انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت+روش ساخت بک لینک با کیفیت سامانه دایا ورک-بک لینک گلدلینک

این نوع از لینک سازی با توجه به قدرت و اعتبار بالای سایت میزبان و همچنین قرارگرفتن لینک داخل متن و فالو بودن آن ارزش بسیار زسادی دارد. با استفاده از این روش شما میتوانید از صفحه مناسب با موضوع و مشخصات مد نظر خود خرید بک لینک را انجام دهید . در این حالت شما میتوانید بک لینک اختصاصی و مرتبط در تمام کلمات کلیدی های مد نظر خودتون با هزینه اندک دریافت کنید. این روش هم رایج بوده اما رعایت نکات مربوط به ارتباط محتوای دو وبسایت و تعداد یا تنوع هدف‌های بک ‌لینک می‌ تواند باعث کاهش تاثیر آن گردد. موتورهای جستجو با بررسی صفحاتی که قبلا شناسایی کرده‌اند و بررسی لینک‌های موجود در آن‌ها به کشف صفحات و محتوای جدید می‌پردازند. از آنجا که گوگل و دیگر موتورهای جستجو به صفحات پربازدید و مشهور بیشتر از دیگر سایت‌ها سر می‌زنند، اگر سایت شما بک‌لینکی از یک سایت یا یک صفحه پربازدید داشته باشد، احتمال دیده شدنش توسط گوگل بیشتر می‌شود.

زمانی که برای دریافت بک لینک ها با دیگران ارتباط برقرار می کنید، این مورد می تواند باعث ایجاد فرصت های کاری بیشتر شود که بر روی درآمد زایی تاثیر خواهد داشت. تنها کافی است در وبسایت مربوطه ثبت نام کنید و با وارد کردن وبسایت رقیب خود، بک لینک های دریافت‌شده توسط آن‌ها را مشاهده نمایید و در صورت امکان در آن وبسایت ها لینک خود را نیز ثبت نمایید. البته در نظر داشته باشید که این ابزار قدرتمند نیست اما به خاطر رایگان بودن آن خالی از لطف نیست. در لیست زیر، گروهی از سوشال بوک‌مارک‌های معروف را گردآوری کرده‌ایم. با اشتراک محتوای خود در این وبسایت‌ها می‌توانید بک لینک دریافت کنید.

از بین انواع بک‌لینک‌های معرفی شده فقط بک‌لینک در رپرتاژ، سرویس‌های بلاگ، فعالیت در انجمن‌ها و ویکی‌پدیا توصیه می‌شود. لینک‌های موقت در کل توصیه نمی‌شود چون هربار تغییر در بک‌لینک‌ها نشانه‌ای از رفتار اسپم برای گوگل است. خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شد؛ وبسایت‌های مشابه به هم لینک دادند تا پیدا شوند. اگر در آن روزها دسترسی به اینترنت داشتید حتماً یادتان هست که ستون کناری وبلاگ‌ها یک لینک‌باکس داشت که پر از لینک به بقیه وبلاگ‌های مشابه بود.

تبلیغ محتوای خود در شبکه های اجتماعی

بک لینک به معنای لینکی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر داده بررسی بک لینک (توصیه شده) میشود. این یعنی اگر همین حالا من از این مقاله به سایت شما لینک بدهم، این 1 بک لینک است. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان از عناوین عمومی مانند “کلیک کنید” یا ” ادامه مطلب ” در لینک‌های خود استفاده نکنید. و بجای آنها از ” کلمه کلیدی“؛ “کلمه کلیدی به همراه متن دیگر“؛ “ نام وب‌سایت” (متن حاوی نام برند)؛ “آدرس وب‌سایت“؛ “نام برند” و… استفاده کنید. ‌لینک‌های شبکه‌های اجتماعی، نظرات وبلاگ‌ها و بک‌لینک‌های ویکی‌پدیا همگی نوفالو هستند. پیشنهاد من به شما اینه که در درجه اول چنین لینکی رو نگیرید و سعی کنید اولویتتون یک سایت مرتبط فارسی باشه.

  • متن لینک شده به این معنی است که لینک بر روی چه عبارتی قرار داده شده است.
  • لذا اگر به دنبال استفاده از رپرتاژ آگهی هستید، ابتدا اطمینان پیدا کنید که چیز ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن دارید (مثلاً یک ابزار اینترنتی بی‌نظیر یا عرضه یک محصول خاص) و سپس به سراغ تولید محتوا بروید.
  • عملا به این شکل یک قدرت بسیار زیاد را از تعداد زیادی سایت، به سایت خودتان منتقل کرده اید.
  • این یعنی اگر فرین آکادمی سایتی است که محتوای خوبی در زمینه آموزش سئو منتشر میکند، مدیر سایت x، مدیر سایت y، مدیر سایت n و… هم از این موضوع با خبر میشوند.
  • اما در این بین می توان از خاصیت بک لینک رایگان استفاده کرد و یک گام موثر در سئو رو به جلو برداشت.
  • هم چنین ما پس از خرید بک لینک راهنمایی هایی برای موفقیت وب سایت شما ارائه خواهیم نمود.
اگر می‌خواهید بک لینک‌های باکیفیت به وب سایت خود دریافت کنید، نباید از قدرت روابط عمومی دیجیتال غافل شوید. ژورنالیست‌ها معمولاً از اتفاقاتی که در روابط عمومی برندها می‌افتد برای پوشش دادن اخبار و وقایع استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت مکان‌هایی مثل متن اصلی صفحه و لینک‌های ابتدایی از ارزش بالاتری برخوردارند. پیش‌تر گفتیم که استفاده از تبلیغات هدفمند می‌تواند راه مناسب برای گرفتن بک‌لینک سایت باشد.

