معنی رنگ گل رز چیست؟ قرمز، صورتی، سفید، زرد و .. | atisflower

گل رز مینیاتوری گونه‌ی بسیار متنوع با استفاده‌های مختلف است. مردم این گل‌های رز مینیاتوری را به خاطر ظاهر منحصر به فرد و یا به دلیل نیاز به فضای کم برای کاشت، انتخاب می‌کنند. این گل‌ها را می‌توان در گلدان به عنوان گل آپارتمانی نیز پرورش داد. از گل رز مینیاتوری می‌توان برای تزیین فنس‌ها و همچنین کاشت به صورت گروهی در تخته‌های گلی استفاده کرد.

شاخه گل رز طلایی

حتی ممکن است گل‌دهی گیاه ضعیف شود یا حتی اصلا گل ندهد. بنابراین در طول نگهداری از گل رز بهتر است آن را در محلی با درخت‌های بلند یا سایه زیاد نکارید. گل رز بنفش کمتر مورد توجه است اما نمادی از انتقال پیام عشق در نگاه اول، جذابیت یا ستایش است. گل های رز بنفش اغلب با سلطنت و شکوهمندی همراه هستند.

باکس گل رز با 17 شاخه گل سرخ

گل رز ، دارای گونه های بسیار زیادی بوده و از لحاظ فرم، رنگ، عطر، دوام و تنوع شکل، یکی از زیباترین و محبوبترین گلهاست. گل رز در زبان فارسی تاجیکستان، گل صد برگ از تیره گل سرخ است، که نزدیک به ۱۵۰ گونه از آن در جهان وجود دارد و هر ساله صدها نوع به این مجموعه اضافه می‌گردد. وقتی از گل‌ها سخن می‌گوییم، اولین گلی که به ذهنمان خطور می‌کند، گل رز است.

http://dekoram.ir

بعد از ثبت مجله خبری گل و گیاه آتیس از طریق سایت انگور، یک کد پیگیری برای شما ارسال می‌گردد. شما می توانید کد مورد نظر را داخل سایت وارد کرده و وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. شما همراهان عزیز میتوانید با هماهنگی کارشناسان فروش گلفروشی انگور از طریق نرم افزار واتساپ تماس بگیرید و عکس محصول خود را دریافت و مشاهده کنید. زمانی باید گل رز را پرورش دهید که دما بین ۴۰ تا ۶۰ درجه فارنهایت در طول روز باشد. این نوع رز گیاهی ترکیبی بوده و بومی منطقه خاصی نمی باشد ، قد ان بین 90 تا 1.20 سانتی متر است و به نور کامل خورشید نیاز دارد. بیشتر گونه‌های گل رز بومی آسیا هستند و تعداد کمتری از آن‌ها بومی آمریکای شمالی و تعداد کمی در اروپا و شمال غربی آفریقا میباشند.

مراحل کاشت رز

شما می‌توانید از دسته گل‌های رنگارنگ رز برای خوشحال کردن خانواده، دوستان یا حتی همکارتان استفاده کنید و با خرید گل رز هلندی آنها را با این هدیه خاص سورپرایز کنید. برای مشاهده نمودار نوسانات قیمت گل رز به پایین صفحه مراجعه کنید. از نظر عشق،معنی رنگ گل رز آبی،تجسم میل و شهوتاست و به عنوان هدیه به یک دوست نیز می‌توانندنشان‌دهنده‌ی عشقی دست نیافتنی اما لطفی غیرقابل وصفباشد.

  • بعضی کودهای خاص نیز وجود دارند که باید به صورت ماهانه به گل‌های خود بدهید.
  • اگر گل رز شاخه‌ای تهیه کرده‌اید یا هدیه گرفته‌‍اید، به سرعت آن‌ها را در یک ظرف آب سرد قرار دهید.
  • برگ قسمت پایینی را از ساقه جدا کرده و بعد قسمت انتهایی که به شکل زاویه دار برش داده شده بود را آغشته به هورمون ریشه زایی کنید و بعد قلمه را در خاک مناسب گلدانی بکارید.
  • هنگام خرید گل رز در فروشگاه گل، چند بسته غذای گل بخرید.
  • از نظر تنوع رنگ گل بسیار غنی است و گل بریدهٔ آن ساقهٔ محکمی دارد و مناسب گذاشتن در گلدان است.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی