قیمت نهال گردو امریکایی پیوندی قیمت نهال گردوی امریکایی پیوندی نهال درخت-ارغوان نهال

قیمت نهال گردو امریکایی پیوندی قیمت نهال گردوی امریکایی پیوندی نهال درخت-ارغوان نهال

رنگ مغز گردوی پکان آمریکایی روشن تا بازه ی تیره می باشد و روغن و چربی بسیار خوبی را با خود به همراه دارد. مناسب ترین ارتفاعی که میتوان از این نژاد بهره مند شد، در ارتفاعات بین 750 الی 1500 متر از سطح دریا می باشد. دوستان سوالات زیادی در مورد میزان باردهی درختان در ۵ سالگی یا ۷ سالگی باغ میکنند که در پاسخ باید بگوییم که ما مقایسه نسبی می‌دهیم.

اگر می خواهید از گردو به عنوان کاربر مغز گردو استفاده کنید ، فاصله کاشت 2.5 تا 3.5 متر را در نظر بگیرید. اما اگر هدف نهایی شما گردو است ، نهال ها باید در فواصل 3 تا بیش از 3.5 متر کاشته شوند. گردوs سیاه و گردو انگلیسی که در هر دو گونه به یک روش کاشته می شود.

میوه این نهال کشیده شده و تفاله آن کهربا است.

میوه های گردو پوستی بسیار نازک و برگ دار دارند. هسته گردو شکل بیضی دارد و حدود 80 تا 85 درصد از میوه های آن هسته است. میوه این نهال کشیده شده و تفاله آن کهربا است. این یکی از انواع نهال های گردو است که حاوی هسته های با کیفیت بالا است. پوست درخت گردو شیلی بسیار نازک و محلول پاشی است.

  • سطح ارتفاع از دریای آزاد در کاشت نهال‌های گردو در مناطق مختلف با اقلیم متفاوت بسیار حائز اهمیت است.
  • نهال گردو چندلر برای ارتفاعات 400 تا 1200 متر از سطح دریا مناسب است و اگر ارتفاع زیاد شود، عملکرد این رقم کاهش خواهد یافت.
  • این گردو حدود 400 ساعت کمتر به سرما خرید نهال گردو احتیاج دارد.
  • این رقم در مناطقی عاری از یخبندان کاشته میشود.
  • ژنوتیپ برتر با داشتن تیم قوی و مجرب میتواند شما را در تمامی مراحل خرید و کاشت نهال گردو در تمام روز های هفته یاری کند.

این نهال مقاومت خوبی در برابر بیماری زخم دارد و این مغز به دلیل عملکرد مناسب رقم تجاری محسوب می شود. میوه آجیل بزرگ ، قیمت بسیار عالی نهال گردو این عدد همان تعداد گردو چندلر است. چندلر پرفروش ترین گونه درخت و نهال گردو است و در چند سال اخیر، چندلر به دلیل بهره وری و کیفیت عالی، بهترین نوع گردو برای باغ های جدید شناخته شده است.

فرنور را می توان در مناطق سردسیر کاشت و می توان آن را در ارتفاعات تا 1800 متر از سطح دریا کاشت. گردو فرنور درختانی مقاوم در برابر سرما هستند. گردوهای رنگ سفید و خوش طعمی را تولید می کنند و پوست نازکی دارند و باید در خاک های نرم کاشته شوند و کود مناسب به درخت داده شود.

عمر درخت گردو چندلر

میوه های گردو از نوع فندقه بوده که در آن فرابر میوه چوبی شده و توسط پوست سبز که منشاء برگ دارد، احاطه می شوند. اما با بالغ شدن درخت، گل های نر بیشتری تشکیل می شود و تطابق زمانی بین مرحله گرده افشانی و آماده بودن گل های ماده به وجود می آید. اکسین گردو لارا؛ به نسبت دیگر گردوها کمی بیشتر است و این موضوع سبب رشد طولی سریع در سال اول و دوم خواهد بود.

از پایه درخت 8-10 سانتی متر فاصله بگیرید و از همان شاخه نزدیک پایه ، یک برش و ضربدری زاویه ای ایجاد کنید. یک پا را به پارافین گرم آغشته کنید تا قلمه ها رشد کرده و جوانه بزنند. ساقه گردو؛ یعنی همان شاخه درخت مورد نظر را از پایه درخت جدا کنید ، بهتر است جوانه آن را بگذارید و با احتیاط آن را در پایه درخت جدید قرار دهید و محکم ببندید.

نهال گردوی فرنور (ارتفاع بین 0 تا 3000 متر از سطح دریا)

برای این کار ابتدا باید با جستجوی عبارت “ارتفاع از سطح دریای شهر خرم آباد” و قراردهی نام شهر خودتان به جای کلمه خرم آباد؛ در اینترنت از ارتفاع از سطح دریای منطقه خود آگاه شوید. سپس با توجه به اطلاعات محصول، میتوانید ارقامی که برای کاشت در شهر شما مطابقت دارند را بیابید. توصیه میکنیم فقط ارقام مطابق را در باغتان بکارید. درغیر اینصورت ممکن است نهال در باغ شما رشد کافی نداشته و یا به طور کامل بسوزد. تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است.

تولید آن نسبتاً از سال 9 تا 10 در مناطق کوهستانی با رشد خوب خواهد بود. سالیان سال است که نهالستان پالیزنهال با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی استان آ.غ در حوزه ی فروش نهال شناسنامه دار جزو پیشتازان است. و امروزه موفق به تولید انواع نهال پیوندی شده است. جهت کسب اطلاع از قیمت نهال میوه با مشاوران ما در پالیزنهال تماس بگیرید.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی