ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و احراز هویت آموزش تصویری آستیریک آکادمی

ارز تتر برای معاملات لانگ و ارز بیت کوین برای معاملات شورت که شما می‌توانید بسته به نوع پوزیشن خود و سرمایه‌ای که در اختیار دارید وام دریافت کنید وارد معامله شوید. صرافی ارز دیجیتال کوکوین انواع روش‌های معاملاتی را برای کاربران خود فراهم کرده است که معاملات اسپات و فیوچرز جزیی از آن‌ها است. همچنین شما می‌توانید از معاملات مارجین در صرافی کوکوین استفاده کنید.

آخرین اخبار ارز دیجیتال

استاد فرض کنید با پاسپورت کشوری مثلا سوئد وریفای کردیم ، آیا برا ترید نیاز هس که با ای پی سوئد وارد بشیم ؟ یا اینکه بعداز وریفای بدون نگرانی از ایران وصل بشیم و ترید کنیم. بله امکانش هست که بدون فعالسازی این گزینه حساب بسازید و فعالسازی کنید. اما خیلی از کاربران هم اعلام کردن که احراز کردن ولی حسابشون بسته نشده. 💬 هرگونه سوال و یا ابهام درباره روند ثبت نام در صرافی کوکوین را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید. برای احراز هویت به سطح نهایی باید تصویری از خود با در دست نگه داشتن مدرک شناسایی و یادداشتی مطابق تصویر زیر بازگذاری نمایید. توجه داشته باشید که فرمت تصویر باید JPG یا PNG باشد و حجم آن باید کمتر از 4 مگ باشد.

به احتمال زیاد میزان سود شما با ریسک پذیری شما رابطه مستقیم دارد. در نتیجه حضور در بازار رمز ارز دیجیتال، مانند حضور در هر بازار سرمایه گذاری مستلزم تجربه و تخصص میباشد. شما در بازار رمز ارز دیجیتال چه مبتدی باشید؛ چه متخصص، احتیاج به استفاده از سیگنال دارید.

در آن فروخته نمی شود.

ابتدا از طریق لینک ورود وارد وبسایت صرافی کوکوین می‌شویم. آقایان Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ صرافی کوکوین را در هنگ کنگ تأسیس کردند. مقر اصلی این سایت که در آن ارز رمزنگاری شده، معامله می‌شود، در seychelles است. مدتی است که شایعه قطع همکاری صرافی کوکوین با ایرانیان در برخی کانال‌های تلگرام دست به دست می‌شود.

منبع تأمین پرداخت پاداش‌های کاربران با توکن KCS چیست؟

شما برای امنیت حساب کاربری خود در آموزش صرافی کوکوین می‌توانید از طریق سربرگ «Account Security» موجود در پروفایل حساب کاربری‌تان اقدام نمایید. یکی از آن‌ها مربوط به فعالسازی SMS برای دریافت کدهای امنیتی است. پس از طی کردن مراحل فوق به صفحه اصلی حساب کاربری خود در سایت صرافی کوکوین منتقل می‌شوید.

این رمز با رمز حساب کاربری متفاوت است و اگر از قبل رمزی تعیین نکرده باشید به راحتی قابل تنظیم است و اصلاً نگران نباشید. تنها به جای واردکردن رمزی که از قبل دارید باید یک رمز جدید و تأیید آن را وارد کنید. درصورتی‌که به تازگی رمز تعیین کرده‌اید باید ۲ ساعت منتظر بمانید.

در این ویدئو آموزشی شما بطور کامل مرحله به مرحله با نحوه ثبت نام و تنظیمات حساب کاربردی خود در صرافی کوکوین توسط تدریس مهندس حامد غلامی آشنا خواهید شد. صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از بهترین صرافی ها با لایه های مختلف امنیتی می باشد. لطفا بررسی کنید که آیا حساب شما رد پاکت صادر کرده است یا خیر. اگر رد پاکت صادر کرده باشید و رد پاکت دریافت نشده باشد. لطفاً نگران نباشید وجوهی که دریافت نشده است پس از ۴ روز به حساب شما بازگردانده می شود.

استفاده از مطالب سایت آموزش باینری آپشن ، باینری آپشن کلاب با ذکر منبع بلامانع است. درآمد این سایت مثل اکثر سایتهای معتبر فقط از طریق تبلیغات است. هیچ پکیج آموزشی و سرویس سیگنال یا … در آن فروخته نمی شود. Referral Code کد کسی هست که شما رو دعوت کرده میتونید r3K7N9Y را وارد کنید. گذر واژه‌ای قدرتمند با بیش از ۸ کاراکتر، شامل اعداد و حروف لاتین بزرگ و کوچک را انتخاب کنید. طبق تصویر بالا ایمیلی که به آن دسترسی دارید را وارد کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی کوکوین ثبت نام بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و احراز هویت آموزش تصویری آستیریک آکادمی

توسط لاله هلندی

لاله هلندی