گل رز تشخیص کیفیت + فوت و فن نگهداری و تکثیر رز علی ولی | atisflower

این متفاوت بودن گل رز هلندی از نظر ظاهری سبب شده است که طول عمر بیشتری نیز داشته باشد. رز الی یکی دیگر از گل رز مناسب برای باغچه است؛ این نوع رز به علت رنگ خود محبوب است و به دلیل داشتن رنگ صورتی شسته شده یا صورتی شوک زده معروف است. این گل از نوع هایبرید است و گل‌هایی به اندازه 4 تا 5 اینچ می‌دهد که در مقایسه با دیگر گل‌ها تقریبا بزرگ هستند و دارای ساقه‌های قوی نیز هستند. مقاومت گل‌های رز الی در مقابل بیماری کپک گیاهی و نقطه‌های سیاه از حد متوسط بالاتر است.

موقع کاشتن این دانه ها، بسته به وضعیت منطقه یکی از ماه های مهر، آبان و آذر یا اواخر اسفند است، برای آنکه قوای نامیه خود را از دست ندهند باید فورا دانه ها را خوب خشک کرده لای طبقات شن یا نرمه زغال چوب بچینند. گفته می شود که اضافه کردن یک قرص آسپرین به آب نیز به کنترل سطح باکتری ها کمک می کند. خاطر رشد گسترده ی نامنظم و پراکنده شان به راحتی قابل تشخیص هستند. این نوع گل از خانواده های گل های دو رگه چای به حساب می آیند.

آفات و بیماری گل رز

با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت. Phرزها باید بین شیش و نیم تا 7 باشد و باید از مواد مغذی و تقویتی برای رشد بهتر گل استفاده کنیم . 20 تا 30 قطره رنگ خوراکی یا آبرنگ مایع را با هم مخلوط کنید. اگر چیز ظریف‌تری می‌خواهید، به جای آن از 5 تا 10 قطره و 1 فنجان (240 میلی‌لیتر) آب استفاده کنید.

معنی رنگ گل رز آبی: آرامش، اسرارآمیز بودن و دست نیافتنی

فمجله خبری گل و گیاه آتیسگاه گل و گیاه باختر، این تضمین را به شما می‌دهد که تازه‌ترین و بهترین گل‌‌ها را با حفظ کیفیت بالا، برای شما یا شخص مورد نظرتان ارسال کند. فروشگاه گل و گیاه باختر به عنوان گل فروشی غرب تهران در دو شعبه پونک و سعادت آباد این امکان را برای شما فراهم می کند که با ارسال فوری کمتر از 3 ساعت تازه ترین گلها را به دست شما یا عزیزانتان برساند. بهترین و پرطرفدارترین نوع گل برای دسته گل عروس و تاج گل و غیره که به خوبی عشق و علاقه را نشان می دهد، رز هلندی می باشد. رز هلندی دارای گلبرگ های مخملی قرمز تیره بوده که با ساقه های بلند چیده شده و به فروش میرسد. این گل زیبا را می توان در شرایط آب و هوایی معتدل و نسبتا خنک تا ۱۰ الی ۲۰ روز به خوبی محافظت کرد.

http://dekoram.ir

اگر به فکر این هستید که پرورش گل رز را شروع کنید؛ باید ابتدا درباره گونه‌هایی که می‌توانید نگه دارید آشنا شوید و درباره آنها بیشتر بدانید. گل رز یکی از محبوب‌ترین گل‌ها از زمان قدیم تا اکنون به حساب می‌آید. علاوه بر زینتی بودن می‌تواند زیبایی وصف نشدنی را به باغچه و حیاط خانه شما هدیه دهد. گل رز یکی از بیشترین تنوع‌ها را در بین گیاهان خانگی در تمام دنیا دارند. بوته گل در تمام طول سال زنده است و شما همیشه از زیبایی آن می‌توانید استفاده کنید.

  • اغلب اوقات این بیماری با شروع گرمای تابستان یا گرمادرمانی، بهبود می‌یابد.
  • از طرفی دیگر بافت رسی خاک رطوبت بیشتری را جذب می کند و ممکن است در صورت آبیاری بیش از حد، ریشه های گیاه پوسیده شوند با این اگر خاک باغچه یا گلدان شما رسی است، بهتر است به آن مقداری کمپوست اضافه کنید.
  • ولی باید دانست در بعضی از اقسام گل سرخ مخصوصا دورگه های چای میوه ها به زحمت رنگ میاندازند و بطور کلی موقع رسیدن میوه ها بسته به نژاد، منطقه و محل کاشت فرق می کند.

توسط لاله هلندی

لاله هلندی