آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

در این روش شما می‌توانید سفارش‌ها شرطی خود حذف اکانت کوینکس را انجام دهید. یعنی تعیین کنید زمانی که قیمت ارز موردنظر شما به محدوده خاصی رسید با حجم مدنظرتان خرید انجام شود. توجه داشته باشید که پسورد انتخابی شما باید شامل حروف بزرگ، کوچک و اعداد باشد تا بتواند نمره قابل قبولی دریافت کند.

سلام اگر از در ثبت نام در قسمت کد معرف کد a6qpz را تایپ کنید به شما تخفیف خوبی میدهد. هر بازار مالی به بستری برای خرید و فروش دارایی‌ها… وب‌کم رایانه یا دوربین موبایل را مقابل چهره خود بگیرید و گزینه Start را انتخاب کنید. منتظر بماند تا فرایند چهره‌نگاری خودکار به پایان برسد.

SBF سعی در جمع‌آوری سرمایه دارد

ولی اگر باز هم نشد، برای رفع مشکل به پشتیبانی سایت (تیکت) پیام دهید. کادر دوم در تصویر زیر (۲ گزینه) دارد، شما باید )انتقال عادی( را انتخاب کنید. تمامی حقوق برای صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکس اونیکس محفوظ است .

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex به همین دلیل است که توانسته سایتی طراحی کند که نزد کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است و امنیت قابل قبولی نیز دارد. برای تغییر زبان سایت کافی است همانند تصویر بالا روی بخش مشخص شده توسط فلش قرمز رنک کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب نمایید. امروز می‌خواهیم صرافی را به شما معرفی کنیم که کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی در آن فعالیت نمایند بدون اینکه دغدغه مسدود شدن حسابشان را داشته باشند. پس از تمام شدن گام‌های این عملیات، متن «com» و آدرس صندوق پستی ثبت شده در احراز هویت گوگل نشان داده می‌شوند تا کدهای پویای حساب‌های مختلف متصل را از هم متمایز کند. به وب‌سایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و از منوی «Account» در گوشه بالا سمت راست، روی بخش «تنظیمات حساب» کلیک کنید.

صرافی کوینکس (CoinEx)| آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس

همانطور که در تصویر می بینید، باید تمام کادرها را پر کرده تا اطلاعاتتان ثبت شود. همه قابلیت ها در کوینکس نمی توانند از ویژگی «تائید اعتبار شناسه» بهره مند شوند، بلکه فقط حساب های کوینکسی که سقف برداشت های 24 ساعته دارند، می توانند شامل این تائید اعتبار شوند. داخل ایمیلیتان را چک کنید، کدی فرستاده شده که باید آن را در کادر زیر کپی کرده و در نهایت را بزنید. در کادر زیر باید کد فرستاده شده به ایمیل خود را تایپ کرده و روی بزنید. ثبت نام در این صرافی شامل مراحل متعددی است که در ادامه همه آنها را توضیح خواهیم داد.

پس از این کوینکس ایمیلی حاوی کد 6 رقمی برای شما ارسال می کند و شما باید این کد را کپی کرده و در کادر Email Verification Code وارد کنید. ویژگی دیگری که این صرافی را از دیگر صرافی ها متمایز می کند کیف پول اختصاصی کوینکس به نام viawallet است. این صرافی جفت ارز های بسیار زیادی را پشتیبانی می کند. صرافی کوینکس یکی از بهترین و پر سود ترین سایت ها در مقابل بورس ایران است. خب حالا میتونید براحتی از منوی بالا سمت راست، زبون سایت رو “فارسی” کنید تا همه قسمت ها واستون راحت بشه و در غیر این صورت من آموزش به زبون انگلیسی رو واستون آماده کردم که در ادامه قرار میدم.

این سرویس ها در کنار محتوایی که به صورت روزانه از اخبار، تحلیل، آموزش ارز دیجیتال در اختیار شما قرار میگیرد، میتواند مسیر موفقیت در بازارهای مالی بین المللی را برای شما هموار کند. پس از ورود به صفحه امنیت تصویر زیر را ملاحظه می‌کنید. بر روی فعال سازی موبایل که با کادر قرمز مشخص شده و هنوز فعال نشده است کلیک کنید. پس از مطالعه شرایط و قوانین و در صورت موافقت بر روی کادری که بغل ” قانون و شروط استفاده از خدمات کوینکس ” است کلیک نکنید، چون دوباره به صفحه شرایط و قوانین برمیگردید. پس از دانلود نرم افزار بر روی فایل دانلودی کلیک کنید و تا وارد صفحه نصب نرم افزار همانند تصویر زیر شوید.

اما، انجام این معاملات نیاز به یک صرافی دارد؛ همانند انجام معاملات بورسی که نیاز به یک کارگزار دارد. یعنی معامله گران در میان تعداد وسیعی از نودهای شبکه، در راستای امنیت و تائید تراکنش ها کار می کنند و بونوس یا پاداش دریافتی آنها بر طبق مقدار ارز دیجیتالی که استیک کرده اند، صورت می گیرد. صرافی کوینکس در سال 2021، تغییراتی را در شبکه بلاک چینی خود ایجاد کرد. استیک رمزنگاری بوجود آمده، باعث شد تا کاربران موفق به دریافت پاداش نیز شوند. برای ارتقای سطح امنیت حساب کاربری خود در صرافی ها، حتما رمز عبور قوی بسازید و نزد خود در جایی مطمئن نگهداری کنید. بهتر است موارد زیر را برای حفاظت هرچه بیشتر مد نظر قرار دهید.

این صرافی جفت ارز های بسیار زیادی را پشتیبانی می کند.

اما شما عکس تراکنش هاتون که به ایمیل شما ارسال شده و یا از صرافی ها خرید تتر انجام دادید را مجددا واسشون ارسال بفرمایید تا مطمئن شوند خود شما هستین. – اگر شماره موبایل خود را هم ثبت کرده باشید، می تونید به کوینکس، اطلاع بدهید که این شماره موبایل شماست تا اطمینان آنها جلب شود که حساب، مال شماست. برای مثال شما با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس شده و با ۱۰۰ دلار از آن معامله انجام می‌دهید، پس از مدتی وارد ضرر شده و معامله به عدد لیکوئید نزدیک می‌شود. در این حالت، ۹۰۰ دلار موجود در اکانت فیوچرز که با آن معامله‌ای انجام نداده‌اید به‌عنوان پشتوانه لیکوئید عمل کرده و عدد لیکوئید را به تعویق می‌اندازد. مثلاً از ۱۲۰۰ دلار به ۱۱۰۰ و سپس به ۹۰۰ دلار و همین‌طور رو به پایین کاهش می‌یابد. درواقع برای به تعویق افتادن عدد لیکوئید از دارایی موجود در اکانت فیوچرز کوینکس استفاده‌شده و دارایی اصلی شما دچار ضرر می‌شود.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی