عکسهای بزرگ ممکن است ذهن خواننده را به سمت تبلیغ ببرند و نمودارهای متعدد هم، فضای حرف زدن شما را تنگ و محدود میکنند. پیشنهاد ما این است که در اینجا هم مانند تیتر، به یک بار نوشتن قانع نشوید. پاراگراف اول را به چند شکل مختلف بنویسید و از همکاران خلاقتر خود بخواهید ایدههای خود را برای پاراگراف اول مطرح کنند. حتماً بین پنج تا ده عنوان بنویسید و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید. صرفاً پس از اینکه چنین شناختی را کسب کردید به سراغ طراحی و تدوین و اجرای رپورتاژ خودتان بروید. به همین علت پیشنهاد میکنیم حداقل ده مقاله یا مطلب از آن مجله را بخوانید.
در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، تبلیغات و بازاریابی نیز رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاعرسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت. ارسال خبر و رپرتاژ در کنار تبلیغات گوگل تاثیر خوبی در سایت شما دارد .
لینکهای NoFollow و Sponsored
یک رپورتاژ آگهی حرفهای، یک آگهی فروش را بدون حس تهوعآور به مخاطبان عرضه میکند و مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار بدل میکند. با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پرخواننده، شما فرصت این را دارید که خودتان را به طور کامل به کاربران ایرانی معرفی نمایید. تا بدینجا تلاش کردیم به نکات مهمی در روند تولید محتوا رپورتاژ اشاره کنیم. اما باید بدانید برخی از اشتباهات وجود دارند که باعث میشوند روند تولید محتوا به خوبی پیش نرود و رپورتاژ به موفقیت موردنظر نرسد. در ادامه به معرفی اشتباهات رایج در تولید محتوای رپورتاژ میپردازیم.
رپورتاژها را در یک تقسیمبندی کلی میتوان به دو دستهی تجاری و سیاسی تقسیم کرد. در رپورتاژ تجاری، هدف پیدا کردن مصرفکننده و مشتری جدید است و در رپورتاژ سیاسی، هدف این است که دیدگاههای سیاسی مخاطب نسبت به یک موضوع، فرد یا حزب تغییر کرده یا اصلاح رپورتاژ پی بی ان گلد لینک – نکات بیشتر – شود. روشهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد؛ ولی کدامیک برای تبلیغ اپلیکیشن مناسب است؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا… حتما از کلمات و عبارات مترادف و هم خانواده استفاده کنید تا به بهبود سئوی مقاله کمک کنید. مثلا تبلیغات پنهان و غیرمستقیم – استفاده از یک محصول خاص در صحنههایی از یک فیلم یا سریال – تاثیر بیشتری نسبت به معرفی آن به طور مستقیم است. تعمیر و نگهداری یخچال یکی از نکاتی است که اغلب مردم درگیرآن هستند.
نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی — راهنمای نوشتن رپرتاژ آگهی + فیلم آموزشی رایگان
حتماً شما هم این جمله معروف را شنیدهاید که یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه سخن میگوید. در این نوع رپرتاژ انواع المانهای گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران میشوند. تریبون یکی از بهترین همکاران ما در علی بابا برای انتشار رپورتاژ آگهی است. سادگی و تجربه کاربری خوب پنل، پشتیبانی و همراهی همیشگی تیم تریبون و پوشش بالای رسانه ها از مزایای بسیار مهم تریبون برای ما بوده است. رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روشهای دیگر هزینه مناسبتری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانالهای توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با یک هزینه معقول میتوانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدفتان برسانید، نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید.
در مطالب پیشین مجله فرادرس با رپورتاژ آگهی آشنا شدیم و نحوه بررسی عملکرد رپورتاژ آگهی و تاثیرات آن بر روی سئو را مرور کردیم. در این آموزش قصد داریم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اثر گذار را بررسی کنیم. از آنجایی که رپورتاژ آگهی ترکیبی از یک متن تبلیغاتی و یک مقاله است در نتیجه شخص نویسنده نیز باید با مهارتهای کپیرایتینگ و تولید محتوا آشنا باشد تا رپورتاژ آگهی مناسبی را تهیه کند. برای آنکه با رپورتاژ آگهی آشنا شویم بهترین کار این است که واژه انگلیسی آن یعنی «Advertorial» را بررسی کنیم. با توجه به این بررسی به راحتی میتوان دریافت که رپرتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به نوعی تبلیغ در یک نشریه، مجله یا وبسایت میگویند و این تبلیغ با نوع محتوای آن تحریریه هماهنگی دارد. برترین ویژگی این نوع بازاریابی در این است که خواننده متن در نگاه اول نمیتواند به سرعت تشخیص دهد که با نوعی تبلیغ روبرو است و محتوای مورد نظر را همانند سایر مطالب نشریه، بررسی میکند.
- مثلا یک نکته مهم این است که محتوایی که منتشر میکنید، باید به موضوعات سایت مربوطه هم ارتباط داشته باشد.
- با وجود همین هزینه پایین ثابت شده است که این وسیله در افزایش فروش تا حد خیلی زیادی اثرگذار است.
- بنابراین، اگر اقدام به خرید پکیج رپورتاژ خبری میکنید، تعداد نشریات یا رسانههای آن بسته را متناسب با محصولات و خدمات خود انتخاب کنید.
رپورتاژ خبری انتشار رپورتاژ آگهی شما در سایت های معتبر-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک