️ پلنیوم باکس ️ بهترین قیمت خرید شرکت صنعتی رحمتی

شاید بسیاری از افراد با کارایی پلنیوم باکس‌ها آشنایی نداشته باشند، در واقع باید بگوییم که این وسیله همانند یک باکس اختلاط هوا کار خود را انجام دهد که توسط آن پخش هوا به ‌صورت لایه‌ای و آرام‌ آرام کانال باکس انجام می‌گیرد. پلنیوم در واقع از ورقه‌های گالوانیزه‌ای و استیل که دارای ضخامت طول و عرض متفاوتی هستند، تولید می‌شوند. کاربران می توانند با توجه به ابعاد و اندازه‌های که در دسترس دارید، همچنین شرایط سقف کاذب، طول و عرض دریچه‌های خطی و … پلنویم باکس خود را سفارش دهند. جنس ورق آن ها از گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالابوده همینطور بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی می گردند. باکس پلنیوم همانطور که از نام آن مشخص است یک جعبه است که به منظور ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

  • یکی دیگر از مزایای پلنیوم باکس استفاده از یک عایق الاستومری است که از نشت هوا و پخش صدای هوا به محیط جلوگیری می کند.
  • قیمت پلنیوم باکس پشت دریچه بسته به ابعاد داخل به داخل پلنیوم دارد و معمولا به صورت جداگانه محاسبه نمی شود.
  • آیا می دانید اهمیت پلنیوم باکس چیست؟ در گذشته هنگام اجرای سازه‌ها برای اینکه سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی را فراهم آورند معمولاً از دریچه تهویه، کولرهای آبی، کولر گازی، بخاری و … استفاده می‌کردند.
  • پلنیوم باکس گالوانیزه در حمل و نقل یا در اثر عواملی محیطی دچار مشکل نخواهد شد و ضخامتی بسیار بالا داشته که موجب می شود محصول کارایی خوبی از خود نشان دهد.
  • این محصول همچنین به علت طراحی زیبایی که دارد بیش تر مورد توجه قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان یک المان تزئینی در انواع محیط های شخصی و کاری استفاده داشت.

همانطور که در ظاهر پلنیوم باکس ها مشخص است یک جعبه در ساخت آن ها تعبیه شده است که از آن به منظور تجمع هوا استفاده می شود. باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون منتقل می کنند. بنا بر ابعاد اتاق و طول مسیر به همراه انداز، تعداد و نوع دریچه هوا مصرفی باید از پلنیوم باکس خاصی استفاده کرد. جنس آلیاژ، اندازه، رنگ و حالت خروجی جعبه توزیع هوا بر اساس درخواست و نیاز معماران تولید خواهد شد. حالت‌های استاندارد و از پیش تعیین شده در پلنیوم باکس وجود دارد؛ اما در صورت نیاز می‌توان از ابعاد و اشکال شخصی‌سازی شده نیز بهره برد. پلنیوم باکس فن کویل یکی از انواع باکس پلنیوم می باشد که با استفاده از سیستم‌ها چیلر و فن کویل، جریان هوای خنک و گرم زمانی ‌که وارد لوله‌های خرطومی شود.

عکس جعبه تنظیم هوا لاکچری | پلنیوم باکس لاکچری

️ پلنیوم باکس ️ بهترین قیمت خرید شرکت صنعتی رحمتی شیوه هایی همچون ساپورت گیری از سقف، نصب روی سازه سقف های کاذب، نصب روی شاسی فلزی، روش های گوناگون نصب این محصول را تشکیل می دهند. از باکس های گوناگون می توان به باکسِ پشتِ دریچه های سقفیِ چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود که تصاویرِ متنوعِ باکسها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قابل مشاهده است. گروه صنعتی دهش مفتخر است همگام با صنعت روز دنیا با همکاران مجرب در اجرای کانال های از پیش عایق شده در خدمت آبادانی و پیشرفت ایران عزیز و رفاه حال هموطنان گرامی می باشد. به طور معمول به ازای هر ۸۰ سانتی متر است یک ورودی هوا در نظر گرفته می شود اما این فواصل نباید از ۱۲۰ سانتی متر تجاوز کند. ☆ به دلیل سبکتر بودن نیاز به ساپورت کمتری برای نصب داشته و ۲۵% سریع تر از گالوانیزه نصب می شود.

۳- امکان ساخت در انواع سایز و ابعادِ متنوع ،با درنظرگرفتن شرایط سقف کاذب. برای طراحی پلنیوم باکس می بایست شرایط مشتری در نظر گرفته شده و از مواد اولیه مناسب استفاده داشت. همچنین عوامل مختلفی همچون مواد اولیه به کار رفته در پلنیوم باکس، ضخامت و ابعاد آن در سادگی یا سخت بودن نصب دخیل هستند.

گروه تولیدی صنعتی آپاداناکالا

باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر از جنس های مختلفی مانند گالوانیزه و یا آلومینیومی سفارش دهید. بست های خرچنگی یکی از آپشن های موجود در طراحی پلنیوم باکس هستند که با استفاده از آنها دیگر نیازی به سوراخ کردن دریچه ها نیست. این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر محصول خواهد داشتو نیازی به درپوش نخواهد بود. در طراحی پلنیوم باکس ها از ورق 5 دهم میلی متر با جنس گالوانیزه استفاده می شود. باکس های انتقال هوا از جنس استیل و گالوانیزه و آلومینیوم ساخته می شوند و با ضخامت های مختلف هستند. باکس ها به صورت سفارشی ساخته میشوند و ابعادشان بر اساس ارتفاع و عرض محل مورد نظر متغیر خواهد بود.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی