دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

در یک نگاه کلی می توان این طور گفت که دو روش کلی برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد. روش اولی که برای نصب این دریچه ها استفاده می شود به روش “پیچ از رو” معروف بوده و روش دوم نیز تحت عنوان روش ” پیچ مخفی (پیچ از داخل)” شناخته می شود. جهت افزایش هوای بازگشتی به فن کویل و دسترسی به قطعات فن کویل در زمان تعمیر آن نیازمند استفاده از دریچه فن کویل خواهید بود. فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد. از دریچه زیر فن کویل نیز جهت جانمایی دقیق محل قرارگیری آن در سقف استفاده خواهد شد. به منظور دسترسی و تعمیر و نگهداری دستگاه فن کویل و دمنده و مکنده‌هایی که در سقف تعبیه می‌شوند از این نوع دریچه استفاده می‌شود.

درباره پخش نیرو سپهر مهار

جهت انجام سرویس دوره‌ای و تعمیر تجهیزات فن کویل نیازمند مشخص بوده محل نصب فن کویل خواهید بود. این جانمایی توسط دریچه بازدید فن کویل انجام شده و از طرفی با خاصیت دکوراتیو بودن خود موجب بهبود ظاهر فضای محیط داخلی خواهد شد. سیسم‌های خنک‌سازی فراوانی در دنیا مورد استفاده قرار گرفته و دریچه فن کویل نیز یکی از آن‌ها است.

معیارهای دیگری که باید هنگام انتخاب دریچه بازدید زیر فن کویل مورد نظر قرار دهید عبارتند از محل نصب (روی سقف، کف زمین، یا روی دیوار) و ساختار سیستم تهویه هوای دریچه زیر فن کویل ساختمان. مجموعه تهویه نظری با بیش از 20 سال سابقه تولید انواع دریچه هوا و فن کویل قادر امکان خرید مستقیم از شرکت را برای شما فراهم ساخته است. با انجام استعلام قیمت دریچه دسترسی فن کویل و خرید آن از شرکت تهویه نظری شاهد کاهش قیمت تمام شده فاکتور خود باشید. دریچه فن کویل همانطور که می دانید از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد که یکی دیگر از بهترین انواع مربوط به این تجهیزات را دریچه های فن کویل خطی کله قندی شکل داده است که یکی از مناسب ترین انواع دریچه ها برای تعمیر و مکش هوای مطبوع بوده و دلیل نامگذاری مربوط به این محصولات، طراحی و شکل آن می باشد. دریچه بازدید فن کویل با مکش زنبوری یکی از محصولاتی است که تقریباً می توان گفت از محصولات کم کاربرد برای دریچه زیر فن کوئل میباشد. از دلایلی که می توان گفت کارفرمایان کمتر از این دریچه استفاده می کنند این است که بعد از مدت زمان کوتاهی با توجه به مکشی که دستگاه دارد باعث می شود تا چهار خانه های زنبوری پر از گرد و غبار شود و شکل ظاهری دریچه با توجه به اینکه در مکان های اصلی نصب می گردد و ابعاد بزرگی دارند چهره زشتی بر روی سقف خط ایجاد شود.

  • البته دریچه زیر فن کویل از سه نوع متریال آلومینیومی ،چوبی و پی وی سی ساخته می شود.
  • دریچه بازدید فنکویل استیل در فضاهای اتاق عمل یا اتاق های تمیز کلین روم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مراجعه کنندگان به وب سایت ما می توانند قیمت های عرضه شده برای دریچه های زیر فن کویل وب سایت ما را با قیمت های موجود در فروشگاه های دیگر نیز مورد مقایسه قرار داده و از این طریق به ارزان تر بودن محصولات ما پی ببرند.
  • گروه صنعتی عباس نژاد از برترین تولیدکنندگان انواع دمپرهای کنترلی هوا، دمپر ضد آتش و دمپر ضد انفجار با استانداردهای جهانی محسوب می‌شود.

اطلاع از ویژگی ها و خصوصیات دریچه های بازدید زیر فن کویل به شما در انتخاب دریچه مناسب و استفاده درست از آن کمک می کند. زمانی که فن کویل به بیشترین هوای بازگشتی جهت بهبود کارکرد خود نیاز داشته باشد از دریچه مشبک یا لانه زنبوری فن کویل استفاده خواهد شد. این دریچه با ویژگی ظاهری خود علاوه بر زیبایی محیط داخلی موجب جلوگیری از خرابی فن کویل نیز خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

شما می توانید نمونه های مختلف مربوط به این مدل از دریچه ها را از همین فروشگاه پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌شود که هر نوع از این دریچه‌های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف تقسیم می‌شود. باید دقت داشت در انتخاب این محصول یکی از ضعف‌های مشهود در این نوع دریچه زیر فن کوئل مکش محدود این دریچه ها می باشد. به طوری که بعد از مدت زمان کوتاهی در هوای گرم تهویه اتاق نامناسب میشود و باعث این می شود که فشار زیادی به دستگاه وارد آید و در نتیجه عمر دستگاه کوتاه می شود. دریچه های زیر فن کویل از جنس پروفیل و ورق آلومینیوم ضد زنگ می باشند .

این دستگاه های ساده اما کاربردی و مهم مقرون به صرفه تر ازسیستم های کانالی یا حرارت مرکزی که با هواساز کار می کنند، هستند. جهت استعلام قیمت دقیق هر مدل از دریچه زیر فن کویل با ما تماس بگیرید . عموما دریچه زیر فن کویل باسه متریال فلز، چوب و پلاستیک ساخته می شود که استفاده از این جنس ها بستگی به شرایط آب و هوایی و محیطی و جغرافیایی محل استفاده دارد. خط زیر فن کویل خطی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده و با لولاها و پیچ های مخفی به عرض فریم ثابت می شود و خط زیر فن کویل خطی به دو شکل لولایی و وزنی ساخته می شود. این دریچه خطی اجازه می دهد تا هوا از محیط به داخل محفظه فن کویل جریان یابد. می توانیم پشت دریچه زیر فن کویل خطی تزئین کنیم تا به عنوان فیلتر عمل کند و از ورود و خروج حشرات و انتقال گرد و غبار جلوگیری کند.

دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

توسط لاله هلندی

لاله هلندی