امامهم تر از آن لینک سازی باید به بخشی از استراتژی رشد شما تبدیل تا بتوانند مخاطب بیشتری… لینک سازی سئو کلاه سفید یا سیاه است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که همیشه مرزی بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه وجود دارد که به راحتی قابل تشخیص است. در این مقاله قصد داریم که شما را با بک لینک edu و gov آشنا کنیم. پس شما نیز اگر در خصوص تفاوت های این دو بک لینک و دلایل ارزش آن ها کنجکاو هستید، در ادامه با پونه مدیا همراه باشید…. البته ناگفته نماند که لینک سازی روی تصاویر هم امکان پذیر است و لازم نیست که انکر شما حتما متن باشد. این سایت به دلیل اسپم اسکور بالا توصیه می‌شود به صورت انکرتکست از آن بک لینک نگیرید و تمرکز خود را روی برند منشن بزارید.

سفارش رپورتاژ به صورت پکیج

این طور که شما برای یک فعالیت خیر اسپانسر میشوید و در عوض در سایتشان به سایت شما بک لینک میدهند. این کار ممکن است کمی جالب نباشد اما اگر حوزه ای که در آن اسپانسر میشوید، سایت فوق العاده ای با بازدید و بازخورد عالی داشته باشد، Backlink دریافتی شما بسیار با ارزش خواهد بود. یه سوال اینکه چطوری باید تو سایت ویکی پدیا مطلب گذاشت و لینک داد. چون من در این سایت اکانت ساختم، مطلب نوشتم و لینک سازی انجام دادم. برای مدیریت لینک های خروجی صفحات سایتمون بهتره که از بک لینک های نوفالو استفاده کنیم. های منابع مشخص و مشابهی را ندارند ، وب سایت هایی که منبع لینک خوب و مشابه خودشان را دارند بصورت خودکار رتبه ی بالاتری در نتایج گوگل خواهند داشت .

پس هرچه محتوای وبسایت‌ها به هم مرتبط باشند بک‌لینک قوی‌تر خواهد بود. محتوای یک وبسایت آشپزی و وبسایت آموزش بورس ربطی به هم ندارند. اگر این دو سایت به هم بک‌لینک دهند گوگل اثر زیادی به آن نمی‌دهد. برای مثال، اگر یک وبسایت مهم دولتی با بازدید میلیونی بک‌لینک دهد، تاثیر آن خیلی بیشتر از یک وبلاگ ناشناخته، بی‌محتوا و بدون بازدید‌کننده است. وبسایت‌هایی که از نظر محتوا یا کارکرد به هم ربط دارند پس به هم لینک می‌دهند.

بک لینک های سالم ، پیوند هایی هستند که به صورت منطقی تقسیم شده اند و از یک وبسایت چندین هزار لینک گرفته نشده باشد. از طرفی پیوند ها باید در طول زمان زیادی ایجاد شوند و یکی از اصلی ترین مشخص پیوند سالم و بدون دروغ همیشگی بودن آن است. اگر از وبسایتی که این 3 مورد را به خوبی رعایت کرده است پیوند بگیرید ، آنگاه بک لینک شما از کیفیت بالایی بر خوردار است.

بررسی بک لینک های خریداری شده

هزینه خرید بک لینک زیاد است و اگر با آژانس‌های سئو همکاری می‌کنید، باید هزینه زیادی بابت لینک بیلدینگ پرداخت نمایید. در بک لینک فا همه چیز به روشنی ارائه شده است و شما می توانید قبل از پرداخت ریالی هزینه نسبت به بررسی هر سایتی که قصد دارید در آن خرید بک لینک انجام دهید … در یک سایت میتوان در بخش های مختلفی به سایت دیگری لینک ایجاد کرد. از هدر، اسلایدر، تا ساید بار و پاصفحه سایت، اما اگر در متن اصلی صفحه به سایت خودمان لینک ایجاد کنیم. این لینک ارزش بسیار بالاتری از لینک هایی که در مکان های دیگری از صفحه قرار دارند، خواهد داشت. به راحتی با یک تماس دوستانه با صاحب سایت می توانید درخواست جایگزین کردن بک لینک با یک بک لینک مفید دیگر را بدهید.

انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت+روش ساخت بک لینک با کیفیت سامانه دایا ورک-بک لینک گلدلینک

توسط لاله هلندی

لاله هلندی