پرده شید قیمت پرده شید خرید پرده شید نصب پرده شید برقی و دستی 22361050

شفاف سازی قیمت ها در کنار حفظ و ارتقاء کیفیت از اهداف اصلی دیجی پارکت می باشد.

شید دو مکانیزم (روز و شب)

پرده شید خیلی برای قاب پنجره ها مناسب هستند و باعث می شوند تا سایه و نور به طور همزمان در فضای منزل پخش شوند و می توان از آن در مکان های دیگری به جز منزل هم استفاده کرد. پرده شید یکی از زیباترین انواع پرده است که می‌توانید آن را به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید. از پرده های شید برای همه دکوراسیون ها و فضا ها می توان استفاده کرد. با روی کار امدن این پرده ها، پرده های سنتی جایگاه خود را از دست داده اند. پرده شید مکانیزمی دارد که با استفاده از ان می توان پرده را به سمت بالا جمع کرد و در صورت نیاز ان را به سمت پایین باز کرد. بسیار مناسب است و از آنجایی که این پرده تنوع الگو و رنگ بسیار زیادی دارد، به راحتی می توان آن را با سایر وسایل جانبی پذیرایی و اتاق خواب ست کرد.

در انتها بعد از طی کردن مراحل بالا، طرح مورد نظر را انتخاب و خرید خود را نهایی می‌کنید. به عنوان مثال برای مکانی مثل آشپزخانه، نور عضوی جدایی ناپذیر است. در نتیجه اگر بخواهیم از این مدل پرده استفاده کنیم، نوع پارچه ای بهترین گزینه است. در این مدل علاوه بر پوشش کامل پنجره، نور ورودی از بین نخواهد رفت. همچنین در اتاق هایی مثل تی وی روم، بهتر است پرده ای انتخاب کنید که نور ورودی را به طور کامل بپوشاند. در این حالت است که پارچه بلک اوت یا ضد نور می‌تواند گزینه مناسبی برای پنجره شما باشد.

سپس وارد صفحه پرده مورد نظر خود شده و با وارد کردن عرض و ارتفاع قیمت نهایی نیز مشخص خواهد شد. با پرده‌شید می توانید اتاق خود را همراه با رنگ های ساده ، الگوهای زیبا و هماهنگ شده یکپارچه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره و یا سفارش این مدل و یا سایر پرده های مدرن با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

پرده متین ارائه دهنده انواع پرده برقی، پرده زبرا، پرده شید، پرده هوشمند، پرده اتوماتیک و… می باشد. باکیفیت ترین پرده ها با مناسب ترین قیمت را اینجا پیدا خواهید کرد. فروشگاه پرده متین در زمینه فروش انواع پرده برقی ها سابقه درخشانی دارد.

  • پرده های شید، رنگهای مختلفی دارند و در تمام اندازه ها قابل ساخت و تولید هستند.
  • در صورت کم بودن ضخامت پرده شید و شفاف تر بودن آن، زمانی که پرده پایین است، نور تا حدودی وارد می شود و بدین ترتیب در طول روز صفحه شفافی ایجاد می گردد که باعث زیباتر شدن فضای داخلی می شود.
  • یکی دیگر از خدماتی که مجموعه پرده متین برای مشتریان خود در نظر گرفته است، برش پرده شید می باشد.
  • پرده شید مکانیزمی دارد که با استفاده از ان می توان پرده را به سمت بالا جمع کرد و در صورت نیاز ان را به سمت پایین باز کرد.
با سلام،پرده یکی از ابزار لازم در هر خانه ای به شمار می رود و به خانه زیبایی می دهد. پرده های امروزی هم کاربرد پرده دارند و هم به عنوان کرکره استفاده می شوند که این خودش عالیه باعث میشه از مصرف هزینه اضافی جلوگیری شود. وای آدم از دیدن مدل های مختلف پرده های شید واقعا به هیجان www.vistapardeh.ir/ می آد. پرده های شید به دلیل استحکام بالا و کیفیت خوبی که دارند در بین مردم خیلی محبوب هستند. سایت شما پرده های متنوع و با کیفیت بالا در دسترس ما قرار داده سپاس. برای خرید و سفارش این پرده ها باید به سایز و اندازه پنجره توجه کنید و با فروشنده راجع به آن گفتگو کنید‌.

پرده شید یکی از مدرن ترین انواع پرده ها می‌باشد که محکم بوده و بیشتر در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و نور دهی بالایی دارد. پرده شید رولی، زبرا، رمی و اتریشی از انواع مختلف پرده های شید هستند‌. یکی از متداول ترین و مدرن ترین پرده ها، پرده شید است که نسبت به مزایایی که دارد از قیمت خوبی نیز برخوردر است. متریالی که در پرده های شید به کار برده می شوند بسیار متنوع هستند و از سوی دیگر این پرده ها دارای طرح های جدید و ایده های نو هستند. یکی از ساده ترین روش های تغییر دکوراسیون داخلی، تعویض پرده است. در این مقاله جدیدترین مدل پرده های ساده، سلطنتی (سنتی) و مدرن در سال 1401 ارائه می شود.

پرده شید چیست؟ معرفی انواع مدل های شید رول

پرده یکی ازمهمترین وسایل منزل است که هم برای ایجادفضای امن ودلنشین و حفظ خریم خصوصی افراد،وهم برای نما دادن به ظاهرخانه استفاده می‌شوند. یکی از تجهیزات عالی و مناسبی که افراد برای زیبا سازی خانه های خود استفاده می کنند را می توان پرده دانست. پرده های شید به راحتی قابل شستشو هستند، این پرده ها نوردهی خیلی خوبی دارند و فضا را روشن می کنند. من از این پرده های دلبر برای آشپزخانه استفاده کردم، خیلی شیک و جذابن از خریدش پشیمون نمیشید. پرده های شید به راحتی قابل نصب هستند، این پرده ها به صورت نازک و ضخیم در بازار وجود دارند.

پرده شید قیمت پرده شید خرید پرده شید نصب پرده شید برقی و دستی 22361050

توسط لاله هلندی

لاله هلندی