تجهیزات اتاق فرار- اتاق فرار تجهیزات شهربازی سیدا الکترونیک محصولات شهربازی | allescape

ازآنجاکه اتاق‌های فرار یک پدیده نسبتاً جدید هستند، هنوز حوادث زیادی در آن اتفاق نیفتاده است و این بدان معنی نیست که لزوماً خطری وجود ندارد. اگرچه تمامی اتاق‌های مجموعه توسط اجراکننده‌های مربوطه از طریق دوربین‌ها تحت کنترل هستند، اما اگر آتش‌سوزی یا هر حادثه دیگری رخ دهد، احتمال اینکه اجراکننده و گیم‌مسترها بتوانند درب اتاق‌های قفل‌شده را باز کنند بسیار کم است. رایج‌‎ترین راه‌حل، فراهم کردن راهی برای خروج اضطراری است که بازیکنان می‌توانند در صورت لزوم ازآنجا خارج شوند و تمامی اتاق‌ها باید در طراحی دکور دارای درب خروج اضطراری باشند. این مسئله باید پیش از بازی به‌خوبی برای بازیکنان شرح داده شود.

البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. مجموعه اتاق ‌فرارهای اسکیپ‌می با هم‌فکری و همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد.

مرحله هفتم در طراحی اتاق فرار:

همچنین باید در مورد انشعابات و تأسیسات برق، گاز و آب ساختمان نیز مطمئن شد که سالم و نکات ایمنی رعایت شده طراحی دکور اتاق فرار باشد. اینکه از متخصصین کمک بگیرید شاید در ابتدا گران‌تر به نظر برسد اما با توجه به تجربه متخصصین، احتمال موفقیت پروژه افزایش و تعداد اشتباهات کاهش پیدا می‌کند. نگارش سناریو بازی ممکن است کاری آسان به نظر برسد؛ اما نوشتن سناریوی باکیفیت، فرآیند مفصلی دارد که نیاز به داشتن اندک دانش روانشناسی، طراحی بازی و آشنایی با گروه مخاطب دارد. پس از تکمیل اتاق، تجزیه و تحلیل 10 تا 15 دقیقه ای از نقاط قوت و ضعف تیم خود و همچنین آمار تک تک بازیکنان دریافت خواهید کرد. اگر دو راه مختلف برای حل معما وجود داشته باشد، بازیکنان گیج می‌شوند و میزان رضایت آنها از بازی به شدت کاهش می‌یابد. زیبایی حضور در کنار اعضای خانواده و دوستان در اتاق فرار همین است که هر کدام می توانید دانش و ایده های خود را روی میز بریزید.

  • معمولا کسانی که به دنبال محک زدن هوش خود هستند از انجام دادن این بازیها لذت زیادی میبرند.
  • توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید.
  • مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که با رعایت این نکات و مسائل ریز تونسته تو این سال ها برای خودش اعتباری کسب کنه و تقریبا همه اتاق های فرارش از رنکینگ و رده بندی خیلی بالایی برخورداره.

فراموش نکنید اتاق فرار یک بازی گروهی است بدون کمک به هم معماها حل نمی‌شوند. یکی از مهمترین بخش‌های مربوط به اتاق فرار معما است، شما و تیم شما باید معماها را حل کنید تا بتوانید لذت پیروزی و خروج از اتاق فرار را مزه کنید. اتاق فرار اجزا و بخش‌های متفاوتی دارد که در خصوص هر یک از آن‌ها قبلا مفصل توضیح داده ایم اگر در این خصوص سوالی دارید می‌توانید مقاله اسکیپ روم چیست؟ را مطالعه کنید. در اتاق فرار با یافتن هر سرنخ هیجانی غیر قابل وصف برای بازیکنان پدید می آید، باز شدن هر قفل شبیه به باز شدن دریچه ای به دنیای ناشناخته هاست، در پشت هر قفل اتفاقی است که پیش از آن بازیکنان هیچ اطلاعی از آن نداشته اند. کثر بازیکن ها تمایل دارن به جای اینکه از هوش و تفکر انتقادی استفاده کنن، حدس بزنن. غالبا پیش میاد که تیم بازی یه تئوری نادرست پیدا می کنه و این تئوری رو اونقدر گسترش می ده تا جایی که وارد یه مسیر اشتباه بشه و بفهمه تئوریش غلط بوده.

اتاق فرار مایندر اسکیپ یکی از اتاق‌های فرار جذاب تهران است. یک بازی دارد به نام ناگفته که در ژانر ترسناک بوده و دلهره‌آور است. این بازی ۱۰۰ دقیقه زمان نیاز دارد و برای انجام آن بایستی ۴ تا ۱۰ نفر باشید.

بهترین اتاق فرار های تهران | 20 اتاق فرار تهران + معرفی و آدرس

تجهیزات اتاق فرار- اتاق فرار تجهیزات شهربازی سیدا الکترونیک محصولات شهربازی | allescape

توسط لاله هلندی

لاله هلندی