راهنمای جامع نگهداری از گل رز به زبانی ساده گُل‌سِتان | atisflower

به دنبال گل رزی با گلبرگ های خوش فرم و خوش رنگ بگردید. برای جلوگیری از پژمردگی گل رز ، حتماً هر چند روز آب آنها را عوض کنید، از یک گلدان بسیار تمیز استفاده کنید و آنها را در نقطه خنک نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تازه نگه داشتن گل رز مراحل زیر را مطالعه کنید. گل های سفارشی شما توسط سفیرهای گل بازار در تاریخ مورد نظر به آدرس عزیزان شما ارسال می گردد.

دسته گل رز آبی 20 شاخه ای هلندی (طبیعی)

این گل ها تنها گل هایی هستند که می توانند در رساندن پیغام عشق، با رز قرمز رقابت کنند. رز قرمز، احساس واقعی عشق و علاقه و اشتیاق شدید را نشان می دهد و در بیان احترام، تحسین و وفاداری کاربرد دارد. در زمان روم مرسوم بوده که اگر مکالمه‌ای در زیر گل رز انجام می‌شد به معنی آن بود که مکالمه بسیار محرمانه است و برای مخفی نگه داشتنش باید تلاش کرد. این گل که حتی با نام رز استاندارد هم شناخته می‌شود، در هر شاخه، گل دارد و هر گل به بلندی ۱ الی ۶ سانتی متر است. این گونه از رز زمان زیادی برای گل دادن نیاز دارد، به طوری که چرخه خیلی طولانی خواهد داشت.

http://dekoram.irآنها به طور معمول دارای خوشه های بزرگ از گل های کوچک هستند، و به رنگ های سفید، صورتی و قرمز در می آیند. گل رز پولیتانا به دلیل شهرت آنها به عنوان گیاهانی با کمبود نگهداری، مقاوم در برابر بیماری و سفت و سخت بودن محبوبند. بهترین زمان کاشت و نگهداری گل رز در باغچه وقتی است که گیاه در حال استراحت است یعنی پاییز و اوایل بهار؛ یادتان باشد که هیچ‌گاه این گیاه را در زمستان و زمینی که یخ زده نکارید. البته اگر می‌خواهید گیاه را در گلدان بکارید، می‌توانید این کار را در هر زمانی از سال انجام دهید. اگر قصد نگهداری از گل رز در گلدان را دارید نیز خبر خوب این است که رزهای گلدانی نیز با این اقدام رشد بهتری خواهند داشت.

پرورش بذر رز

ضمن اینکه سایز مناسب گلدان و وجود سوراخ‌های تخلیه آب در کف آن نیز جزء ملزومات گیاه است. بهترین زمان برای کاشت و نگهداری گل رز البته در باغچه در فصل پاییز و زمانی است که هوا هنوز خنک است و بیش‌ازحد سرد نشده باشد. گیاهی که در پاییز کاشته شده باشد رشد بهتری دارد و 2 الی 3 هفته زودتر از زمان مقرر شروع به گل‌دهی می‌کند. در صورتی که این گل را به عنوان هدیه انتخاب کرده‌اید، می‌توانیم آن را همراه متن دلخواهتان و شیوه‌ی سورپرایز کردنی که مد نظر دارید از طرف شما ارسال کنیم. در گُل سِتان سعی شده، قیمت انواع گلهای رز هلندی در گونه ها،رنگ‌های متنوع وکیفیت بالا با قیمت مناسب نسبت به بازار برای شما تهیه گردد.

  • تکثیر رز از طریق کاشتن بذر، پیوند , قلمه‌گیری و خوابانیدن انجام می‌شود.
  • گرچه رسما به عنوان یک کلاس جداگانه شناخته نمی‌شود، اما گل رز دیوید آستین (که گاه به آن انگلیسی گفته می شود) در بین مصرف کنندگان و خرده فروشان بسیار محبوب است.
  • گزینه دیگر این است که رزهای مینیاتوری خود را در تابستان به بیرون منتقل کنید.
  • این نوع رز به تازگی توسط آمریکایی‌ها پروش یافته است و در مقایسه با دیگر انواع گل‌های مینیاتوری به خصوص گل‌های میکرو، دارای اندازه‌ی بزرگ‌تری می‌باشد.
  • در این زمان به صورت سبک آبیاری کنید و در محیطی با دمای در حدود 22 درجه سانتیگراد و میزان نور کافی قرار دهید.

مجله خبری گل و گیاه آتیس رز را برای نگهداری در منزل بیشتر در باغچه‌ها می‌کارند. اما انواعی از رز هم وجود دارند که می‌توان آن را در گلدان نگهداری کرد. گل رز هلندی و گل رز رونده از گونه‌هایی هستند که در گلدان نگهداری می‌شوند. گل‌های رز سبز نمایانگر طبیعت، بازجوانی و باروری هستند. این می‌تواند بازجوانی در روحیه یا جسم انسان باشد و اغلب گل رز سبز به عنوان نمادی برای ثبات و تعادل استفاده می‌شود.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی