با نگهداری گل رز آشنا شوید ایران درخت | atisflower

همچنین رز بنفش یکی از گل های مناسب برای انواع جشن ها و یا گل آرایی با تم سفید و بنفش می باشد. متاسفانه گل رز در اثر چیده شدن خیلی زود پژمرده می‌شود. اما چند راهکار ساده برای نگه داشتن طولانی‌تر شاخه گل رز وجود دارد که در ادامه به شما می‌گوییم. اگر گل رز شاخه‌ای تهیه کرده‌اید یا هدیه گرفته‌‍اید، به سرعت آن‌ها را در یک ظرف آب سرد قرار دهید. قبل از قرار دادن در آب، شاخه گل رز را به صورت مورب برش بزنید.

سبد گل رز هلندی گل گیفت کد GG0011

مجله خبری گل و گیاه آتیس رز یکی از زیباترین و محبوب ترین گل هاست که به پادشاه گل ها هم شهرت دارد. در انواع گونه ها و رنگبندی متنوع و جذاب موجود است. این گل زیبا در همه مناسبات، جایگاه خاص خود را دارد و جلوه ی زیبایی به آنجا می بخشد.

با گل استکانی یا زنگوله ای بیشتر آشنا شویم

قبل از کاشت گل رز جوان در حیاط خلوت خود، خاک باید شخم زده شود تا علف های هرز از بین برود و خاک برای گیاه جدید آماده شود. شرکت رزپک از اواسط سال 1399 شروع به تهیه و فروش عمده‌ی گل و برگ شاخه بریده به همکاران گل‌فروش در سراسر کشور کرده است. اما سختی آن این است که باید دو هفته منتظر باشید تابذر ها جوانه بزنند.

  • بهترین زمان برای خواباندن گل رز در هوا در فصل بهار است٬‌ درست بعد از اولین گل دهی از آنجایی که این بهترین و فعالترین زمان برای رشد است.
  • لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال بفرمایید تا در تکمیل اطلاعات و پرورش گلهای زیباتر بهم کمک کنیم.
  • طول ساقه بین ۴۰–۲۰ سانتیمتر و قطر گل انتهای شاخه بین ۲٫۵–۱٫۵ سانتیمتر است.
  • سایه های تیره صورتی حس قدردانی را منتقل می کند، در حالی که صورتی کم رنگ معمولا برای ایجاد حس تحسین، شادی یا ملایمت استفاده می شود.
پس از اینکه گل‌ها اولین شکوفه خود را زدند، می‌توانید از کودهای قوی استفاده کنید چراکه در این زمان ریشه به خوبی جای گرفته است. اگر شما در حال پرورش گل رز در باغچه و حیاط خود هستید، تقریبا سه فوت بین هر گیاه فاصله بیاندازید تا فضای کافی برای رشد را داشته باشند و گردش هوا به خوبی انجام شود. چاله کاشت گل رز باید به اندازه‌ی کافی عمیق و عریض باشد تا به ریشه اجازه دهد به خوبی جای بگیرد.

گل رز آلبا (Alba Roses)

اگر گل رز شما رونده است، با یک داربست آن را حمایت کنید. این گل ها خاک های عمیق، لومی، اما با زهکشی خوب را ترجیح می دهند. PH خاک، برای گل رز باید کمی اسیدی (pH از 5.5 تا 7) باشد. در صورت خرید نهال ریشه لخت ( ریشه ای که در خاک قرار ندارد)، ممکن است مجبور شوید آن را یک شب قبل از کاشت، خیس کنید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی