اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا-آل اسکیپ

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا-آل اسکیپ

دکوراسیون داخلی این اتاق مانند یک کشتی ساخته شده است که شما باید با استفاده از آن به ماجراجویی بپردازید. دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید. توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت دارید.

سلامت شما اولویت اول ماست، لطفا قبل از ورود به مجموعه این مطلب را مطالعه فرمایید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… شما در مسیر مسافرت در کنار جاده هتلی می بینید و برای اقامت یک شب وارد این هتل می شوید .

  • این اتاق فرار کرج در ژانر تاریخی – ماجراجویی طراحی شده است.
  • اتاق اصولی، پکیجی از سلامت جسمانی و روانی است که می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف کند.
  • معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند.

فرار از زندان ، از یک قاتل زنجیره ای ، از یک مخمصه و یا هر جا و هر زمانی. هدف اصلی اتاق فرار در حفظ پویایی ذهن ، رشد هوش فردی و اجتماعی و توان کار گروهی شما و هم گروهی هایتان بوده و همچنین موجب می گردد اعضای شما در خانواده ، شرکت ، مدرسه و یا هر اجتماع دیگر با یکدیگر تفریحی سالم و سازنده را تجربه داشته باشند. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس اسکیپ روم کرج بگیرید.

مجموعه اسکیپ هوم

در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می به‌عنوان اولین اسکپ روم و اتاق فرار ایران با گروهی از جوانان خلاق و مبتکر بازی‌هایی به گستردگی تمامی سلایق فراهم کرده است تا شما لذت شیرین تجربه اولین حل معما اتاق فرار خود را بتوانید به بهترین نحو بچشید. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند. بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با همفکری و حل معما در زمان مشخص‌شده از آن محیط خارج شوید.

آدرس ما

برای خیلی از مردم سوال پیش میاد که تو اتاق فرار چه لباسی باید بپوشیم؟ جواب این سوال همیشه اینه که لباسی رو بپوشید که توش راحتید چون ممکنه ی سری مراحل اسکیپ روم به عهده شما باشه و لباسای تنگ یا مجلسی و … اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید. اتاق فرار (خانه خاکستر) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (شکنجه گاه زامبی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دلاوران واقع شده است.

اتاق فرار سوبیبور(Sobibor)

برای کسانی که تاحالا تجربه بازی اتاق فرار رو نداشتن بهتره که از بازی هایی شروع کنن که ژانر ساده تری دارن و تنوع معماهاشون کمتر هست. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند.

نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند. ما در این مطلب از مجله علی بابا قصد داریم همه‌چیز را درباره این بازی برای شما توضیح داده و چند تا از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بسیار بزرگ‌تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی‌تری درونشان در جریان است و قیمت اتاق فرار در این سبک و سیاق، معمولا بیشتر است.

در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. اتاق فرار انیگما سعی کرده تو طراحی اتاق فرار و طراحی معمای اتاق فرار فضایی رو ایجاد کنه که شما از موضوع بازی به شدت لذت ببرید و ی خاطره خیلی خوب از اتاق فرار رو برای خودتون بسازید. گیم مسترهای اسکیپ روم انیگما هم همیشه سعی میکنن لحظات شادی رو برای شما رقم بزنن تا بهترین خاطره اتاق فراری خودتون رو داشته باشید. که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. تنها کسی که می‌تونه پرده از راز این سرقت برداره شما هستید.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی