گل لاله : نکات طلایی نگهداری، انواع نماد گل لاله آوری کود | atisflower

برای این که بمجله خبری گل و گیاه آتیس از این گیاه و گل محافظت کرد بایستی در شرایط اقلیمی مناسبی آن را پرورش داد. این گل به دما حساس میباشد و باید در هوای خوب و دمای مناسب نگه داری گردد. اگر به دنبال این هستید که گل لاله‌ای که پرورش میدهید آب کمتری مصرف کند آن را در محیط های روباز کشت کنید. سعی کنید گل لاله خود را در خاک هایی که رطوبت بالایی دارند کشت نکنید. گل لاله برای اینکه گل دهی خوبی داشته باشد به نور آفتاب و نور زیادی نیاز دارد. در اطراف آن نباید گیاهی که نباید ايجاد می کند کاشته شود.

  • با شروع فصل بهار، بوته های لاله از زمین بیرون می آیند و شروع به گل دادن می کنند.
  • همچنین در صورتی که لایه کاغذ مانند روی پیاز وجود ندارد آنرا نخرید.
  • آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.
  • برخی از رنگ‌های گل لاله بسیار کم یاب هستند از این رو بسیار با ارزش بوده و از قیمت های بسیاری برخوردار می باشند.
  • بهترین خاک برای لاله مخلوط کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت است.
  • ارتفاع گیاه بعد از رشد و گلدهی حداکثر به 30 سانتی متر میرسه و پیازش میتونه چند سال زیر زمین بمونه و تعدادش زیاد بشه.

برای پرورش گل لاله بهتر است از خاکی سبک استفاده شود. برای سبک شدن خاک می‌توانید به آن مقداری ماسه و شن اضافه کنید. بهترین خاک برای لاله مخلوط کوکوپیت، پیت ماس و پرلیت است.

پیاز گل لاله رنگارنگ :

بستر باغ را با استفاده از چنگال یا پنجه باغ آماده کنید تا خاک را به عمق30 تا 38 سانتیمتر شل کنید، سپس در یک لایه 5 تا 10 سانتیمتر کمپوست مخلوط کنید. خاک باید دارای زهکشی خوب، خنثی تا کمی اسیدی، حاصلخیز و خشک یا شنی باشد. همه لاله ها از مناطقی که رطوبت بیش از حد دارند بیزارند. کاشته نشده پیدا کردید، آنها را بکارید و از شانس خود استفاده کنید. برای خرید بذر گل می توانید از این لینک استفاده نمایید.

دیکشنری آبادیس

توان برخی از نمونه های آن را به عنوان گیاهی گلدانی نیز پرورش داد. لاله ها یکی از گل هایی هستند که فوراً قابل تشخیص هستند، اما قطعاً همه آنها یکسان نیستند! 75 گونه مختلف و بیش از 3000 گونه در حال حاضر شناخته شده وجود دارد. واریته های جدید نیز به طور مرتب کشت می شوند، بنابراین این تعداد فقط افزایش می یابد.

تا جایی که در نقاشی‌های آن دوره بارها تصویر لاله را شاهد هستیم. شپشک آرد الود از برگسار و غنچه های گیاه تغذیه می کنند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رام گل می باشد و هرگونه کپی پیگرد قانونی دارد. دخترش است حتی زمانی که لاله در حال شکوفه دادن است، پیاز برای نسل بعدی تقسیم می شود. سالیانه از کمپوست استفاده کنید تا مواد مغذی مورد نیاز برای شکوفه های آینده را فراهم کنید.

http://dekoram.ir

توسط لاله هلندی

لاله هلندی