور، جنایتکاری خطرناک است. پال دینی و بروس تیم، در ۱۱ سپتامبر ۱۹۹۲، هارلی کویین را وارد داستانهای بتمن کردند تا مکمل مؤنث جوکر باشد.

اما پیش از ورود به قلب مناظره، لازم است که او را از وجود خطری که همیشه هنگام مناظره در کمین است باخبر سازیم؛ اشتباهی ناآگاهانه که بهآسانی میتواند او را در مناظره زمین بزند: مغالطهی مصادره به مطلوب. Freeze کمک کند. همچنین دیگر لباسی که در این DLC وجود دارد، لباس بتمن در فیلم The Dark Knight Rises می باشد که مسلما طرفداران این فیلم می توانند از این لباس در بازی لذت ببرند. اصلی وجود همین تفاوتها البته الهامگیریهای واضحی را در این ظاهر از تعدادی ظواهر دارای اسمو رسم دنیای کمیکها و بازیهای ویدیویی میتوان دید. به این ترتیب، ان کسی خواهد بود که توانسته نقش دو نفر از مهمترین شخصیتهای مونث دنیای کمیکها را به تصویر بکشد. صحیح همانطور که هیث لجر مهم اجرای شگفتانگیزش در شوالیه ظلمت چهره یی مختص از جوکر ارائه داد، اساسی استعمال از یک گریم عالی، کالین فارل پنگوئن را به تیتر یک گانگستر در دنیای واقعی به تصویر میکشد؛ و بله وحشتناک به لحاظ میرسد.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی