راهنمای جامع نگهداری از گل رز به زبانی ساده گُل‌سِتان | atisflower

طول مناسب هر یک قطعه برای برش ۱۵ سانتی‌متر است و بهتر است در هر قطعه سه ردیف برگ وجود داشته باشد. شاخه‌های بریده‌شده برای اینکه به‌سهولت در خاک فرو بروند، نخست با کارد برش داده و نوک تیز می‌شوند. به هر حال باید توجه داشت که نباید کلیه شاخه های یک بوته زار را در یک سطح قطع کرد بلکه باید شاخه های قوی را کمتر هرس کرده و شاخه های ضعیف را از سطح پایین تری قطع نمود. البته در صورتی که پس از چند سال شاخه های بسیار متراکم و به هم پیچیده شده اند می توان با یک هرس شدید کلیه شاخه ها را از ۳۰ سانتی متری سطح خاک قطع کرد. در غیر این صورت گیاه بیشتر دانه تولید می کند و گل های بیشتری نمی دهد.

دسته گل دلبر کد 6211

رز هیبریدی چای یکی دیگر از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین گونه‌های این گیاه که به‌خاطر گل‌های بزرگ‌اش مشهور شده است. بیشتر گل‌های شاخه بریده که در فروشگاه‌ها می‌بینید از همین گونه هستند. اولین نمونه از این گل در سال ۱۹۰۷، از ترکیب رز دورگه چای و رز پولیانتا به وجود آمده‌است. گل آن از نوع خوشه‌ای است و در اوج زمان گلدهی بوته با گل پوشانده می‌شود.

بررسی وابسته به عشق شهوانی (انگلیس) کد 2/146

برای یکی از عزیزانتان چند مجله خبری گل و گیاه آتیس رز سبز بفرستید تا او را خوشحال یا شگفت زده کنید. این نوع گل های مینیاتوری برای قرار گرفتن روی دیوار و یا سبد بسیار مناسب هستند و برای تزئیین خانه یا راهروها از آن‌ها استفاده می‌شود. در طول مدت زمان پرورش گل هر پنج یا شش روز آبیاری را انجام دهید اما زمانیکه برای اولین بار طبق یک قاعده زمانی خاص آب دادید به آن پایبند بمانید و آن را تغییر ندهید. فاصله‌ی بین هر آبیاری وابسته به نوع خاک، نوع رز و شرایط آب و هوایی متفاوت خواهد بود. دوباره آب دهید و خاک اطراف گیاه را با دست به صورت تپه در آورید تا از گل رز در هنگام ریشه دواندن و جای گرفتن در خاک مراقبت کند. قبل از کاشت گیاه، مخصوصا کاشت آن در باغچه بهتر است ریشه گیاه را حدود 8 ساعت در آب قرار دهید.

  • بعد از رز های هیبرید چای و گراندیفلورا ، این نوع از رز ها جزء محبوب ترین ها هستند.
  • ضمن اینکه سایز مناسب گلدان و وجود سوراخ‌های تخلیه آب در کف آن نیز جزء ملزومات گیاه است.
  • لحن همچنین به باروری و جوانی اشاره دارد، که با این واقعیت همسو است که سبز آرام‌بخش است و خوش‌بینی را برای بیننده تقویت می‌کند.
  • این رز ها بومی مکان خاصی نبوده زیرا گیاهی ترکیبی هستند و نیاز به نور آفتاب کامل دارند.
  • به عنوان مثال، رز بنفش که در نگاه اول دلربایی و عشق را نشان می‌دهد، درحالی که رز نارنجی نشانی ازشور و اشتیاق دارد.

انواع مختلفی از گل رز بالا رونده وجود دارد که روش کاشت همه آنها مشابه می باشد و این کار در هر زمانی بین بهار تا پاییز امکان پذیر است. گل های رز رونده در حیاط منزل و اطراف خانه منظره زیبا و دیدنی را ایجاد خواهند کرد. جذابیت رز نارنجی در حد گل رز قرمز نیست اما تقریباً همان معنا و مفهوم را می دهد. به طور کلی و اصولاً رنگ زرد نمادی از شادی، خوشحالی و تقدس است.

http://dekoram.ir

این کار باعث می‌شود تا ساقه‌ها را بهتر ببینید و همچنین از بیماری‌های احتمالی برای گیاه خود جلوگیری کنید اما تمام برگ‌ها را نکنید. در مناطق سردسیر باید گیاه خود را از سرمای زمستان محافظت کنید. به‌این‌منظور می‌توانید گیاه را در نزدیکی دیوار یا سرپناهی بکارید تا از شر بادهای بسیار سرد در امان باشد. اگر هم منطقه‌ای بسیار سرد زندگی می‌کنید احتمالا مجبور باشید در طول زمستان، گیاه را با پوشش و محافظ، بپوشانید تا گرم‌تر بماند. ضمن اینکه پاشیدن مالچ روی خاک نیز می‌تواند باعث گرم ماندن ریشه‌ها شود. استفاده از مطالب گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

باکس گل رز با تزئین قلب و شکلات

توسط لاله هلندی

لاله هلندی