معرفی انواع گل رز + حقایق جالب و خواندنی در مورد گل رز پرشیالرن | atisflower

سلام وقت بخیر.من گل رز خیلی دوست دارم ممنون بابت محصولات خوبی که دارید. گل رز رنگ و بوی عالی به مجالس و خانه میدهد و انرژی مثبت به افراد میفرستد من به شخصه با دیدن و بویدن گل رز سرحالتر میشوم. این نوع گل رز اغلب بسیار بلند بوده با شکوفه هایی که به صورت گروهی در ساقه ها دیده می شود. و دارای خاکی مرطوب با زهکشی بالا باشد تا رشد خوبی داشته باشد .

http://dekoram.irگل های رز رونده در حیاط منزل و اطراف خانه منظره زیبا و دیدنی را ایجاد خواهند کرد. ارتفاع و عرض گل رز هلندی به ابعاد۶۰ تا ۹۱ سانتی متر می رسد. این نوع از رز به عنوان یک گروه از گل های رز هیپرید است. این گیاه ساقه های بسیار بلندی دارد و با شکوفه هایی که بصورت گروهی هستند دیده می‌شود. پرورش گل رز از طریق دانه هم امکان پذیر است ولی خیلی رایج نیست ، بهتر است که دانه ها در فصل بهار کاشته شود.

اولین نوع رز باغی قدیمی : رز آلبا

این گیاه یک بافت مخملی بسیار جذابی دارد که رنگ آن سیاه می‌باشد. این گیاه به دلیل رنگ منحصر به فرد خود درمیان گل ها در میان دوستداران گل سرخ شهرت و محبوبیت بسیاری دارد. از شرایط کاشت مهم باکارای مشکی محیطی با نور کامل خورشید می باشد. این نوع گیاه برای مقاصد زینتی و تجاری بسیار مناسب بوده و کاربرو های فراوانی بخصوص برای فضای سبز خواهد داشت.

خرید گل رز

بعد از آوردن به خانه گل ها را حتما داخل آب قرار بدهید زیرا باعث کم شدن عمر گل می شود. حداقل روزی ۶ ساعت باید نور به گیاه برسد تا به خوبی رشد کند. گل هلندی مقاومت خوبی در برابر بیماری‌ها دارد؛ اما به هرحال حواستان به بیماری‌های احتمالی باشد تا گل از بین نرود.

  • تقلید مناسب از شرایط منطقه ای بومی آنها، شکوفه های رز مانند زیادی را در شگفتی معماری یک گیاه به ارمغان می آورد.
  • خود را جدا کنید، این کار باعث می­شود انرژی به تمام گیاه به قسمت­های سالم برسد.
  • لازم به ذکر است با افزایش رشد گیاه، فرمول تغذیه گل رز تغییر می کند.
  • مهمترین و رایج ترین آفت برای گل های رز، شته گل سرخ است.
قطر هر یک از مجله خبری گل و گیاه آتیس‌های آن حدود ۱۲.۵ سانتیمتر است و تا ۱۱۰ گلبرگ دارد. هم چنین رز سرخ بهشت یکی از بهترین بو‌ها را در میان همه رزهای جهان دارد. خاک های شنی رسی، لومی و یا خاکی که کمی رسی بوده، و دارای ۱۰ درصد مواد آلی می باشد، برای رشد و پرورش گل رز هلندی مناسب است.

۲) آبیاری مناسب گل رز چهار فصل

توسط لاله هلندی

لاله هلندی